Bárki bármelyikre hazudhat bármit szóval a drága is lehet szar...Szóval akkor lehet nyerő opció az olcsóbb motor is, és egyből felújitani, akkor lehet ugyanott köt ki árba, de nincs meglepetés
Nekem nem hiszed el... Sztem ezt ne a Mito vagy RS fórumon kérdezd... Mindenki a saját mociját fogja pártolni...
Döntsd el magad.
Az általad kiválasztott RS lehet egy berhelt szar is, a Mito-hoz viszont még valszeg nem nyúltak hozzá "szakavatott" kezek... Lehet felújításra vár az Evo, de én akkor is inkább egy olyan mocit vennék, amit nem berhelt előtem még senki... Nekem ez megér + 50-60 ezret...
Mito, talán olcsóbb az alkatrész ha kell valami. Fogyasztás csuklófüggő egyértelműen, mitoval normálisan 4-5 közé ki lehet jönni, jobban húzva 6-7 a max szerintem utcán.
Sziasztok! Magyar01! Te lehet,hogy összetörték,és evo cucbol drága lett volna megcsinálni:) Na mindegy ez van eladáskor cinkes,de ki nem hiszi járjon utána.).
Max 94 év elejei lehet.Addig gyártottak körlámpást.De az is előfordulhat hogy behozták papír nélkül majd vettek hozzá egy körlámpástol származó papiros vázat...
G1 enyém,de még sose volt szétszedve nálam elötte egy kispináé volt az meg félt tőle azért adta el:)Tény jól átvágták vele na meg engem is,de ezt évjáratra értem :) 1998 papirjai hivatalosan +bundázták mikor behozták:) Eredetiségin azt modták annyi,de szerintem nem voltak képbe.Ha látnák evot látnám mi külömbség van a váznál.A lényeg duplalámpás régi
Meg kell mérni a hengert több helyen is nincs-e ovalitás stb. Ha fasza akkor választani kell bele egy dugót attól függően mennyi illesztés kell az adott fajtának. Illetve mindig ajánlott a hónolás, de ha nincs gáz nem feltétlenül kell.
Úgy csinálom, hogy a tankba is teszek olajat (pl 1:35 ha nem vagyok biztos benne, hogy megy a szivattyú, mondjuk 1:60 ha csak teszt (pl frissen vett motornál) Tartályba mehet az olaj, egy kicsi járatás, hogy biztos legyen a rendszerbe olaj, majd feltöltöm a tartályt egy pontig (meg is jelölöm), aztán go 100km normál tempóban, majd megnézem mennyi olaj kell bele, hogy addig a pontig legyen. Mitonal kb 1,3dl az igazi.
Úgy értem, a bezin az fogy egy skálázott edényből, az olaj meg dettó fogy egy skálázott edényből.
Lehetne úgy is, hogy az olajpumpa kimenete termel egy skálázott edénybe, a működőképeség ellenprzpsphez ez is elég, viszont, ha a pumpa nem a karter légritkítására dolgozik, eseglet hamis értéket mutat.
Olyan motoroknál mint pölö a Dt,amik a karbiba nem vákuumtérbe olajoznak lehet kimenetet is mérni, de mint ha a mito vákuumtérbe olajozna ha jól emlékszem(vagy nem:) és akkor más lehet amért érték.
etetőből (skálázott felakasztható edény, mondjuk cumisüveg) járatod a motort egységnyi ideig, mondjuk addig amíg könynen számolható értéket el nem fogyaszt.
(mondjuk 1decit)
Ugyan ezt csinálod az olajjal is.
(csak mivel ez sokkal tapadósabb anyag, itt az utántöltéskor derül ki a pontos mennyiség)
A mondott 1deci benga elfogyasztása után szépen kiadódik, hogy menyni olajat nyomott az elfogyasztott benzinhez.
Az olajszivattyú letesztelésére én is kíváncsi lennék
Állítólag van egy olyan módszer, hogy pontosan 3000 fordulaton kell tartani a motort és az olajozó csövön 2ml olaj mennyi idő alatt jön ki (VAGY 5 perc alatt mennyi olajat nyom) (persze a motor addig keverék benzinnel üzemel egy tartályból) De hogy az ezek a viszonyítási értékek mit takarnak azt jó lenne megtudni
Gondolom senki se szeretné a saját tökéletesen működő motorján megmérni és kellene lennie valami más módszernek is.
Sziasztok!A Mitora membránt lehet kivágni?Tény enyém se fasza.robogoalkatrész.eu oldalom árulnak többféle méretben milyen vastagsagu jó hozzá?A régi 7seb blokkhoz köszi a választ.
Bocs a HSZ áradatért, de közben lementem a pincébe és felmértem a készleteket. Valóban nem megy bele a hengerbe a szélesebb membrán (valszeg a VForce3 is keskeny), de van jóhír is. A hiányos mellett találtam komplett, hibátlan 6 lapos, keskeny membránt is. giocatore@freemail.hu és megbeszéljük a részleteket.
Döntsd el magad.
Az általad kiválasztott RS lehet egy berhelt szar is, a Mito-hoz viszont még valszeg nem nyúltak hozzá "szakavatott" kezek... Lehet felújításra vár az Evo, de én akkor is inkább egy olyan mocit vennék, amit nem berhelt előtem még senki... Nekem ez megér + 50-60 ezret...
Úgy értem, a bezin az fogy egy skálázott edényből, az olaj meg dettó fogy egy skálázott edényből.
Lehetne úgy is, hogy az olajpumpa kimenete termel egy skálázott edénybe, a működőképeség ellenprzpsphez ez is elég, viszont, ha a pumpa nem a karter légritkítására dolgozik, eseglet hamis értéket mutat.
Olyan motoroknál mint pölö a Dt,amik a karbiba nem vákuumtérbe olajoznak lehet kimenetet is mérni, de mint ha a mito vákuumtérbe olajozna ha jól emlékszem(vagy nem:) és akkor más lehet amért érték.
Lényeg, hogy a minkét lötty fogyását mérjed:)
hajtás felől : 25-40-7
gyujtás felől : 20-40-7
Főtengely csapágy (2db kell belőle) : 25x62x17 C3 vagy C4 fémkosaras vagy müanyagkosaras csapágy.
Felső tűgörgő a főtengelybe : 16x20x23
Csapágyhoz ajánlott márkák : Koyo vagy SKF . Szimering ajánlott márkája ATHENA vagy NOK\NAK .
(mondjuk 1decit)
Ugyan ezt csinálod az olajjal is.
(csak mivel ez sokkal tapadósabb anyag, itt az utántöltéskor derül ki a pontos mennyiség)
A mondott 1deci benga elfogyasztása után szépen kiadódik, hogy menyni olajat nyomott az elfogyasztott benzinhez.
Állítólag van egy olyan módszer, hogy pontosan 3000 fordulaton kell tartani a motort és az olajozó csövön 2ml olaj mennyi idő alatt jön ki (VAGY 5 perc alatt mennyi olajat nyom) (persze a motor addig keverék benzinnel üzemel egy tartályból) De hogy az ezek a viszonyítási értékek mit takarnak azt jó lenne megtudni
Gondolom senki se szeretné a saját tökéletesen működő motorján megmérni és kellene lennie valami más módszernek is.
Az olajszivattyút, hogy kell bekötni és hogy lehet letesztelni, hogy jó e?