csupán azt felejted el,hogy a husqvarna wr -t folyamatosan fejlesztették,míg a miton alig történt valami változás.A mechanikus powert felváltotta az elektronikus és a spirálos ford.mérőt az elektronikus.Ezzel az olaszok részéröl be is fejeződött a motor fejlesztése.A külsöségekröl és apróságokról most nem beszélünk.A cagiva csődjével a Husqvarna elkerült az MV Agusta csoporttól és teljesen külőn folytatták a wr fejlesztését.Ezért nem ugyan az a példának felhozott 2004-es wr és mito.A mito fejlesztésének a leállása abból is látható,hogy még a legutólsó hengereken is rajta van az ős wr mechanikus powerének a helye.Vagyis semmit nem változtattak az alaphoz képest,az SP-t kivéve.
Egyébként kérdezd meg Pölcyt,neki van olyan legelsö szériából való MITO blokkja ami még mechanikus poweres.
Szóval a mito a husqvarnától származik csak egy idő után szétváltak az utjaik.A cagiva 87-ben vásárolta meg a husqvarnát
és 89-ben jőtt ki a mitóval.
Üzletileg sem volt indokolt egy új 125-ös kifejlesztése,amikor a husqvarnától,ami már a tulajdonában volt,egyszerűen felhasználta az ő blokkjukat.
Ezzel én lezárom ezt a partalannak igérkező vitát arról,hogy a tyúk volt-e előbb vagy a tojás.
Én hiszek ennek az embernek, mert tudom ki ő. Itt lakik a környéken, és nem tegnap kezdte a facsigázást...
Olvasd el amit ezután írt a srác, és megtudod mi az igazság :-)
Nem egyidős Mito-t meg WR-t kell összehasonlítani...
A mito blokk egy 80-as évekbeli WR blokk.
"Dolce.
[29138] január 16. 22:09
hello. tévedésbe vagy mito-ba cagiva blokk van! Husqvarna wr 125-be ami azonos az a gyujtás rendszerük- és power elektronika szettem volt mind2-tőm tudom miről beszélek.
Ha kicsit utána nézel te is látod hogy teljesen más blokk.
attól hogy tömités szett nem jól van fel cimkézve attól még nem azonos a motor.
Csak a tisztán látás érdekébe irtam nem kötekedésből fére ne értsd.-.
"
Szerintem meg tisztán le lett írva, hogy a Cagiva Mito blokk az husquarna... Picit vissza kéne olvasni... Mellesleg több forrásból is ezt hallottam, több dolog is bizonyítja, de ebből ne nyissunk újabb vitát.
Az RS-en pedig 125-ös henger volt
Fasza megreszelés, és fasza megszerelés nem ugyanaz... És ki beszélt itt széria motorról?!
Ismerve a srác képességeit simán elhiszem hogy 200 fölött ment az RS...
Ha-ha 200... Mentél te már 200 al motorral ?A felező csikok nem ilyen ütemben ˇ"mozognak" .
Nem érzed azt hogy kissé komolytalan a vidi?Órának azért te sem hiszel .
Bele kell törödni a max kb valós 160 ba és az is nagyon jó eredmény .
Akárki irogat nagyokat nem kell elhinni tovább adni.
Azért NSR-hez hozzá tartozik egyik barátom, NSR250 és NSR 250 SP tulajtól való idézetem : Nem mindig jelent nagy teljesítményt a hengerben lévő nagy ablakok, lásd : nsr 125 és nsr 250. Nagy ablakok, és középszerű teljesítmény jellemzi a mocit. Bőven van mit átalakítani a fel és kiömlőkön.
(NSR250SE--NSR360SE
NSR250SP majdnem FIII )
Sziasztok!Hallom 200 fölömegy rs?Akkor olyat kell venni nem R6 kevesebb rá biztositás meg nem kell 120 le hozzá! Na ezem olyan tavaly irta valaki evo-ja 200fölött megy lehet,ha huzza egy sportautó.
.
Le lett írva tisztán, érthetően, hogy a CAGIVA blokk az nem husquarna. Mi gyári-széria RS 125ről beszélünk és mito-ról. Nem reszelt nagyhengeresekről.. Ennyi erővel fel lehetne rakni mitora egy 200as hengert is, szépen kireszelve.. Sokkal jobban-többet menne mint az RS 125 megreszelve :)
Ismerek olyat akinek az RS-125 bőven jócskán 200 fölött ment, faszán megreszelve, és szerinte a Mito labdába sem rúghat RS mellett.
Fontos megemlíeni, hogy a rotax blokkot az évek során fejlesztették, addig a Mito féle Husquarna blokk, a Freccia óta jóformán alig változott.
Akinek van 500 ezre 125-ös motorra hozza el nyugodtan Viszont a kérdést azokhoz címeztem akinek volt mind2 vagy versenyzett rs-el és ez alapján eldönti melyik megy jobban :D éééérteeeed.....
Egyébként kérdezd meg Pölcyt,neki van olyan legelsö szériából való MITO blokkja ami még mechanikus poweres.
Szóval a mito a husqvarnától származik csak egy idő után szétváltak az utjaik.A cagiva 87-ben vásárolta meg a husqvarnát
és 89-ben jőtt ki a mitóval.
Üzletileg sem volt indokolt egy új 125-ös kifejlesztése,amikor a husqvarnától,ami már a tulajdonában volt,egyszerűen felhasználta az ő blokkjukat.
Ezzel én lezárom ezt a partalannak igérkező vitát arról,hogy a tyúk volt-e előbb vagy a tojás.
Én hiszek ennek az embernek, mert tudom ki ő. Itt lakik a környéken, és nem tegnap kezdte a facsigázást...
Nem egyidős Mito-t meg WR-t kell összehasonlítani...
A mito blokk egy 80-as évekbeli WR blokk.
[29138] január 16. 22:09
hello. tévedésbe vagy mito-ba cagiva blokk van! Husqvarna wr 125-be ami azonos az a gyujtás rendszerük- és power elektronika szettem volt mind2-tőm tudom miről beszélek.
Ha kicsit utána nézel te is látod hogy teljesen más blokk.
attól hogy tömités szett nem jól van fel cimkézve attól még nem azonos a motor.
Csak a tisztán látás érdekébe irtam nem kötekedésből fére ne értsd.-.
"
Az RS-en pedig 125-ös henger volt
Ismerve a srác képességeit simán elhiszem hogy 200 fölött ment az RS...
Nem érzed azt hogy kissé komolytalan a vidi?Órának azért te sem hiszel .
Bele kell törödni a max kb valós 160 ba és az is nagyon jó eredmény .
Akárki irogat nagyokat nem kell elhinni tovább adni.
(NSR250SE--NSR360SE
NSR250SP majdnem FIII )
megy aznnyit csak áttétel kérdése.
.
Fontos megemlíeni, hogy a rotax blokkot az évek során fejlesztették, addig a Mito féle Husquarna blokk, a Freccia óta jóformán alig változott.