Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen? perselyes vagy nikasilos? és kell-e furatni vagy hónoltatni?
A fulást úgy értem, hogy elmegy az erő és leáll a motor és onnantól csak a szivatóval indul be és csak azzal jár a motor,közlekedni nem lehet vele, mert ha gázt adok neki azonnal leáll(oan mély búgó hangot ad,pl. mint mikor kifogy a benzin, de a benzincső tele van benzinnel) , valamint mihelyst leveszem szivatóról leáll. van oan is amikor szivatóval jár és a fordulatszám felpörög 6-7-8 ezerig és azonnal leáll.
Ezek előtt viszont simán jár a motor alapjáraton üzemi hőfokig és akár hogy túráztatom nem áll le.
A fulást úgy értem, hogy elmegy az erő és leáll a motor és onnantól csak a szivatóval indul be és csak azzal jár a motor,közlekedni nem lehet vele, mert ha gázt adok neki azonnal leáll(oan mély búgó hangot ad,pl. mint mikor kifogy a benzin, de a benzincső tele van benzinnel) , valamint mihelyst leveszem szivatóról leáll. van oan is amikor szivatóval jár és a fordulatszám felpörög 6-7-8 ezerig és azonnal leáll.
Ezek előtt viszont simán jár a motor alapjáraton üzemi hőfokig és akár hogy túráztatom nem áll le.
Szia Misoc!
Kellene nekem, első hátsó fékkar egy jobbos tükör tartó konzol egy jobbos tükör evora, ha van akkor leírnád mi mennyibe kerül, és képeket ha tudnál felrakni külön megköszönném! Előre is kössz!
Hello!
nekem van hengerem!
gilardoni 2.
mennyit adnál érte? van hozzá henger fej is.
af1 és mito első telók mennyire egyeznek? kiflik, stb...? féknyereg az messziről ugyan annak tünik, a teleszkópok dettó, de a kifli meg a kormány az nem.. Mit gondoltok, össze lehet hozni? (forditott telós AF1)
Sziasztok!
Hátsó lámpára "gumituskó" ami befeszíti az idomba kinek lenne?Előre is köszi!
Jó mocizást!
Tudom egyszer már előhoztam nemrégiben a témát, de most a biztonság kedvéért ismét rákérdeznék, hogy ha a 60433-as hengerre ráteszem az EVO rezót, aminek ugyebár a leömlőnyílás átmérője nagyobb pár miliméterrel mint a hengeren a kipufogónyílás (ergó rögzítés nélkül kicsit billeg is rajta a rezó), az tuti nem gáz? Mert szerintem ebben az esetben még ki is fújhat ott a tövénél.
Sajnos nem tudtam, hogy ez a típusú henger egy régebbi szériás Mito-ról való, és mivel Evo-n van rajt, én autómatikusan Evo rezót vettem, de most picit elbizonytalanodtam.
Köszönöm előre is a segítő válaszokat!
1:40
hali lenne egy kérdésem
Hanyas keveréket szoktatok rakni a mito-ba?
kikilve= kistarcsai kilőve (szarakszik a gépem)
sziasztok!
tud valaki pesten/környékén olasz motorbontót (kikilve) egyébként mito125 hátsó kerékhez keresek, agyat illetve azt a vasat ami a lánckerék és a hardi között van ha van valakinek elfekvőben az jelezze
nemtudom mi lehet pontosan a baja, de azzal nem ártasz neki ha mérsz kompressziót, úgy tudom 6bar felett kell hogy legyen melegen meg még több, de biztos van itt aki jobban tudja, de ha kevés akkor meg is van a hiba oka
egy bizonyos idő/km után el kezd fulni és onnantól nem is lehet vele közlekedni, beindulni is csak szivatóval.

Pontosabban le tudnád írni a problémát,tüneteket? Mit takar az hogy fulni?
hellosztok!

egy kis segítséget kérnék cagiva mito-m van és most az a helyzet vele hogy egy bizonyos idő/km után el kezd fulni és onnantól nem is lehet vele közlekedni, beindulni is csak szivatóval.
ha vki tud segítsen. tiszta a karburátor, tank, új gyertya/pipa van benne.
helo: nekem van powerelektronikám=12e
sziasztok valakinek komplett válto léptetövillákkal 3 ezer mert felesleges csak foglalja a helyet.
Akinek van fölös feszültségszabályzója frecciára kérem jelezze! Köszönööööm :)!
Power elektronikája kinek van eladó?
1es mitohoz keresek hengert, occóóóón :)
hello!
a hátsó fékkarod megvan még?felfogató csavarral együtt meg hogy rajtalegyen ami belemegy a munkahengerbe!
minden le van írva róla.Mire vagy még kiváncsi?Amugy szerintem fasza.
szia!A spirál már elkelt...bocsi...
Srácok az én motorom messze volt a rendes SP mitotól.(amugy még mindig megvan a motor, csak pár dolog lekerült) Ami rajta volt: G2es henger, Sp fejjel, arrow cső, vforce membrán, meg egy mikuni 35ös karb, de hiányzott a henger, főtengelyem is gyári, állitható futomű, a gyujtás, felnik.. Szó se róla nem volt rossz, mondhatni, hogy egy alap konfigja volt már, utcára bőven jó volt. Amúgy, itthon pár mito (kb 2-3) az amire rálehet mondani, hogy Sp, viszont egyik sincs csak gyári Cagiva cuccokkal szerelve. Ugyan ez van a kipufogokkal, sokan dobáloznak vele hogy neki sp van.. de az is itthon kb 2 db ha van..
tökéletes.
továbbá jó még:NGK B9-10
egXI
egV is !