Úgylátszik nem olvastad végig az írásomat. Az utolsó mondatban mit írtam?
Te voltál kíváncsi a véleményemre, szóval ne sírjon a szád
Mito sokban van itt már mindenkinek...
Én nem fikázásbol mondom nehogy félre értsd nagyon fasza lett a gép csak h a tankon Cagiva felirat van az oldalidomon pedig Ducati az ugy egy kicsit fail nem? Amugy Enyém is Ducati mintára készült most nemrég van fent róla galéria...
Fényezésre visszatérve. Te fehérre fényezted volna a tankot... Én meg ez alapján csináltattam---
Ha már ennyire benne vagy a témában akkor tudnod kéne, hogy miért piros és miért nem fehér...
Nem tudom mit vársz most egy majdnem 16 éves motortól... Láttam már olyat ami nem volt 10 éves és gatya állapotban volt. Én egyszer sem estem vele, az idomok nem voltak széttörve igaz volt rajta 1-2 repedés. Ha még megcsinálnám azokat is amiket mondtál, már rég annyit költöttem volna rá, hogy megbírnék venni belőle egy használt 2002 után gyártott Yamaha R6-ot pl. Már így is elég sokba van...
Nekem van jól működő önindítóm!Emailben érdeklődj emailcím zsoltrocky@freemail.hu
Amúgy: http://aprod.hu/hirdetes/cagiv...
Am a képek sz.em magáért beszélnek nagyon rendbe van az önindító,megvan hozzá az áthajtás is annak a fogaskerek is príma!
Telószárak krómozott része szerintem eléggé kopottas (tudom a legtöbbnek ilyen). Első tengely környékén szintén csúnyán le van kopva a festék. Vázon is vannak sérülések, feltételezem fektették párszor. Fékfolyadékot cserélni kell, első féktárcsa a képen eléggé vállasnak tűnik, hátsó féktárcsa is kopott, Carbon kipufogó szét van égve (nem kicsit). Lengővilla szintén kopott, akárcsak a lábtartó konzolok. Valamint én a tankot is fehérre fényztem volna
Így elsőre most ennyi tűnt fel. Remélem nem kövezel most meg, elvégre te voltál kíváncsi rá, hogy miért írtam átlagosnak.
Egy ennyi idős motorhoz képest, teljesen rendben van!
Nem ez a matrica ment volna rá, hanem Arrow, csak ezzel megelőztek... de hamarosan lecserélem. A kormánysúlyt ma cseréltem le. Pöccre indul, teljesen tökéletes, kifogástalan. Most egy 125-ös henger van rajta, de van egy 160-asom is. 2014-ig van rajta műszaki. ivadam, írtad, hogy a többi átlagosnak mondható. Mire gondolsz? Nemrég írtam egyébként ide, hogy nem-e tud valaki sportdobot vagy rendszert. Igazából egy JollyMoto rendszert szeretnék még rátenni. Jobb lenne az összkép. :) Azért eladó, mert "kinőttem". Nagyobbat akarok venni.
Attól még nyisd fel a tankot, és nézd meg, hogy 7 ezer felett fordul-e a tárcsa. Minden kétütemű érezhetően jobban megy magasabb fordulaton, akár van power vagy nincs.
Nem olyan biztos h nyit akkor a power...az különben is 7200nál nyit nem 6000nél.Állóhelyzetben nyisd fel a tankot és pörgesd a gépet 7000 fölé és nézd h a powermotor tárcsája fordul e
Sziasztok, valaki tud nekem egy kisebb problémában segíteni? Mito I-em van. Mikor a kulcsot elfordítottam a power motor hangját lehetett hallani eddig, hogy egyszer oda-vissza megforog. Most viszont a hangját nem hallom, meg sem mozdul, de viszont ahogy eddig is, 6000 környékén bekapcsol és meglendül a motor. Ez nagy probléma lehet? Mit kellene átnéznem? Csatlakozásokat megnéztem, kontakthiba sehol sincs. Ahol kellene tudok folytonosságot is mérni rajta, szóval elvileg üzemképes. Minden jónak tűnik, csak nem forog meg mikor a kulcsot elfordítom.
Esetleg adódhat abból, hogy valamit nem jól dugtam össze? A hiba azóta áll fenn mióta az aksit kicseréltem.
Ami a lámpatartóra van rácsavarozva 1 csavarral, és ilyen ívesen hátramegy a fejidom alatt. A tükörtartó szerepe mellett egyben ez támasztja a fejidomot is kétoldalt.
De mellékelek egy képet is:
Nem értek a lovakhoz, csak terelem őket...