Szerintem viszont igen, mert 12ezres fordulaton jött a durr :) utána még ment a moci, hazamentem vele. Csak alul nagyon nem akart menni. Letolt powerrel semmi gond nem volt, ott elforgott 13ig is akár. 9500körülig huzott, fölötte meg már semmit. Épp megkapartattam a gépet felhuzott powerrel, és amint váltottam volna a 3-at puff. Kuplung be.. picit gurul.. kuplung ráenged, és megy tovább.
Majd szétkaptam ujra, és az A-s dugóból így lett C-s.(honoltattam a hengert+uj dugo)
380km-es dugonal nekem azert volt toresem, mert kivettem a power elektronikat, hogy be tudjam normalisan jaratni, es fordulaton ne nyisson, hogy megragadjon.. Es egyszer felhuztam a powert, mondom kivancsi vagyok mit mutat..erre puff.
Nekem alsó gyürü törésem volt anno 380 km-es hengernél és dugónál(új henger-dugó) . . . Perselyt nálam nem sértette, kipufogó ablakon viszont utómunkálni kellett, mert abból is vitt egy kis darabot alulról. Ha meglátod a hengert (amikor már kiszedted) akkor csinálj róla képeket, és megmondható róla, hogy menthető-e vagy sem. Ismerősömnek belehúzott teljesen a nicasilba(kb fél mm mélyen felső holtpontig kipufogó ablaktól kezdve), dobhatta ki a hengert egy az egyben, az is ugyanígy járt, mint a te hengered.(csak neki több km volt a mociban, és bontatlan blokk..)
Hát most ha abból indulok ki kb. 800 km van a hengerben és a dugóban akk az ember azt hinné h fullos a kompresszió. am fülre semmit nem veszel észre ha indítozol...
Sziasztok!
Köszi a segítséget, de sajnos megvan a probléma oka....felsőgyűrű törés lett, amit a kipufogó leszerelésekor láttam meg a kipunyíláson keresztül. Mondjuk a henger nincs lebontva, szal nem tom h az sérült-e. Am "szerencsémre" ez 3-as fokozatban és kb 3000-es fordulatnál történt, akkor hörgött le a moci, talán nem cseszte meg a hengert. Am ha esetleg a nicasilos hebgert meghúzta akk hol tudom hónoltatni?
Sziasztok! Egy vagy két hete láttam itt egy hirdetést ami egy új henger szettet árult ha jól emlékszem 50 ezerért vagy nem tudom,engem ez most sürgősen érdekelne.Szóval ha valaki ezt megtalálja vagy a hirdetést feladóját ismeri,az szóljon nekem legyen szíves! Köszönöm!
Szia!
Nem tapasztalatot mondok (szerencsére ), de van tippem. Azt mondod, hogy karbi tiszta, gyújtás van, kompresszió rendben. Igen a henger felett rendben lehet, de mi van, ha a henger alatt nincs valami rendben, tehát én a főtengely szimeringekre ránéznék. Bár lehet először a szívómembránt kellene ellenőrizni, mégiscsak könnyebb elérni.
Sikerült kideríteni, hogy mi volt a probléma? Ma nekem is csinálta, de nagy nehezen beindult, hazamentem utánna megint nem indult. Kipucoltam a karbit, de nem igazán volt dugulás, azóta elindul, ha húzok 1 kis gázt, de alapjárat közelében ha odahúzom neki akkor olyan mintha nem akarna egyböl felpörögni. :/ Én szívócsonkra gyanakszom mert eléggé repedezett. De nem tudom
Hello mindenki.
egy 125-ös Planet valóban megegyezik a mitoval(legalábbis nagyrészben?)
Én teljesen laikus vagyok Most csinálnám a B/125-öt és hát jól mutatna alattam egy ilyen jószág.
Ha valaki tudna érdemlegesen segítséget nyújtani a tipussal kapcsolatban kérem keressen fel a {sunczy@citromail.hu} címen.
Előre is köszönöm!
Gyári áttétel körül 3.ba 100-110 körül tudnak a mitok, régen a 125 világán több mitot is teszteltek, csak azóta az oldal már megszűnt. Fordulatban az 10500-11 lehet, vagyis a 150 baromi nagy hülyeség, főleg valós. Még az SP-től is.
hát ha már 3ikba megy 150(óra szerint 170fölött picivel) akkor baszott hosszú áttétele van.Akármilyen tuning karbi meg rezó van. Azthiszem a 14:38as áttétellel megy 3ikba valós 100-at(óra szerint 115)
Fordulatszámmérő spirál kellene nekem akinek van írjon!
Lehetőleg egy árat is kérnék hozzá, hogy mennyi az annyi!
A vásárt postai utánvétellel szeretném megtenni!
Meg egy kép is jó lenne róla!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
olcson egyben eladó vagy akár külön-külön is!
cagiva mito megmaradt alkatrészeim!
Fék olaj tartály hátsó
stender
kuplung konzol
viz csövek2db
üres visza jelző
komplett váltó 7sebbeség
fej idom
alsó idom jobb+bal
faridom
Ha egyben viszed olcsob ár:8000
bármi érdekel irj:atex05@freemail.hu
Majd szétkaptam ujra, és az A-s dugóból így lett C-s.(honoltattam a hengert+uj dugo)