Am hagy kérdezzem már meg tőled van egy husgvarna fűkaszám kaptam,széttört a felső tűgörgő(kettényilt)
A hajtókarba beleverődtek a tűgörgő szemei,maga a hajtókar megrepedt,elgörbült....Dugó palástja betört.....
Hengert,dugót még lehetne kapni....De hajtókart nem kapni hozzá...
Te,vagy esetleg valami ismerősöd nemtudna legyártani hozzá hajtókart?A hajtókar valami nagon könyű aluminium ...(ötvözet....)lehet..nagyon szeretném ezt a gépet megcsinálni,mert nem kínai selejt,forgattyús tengely ép....
Anyit tudok a hengert nem lehet megperselyezni...deha igen jó lenne tudni hogy :)
ha tudsz ezzel segíteni valamit akkor szeretném felvenni veled a kapcsolatot....
Lenne egy kérdésem leszedtem a légszűrőház elejéről azt a kis csonkot ami lefelé nézz , de hogy mégse legyen baj a légszűrőház elejére tettem apró szemes rácsot ne, hogy valamilyen bogár is be ne jusson.
Lesz valami kártékony hatása, hogy leszedtem azt a kis szűkítőt? Mert eddig nem vettem észre semmi változást kicsit másabb lett a hangja és magasabb egy picivel a fordulat mikor még hideg pörögni is ugyan úgy pörög a fordulat is szépen esik vissza.
Elég kemény a forgattyús tengely anyaga,de szerintem majd pár elfordulás után majd elkopik az a kúp :)
A kapcsolatot valóban a kúp rögzíti,a retesz meg a lendkerék helyzetét pozícionálja
Ehez párosulna egy nyomaték érték lehúzásnál az anyánál
Nekem az jut erről eszembe hogy volt olyan forgattyús tengely(Cagiva) amit kikellet volna centrírozni,de nem lehetett mert elcsavarodott a tengely a sonkán :)...persze hogy lendkerék felöli oldal volt...
Szia!
Azt hiszem itt már majdnem mindent elmondtak, csak annyit tennék hozzá, hogy a központi anya meghúzási nyomatékát 75-80Nm közé mondja a gyár, ami sok, tehát azt emberesen meg kell húzni, legjobb lenne nyomatékkulccsal.
Lehet,hogy kicsit barbár megoldás.. de mielőtt lehúzod Loctite-fémragasztóval kend be picit a menetet... nálam bevált... mikor szimeringeztem a masinát..:) Valószínű,h. kicsit megnyúlt a menet az anyában... hasonló volt a probléma, csak azzal a kül.el, h. 2napon belül 2x darálta el...
Olyan problémám lenne hogy van az ülés alatt egy 5lábú relé annak kellene a bekötése! ha valaki leírná nekem azt nagyon megköszönném akár képekkel is még gyárik a kábelek ezért elég lenne nekem egy fénykép a bekötésről minden segítséget szívesen veszek és köszönöm előre is !
1. szikra van? (jóhelyen kapja a szikrát?)
2. benzint kap? (féktisztítóval is próbáltad elindítani)
3. membrán jó ?
4. Van -e elég kompresszió? (esetleg hengerfejtömítésed nem ment el?)
5.Ha nincs, akkor lehúztad már a hengert?(nem nagy kunszt, kb 1óra munka max a le-fel rakás)
6. Gyertyát cseréltél ?(lehet hogy nyomáson már nem adja úgy a szikrát..vagy sehogy)
Sziasztok mitosok volna egy kérdésem ma mentem volna a mocimmal mentem kb 1 kmert aztán csak ugy leállt azota be se indul mi lehet a baja? Szombaton voltam turázni 500kmert mentünk semmi baja nem volt.Valaki tudna mondani valami okosat mi lehet a gond.
A hajtókarba beleverődtek a tűgörgő szemei,maga a hajtókar megrepedt,elgörbült....Dugó palástja betört.....
Hengert,dugót még lehetne kapni....De hajtókart nem kapni hozzá...
Te,vagy esetleg valami ismerősöd nemtudna legyártani hozzá hajtókart?A hajtókar valami nagon könyű aluminium ...(ötvözet....)lehet..nagyon szeretném ezt a gépet megcsinálni,mert nem kínai selejt,forgattyús tengely ép....
Anyit tudok a hengert nem lehet megperselyezni...deha igen jó lenne tudni hogy :)
ha tudsz ezzel segíteni valamit akkor szeretném felvenni veled a kapcsolatot....
Lesz valami kártékony hatása, hogy leszedtem azt a kis szűkítőt? Mert eddig nem vettem észre semmi változást kicsit másabb lett a hangja és magasabb egy picivel a fordulat mikor még hideg pörögni is ugyan úgy pörög a fordulat is szépen esik vissza.
A kapcsolatot valóban a kúp rögzíti,a retesz meg a lendkerék helyzetét pozícionálja
Ehez párosulna egy nyomaték érték lehúzásnál az anyánál
Nekem az jut erről eszembe hogy volt olyan forgattyús tengely(Cagiva) amit kikellet volna centrírozni,de nem lehetett mert elcsavarodott a tengely a sonkán :)...persze hogy lendkerék felöli oldal volt...
Azt hiszem itt már majdnem mindent elmondtak, csak annyit tennék hozzá, hogy a központi anya meghúzási nyomatékát 75-80Nm közé mondja a gyár, ami sok, tehát azt emberesen meg kell húzni, legjobb lenne nyomatékkulccsal.
A generátor forgórészét (lendkerék) NEM a retesz tartja, ahnem a kúp!
Amíg az szar, napestig cserélgetheted a reteszt, el fog nyíródni akármiből van.
Viszont, az enyíródó retesz (ék) rendszerintfelrésti a főzit, iylenkor töredék felületen fekszik fel, és mindddig l fog forogni, amíg ki nem javítod
Valaki segítsen nekem egy kicsit?!
Olyan problémám lenne hogy van az ülés alatt egy 5lábú relé annak kellene a bekötése! ha valaki leírná nekem azt nagyon megköszönném akár képekkel is még gyárik a kábelek ezért elég lenne nekem egy fénykép a bekötésről minden segítséget szívesen veszek és köszönöm előre is !
2. benzint kap? (féktisztítóval is próbáltad elindítani)
3. membrán jó ?
4. Van -e elég kompresszió? (esetleg hengerfejtömítésed nem ment el?)
5.Ha nincs, akkor lehúztad már a hengert?(nem nagy kunszt, kb 1óra munka max a le-fel rakás)
6. Gyertyát cseréltél ?(lehet hogy nyomáson már nem adja úgy a szikrát..vagy sehogy)
Azon lestem egyet...
Csak ugye nem mindegy, hogy egyben kell-e lecsengetni ennyi zsét, vagy apránként...