Ha esetleg valaki nagyobb motoron töri a fejét. REDNSZÁMOS Evo mitot be tudnék számolni a 900RR-embe nem adom olcsón de ebből kifolyólag lehet a te motorodat sem áron álul számolom be. A motor minden gyári alkatrésze megvan és patika állapotnak örvend.
Tudom nincs sok köze, csak a búrkolat egyforma. A búrkolatban benne van a Mítónak a matricája is és a derbié is. Kűlsőre vannak hasonlatosságai. A Mítóba mejik blokkot tették bele?Az AM6-ét?
Bocs a forum megzavarásáért, de vettem egy Derbi GPR-t és az hasonlít kívűlről a Mitóhoz. Olyan kérdésem lenne, hogy a motoron PHVA 17.5 Dellorto karbi van. Ahhoz egy autómata szivató fog párosúlni, és akinek esetleg köztetek van olyan akkor meg tudná mondani hova lehetne kötni a 12v-ot? A másik, hogy a karbin van egy menetes furat, amibe egy elektromos kábellel ellátott csavar megy bele és az valamit szabályoz. Viszont mivel a Mító és a GPR benzincsappal van ellátva lehet ez a funkció nem is működik. De lehet ez nem az üzemanyagellátó rendszerhez van köze. Sajna nem tudom, és kérnék tőletek szaktanácsokat.
Miután felteszed, nagyon óvatosan hőlégfúvóval melegítsd meg kb 70 C-fokig 3 percig, hogy felvegye a fejidomod formáját, mert ha igy is feszül, akkor a remegéstől megrepedezik.
Használhatónak használható, csak én abban a tudatban vettem, hogy tényleg karcmentes, szép állapotú.
Most már mindegy, belenyugodtam. Az enyémnek a rözítőfülei is szét vannat töredezve, ezen legalább repedés nincsen, ez még úgyahogy vigasztal, de 7000 Ft-ot lehet nem ért meg.
Most már mindegy, ez van.
Megkaptam a sráctól a plexit. Háát, jót semmiképp sem tudok írni róla... A csomagolópapír félig le volt szakadva mire ideért, + celofánba volt becsavarva + 2-3 újságpapírgombóc volt a homorú részbe téve, és úgy volt rácelluxozva egy réteg csomagolópapír. Naná h szétszakadt. Még az a szerencse h a postáskocsiban nem tettek rá semmi nehezet, különben össze is tört volna. Én az ilyet biztos, hogy egy dobozban adnám csak postára...
A másik dolog amit leginkább felháborítónak tartok, hogy ahoz képest, hogy azt írta semmi karc, úgy tele van az egész apróbb karcokkal, plusz 2-3 elég méllyel amiket még polírozással sem nagyon lehet eltüntetni. És nem az a baj, hogy karcos, hanem hogy azt írta, hogy "semmi karc"!
2 plexit hirdetett, nem tudom ki kapja a másikat, de kíváncsi vagyok milyen véleménnyel lesz...
Régebben sokat bizniszeltem neten, de utóbbi időben elég sok kiábrándító tapasztalatom volt sajnos...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Tudom nincs sok köze, csak a búrkolat egyforma. A búrkolatban benne van a Mítónak a matricája is és a derbié is. Kűlsőre vannak hasonlatosságai. A Mítóba mejik blokkot tették bele?Az AM6-ét?
A Cagiva Primához még talán, de úgytudom hogy motorikusan ott is elég sok a különbség...
Bocs a forum megzavarásáért, de vettem egy Derbi GPR-t és az hasonlít kívűlről a Mitóhoz. Olyan kérdésem lenne, hogy a motoron PHVA 17.5 Dellorto karbi van. Ahhoz egy autómata szivató fog párosúlni, és akinek esetleg köztetek van olyan akkor meg tudná mondani hova lehetne kötni a 12v-ot? A másik, hogy a karbin van egy menetes furat, amibe egy elektromos kábellel ellátott csavar megy bele és az valamit szabályoz. Viszont mivel a Mító és a GPR benzincsappal van ellátva lehet ez a funkció nem is működik. De lehet ez nem az üzemanyagellátó rendszerhez van köze. Sajna nem tudom, és kérnék tőletek szaktanácsokat.
Most már mindegy, belenyugodtam. Az enyémnek a rözítőfülei is szét vannat töredezve, ezen legalább repedés nincsen, ez még úgyahogy vigasztal, de 7000 Ft-ot lehet nem ért meg.
Most már mindegy, ez van.
A másik dolog amit leginkább felháborítónak tartok, hogy ahoz képest, hogy azt írta semmi karc, úgy tele van az egész apróbb karcokkal, plusz 2-3 elég méllyel amiket még polírozással sem nagyon lehet eltüntetni. És nem az a baj, hogy karcos, hanem hogy azt írta, hogy "semmi karc"!
2 plexit hirdetett, nem tudom ki kapja a másikat, de kíváncsi vagyok milyen véleménnyel lesz...
Régebben sokat bizniszeltem neten, de utóbbi időben elég sok kiábrándító tapasztalatom volt sajnos...