Szerintem arra gondolt a kolléga, hogy melyik kábelen adja a gyújtás a jelet power-elektronikának.
Szóval az elektronikába két csatlakozón keresztül folyik áram, és van egy különálló kábel, ami csak összecsúszik a párjával. Ezen keresztül kapja a feszültséget a CDI-ből.
Sziasztok!
Valaki tudna mondani CAGIVA MÁRKAKERESKEDÉST valahol az országban? Kecskeméti vagyok, de a környéken nincs, az országban nem tudom hol lehet.
Cagiva Prima-m van, abból is a versenykivitel(75ccm), és alkatrészek nem igen vannak!
Segitséget előre is köszönöm!
Köszi a gyors választ!
Azt tudtam, hogy a kisebbik 6 lapkás, csak azt nem, hogy miért jó az nekem. Illetve a motornak. :)
Szóval, akkor a henger határozza meg, milyen membránház való rá, így a henger cseréjekor (mint most is) cserélni kell a membránházat. Ez most egy régebbi fajta membránház, tehát a henger is az.
Mit értünk az alatt, hogy "gyengébb, mint az újabb fajta"?
nemkell feltétélen cementálni , lehet olyan ötvözetet vásárolni a piacon, ami kopásálló(AlSi10Mg Cu alias A233), viszont hőkezelést igényel.(ez egy viszonylag szívós anyag, egy picit rideg, és edzett)
Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Azt szeretném tudni, hogy hengercsere esetén a membránház cseréje mit eredményez. A régi hengeren 69*52-es volt, az újhoz 64*52-es kell.
Köszönöm.
Vertexnél is volt egy olyan széria, hogy ragadt a motor vele. Nekem wössner volt 2 dugóm is, egyikkel se volt semmi probléma( és ragadáskor se szakadt szét). Ezen felül a prox is bevált illetve a wiseco is.
Én eddig csak Vertex dugót használtam , nekem is jók voltak azok. Azért kérdeztem a wössnert, mert terveztem hogy majd később olyat akarok a perselyes hengerbe.. De akkor maradok a vertexnél :)
Megragadáskor a hajtókar letépi a komplett alját Szoknyánál egyik oldalon egy millivel vastagabb az anyag mint kéne másikon 1el véknyabb...biztos nem mind ilyen de én inkább nem kisérletezek vele.Vertex bejött több alkalomal is Cagiva ba is Aprilia ba is...
Zoli az a poén igazán hogy ez egy egyszerű alumínium hajtókarnak tűnik....és belevan préselve felül alul 1-1 tűgörgős csapágy
A kép csemegézni való finomság
12V akksi, 2 vezeték. Próbálgasd , amíg meg nem találod! Nincs oly sok választás. Ha szerencséd van, nem 5.5V-al müködik a vezérlése, hanem 12V-al. De arra gondoltál, hogy visszafele is kéne forgatni azt a motort?(hogy zárjon)
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Úgy sejtem, hogy a mito powernél amikor eléri azt a főtengelyfordulatszámot a motor, ahol nyitni kellene a powerszelepnek akkor a powermotorra ad feszültségen egy kábelon és igazából ismerem a működését csak nem tudom, hogy a mitonál melyik színű kábelen kell azt a feszültséget keresnem az adott fordulatnál? aki tudna egy színt mondani annak nagyon köszönöm egyes mitoról lenne szó
Mivel hogy az a kép, amit belinkelt HokiGyuri, az a gyujtáshoz van...
Ez kell neked, itt vannak színek, és egy kép.
Neked vagy a 2-es vagy a 3-as kell. Esetleg a 26-os. De nézd meg, hogy PONTOSAN milyen színű kábeleid hiányoznak, és azonosítsd be a színek alapján (második kép)
Sziasztok! Kaptam leírást de sajnos nem lettem okosabb! :(
Olyat kérnék hogy valaki esetleg nem venné fel velem a kapcsolatot akinek mitója van a két-kör lámpás 7 sebességes az e-mail címemre küldene egy telefonszámot én felhívnám és elmondaná hogy a 5 lábas relén melyik vezeték melyik lábra kell hogy menjen. Ha valaki segítene azt nagyon megköszönném! Az a baj hogy szét lett szedve a motor és a reléről le lettek húzva a vezetékek és nem lett megjegyezve hogy melyik vezeték hova megy :(
Egyébként ehez a motorhoz van pár alkatrészünk ha érdekel valakit.
Sajna nem tudok ebben segíteni.
Nem vagyok naprakész fűkasza ügyben(hogy finoman fogalmazzak)
Az ecél hajtórudkat tbb lépésben sűlylesztékben kovácsolják, ez nem az az alkatrész amit otthon egy kis műhyelben el leeht követni.
Könnyűfémből forgácsolással meg eléggé macera, perselyezni kellene, a perselyt cementáltatni, bepréselni, a helyén furatköszörülteni. Én inkább megpróbálnék valami hasonló méretű hozzáférhető alkatrészt beépíteni.
Sziasztok!
Azt szeretném tudni, hogy hengercsere esetén a membránház cseréje mit eredményez. A régi hengeren 69*52-es volt, az újhoz 64*52-es kell.
Köszönöm.
Szóval az elektronikába két csatlakozón keresztül folyik áram, és van egy különálló kábel, ami csak összecsúszik a párjával. Ezen keresztül kapja a feszültséget a CDI-ből.