Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kétüteműnél eleve kerülni kell a motorféket, mert a szükségesnél kevesebb olaj jut a hengerbe ilyenkor. De egy jól működő külön olajzásnál, kicsit többet kap ilyenkor, mintha simán csak a benzinnel kerülne be.
Ezért én hosszú lejtmenetnél többször adtam kis gázfröccsöket vagy kicsit lenyomott hátsófékkel és kis gázzal "pattogtattam" a motort, hogy átöblítsem a hengert
formula 3000 nél ennyi a ára 18 liternek.
3-4 kétüteműs komával össze kell fogni és közösen venni
1850? Netről vagy ismerőstől?
Ha nem öntesz , elfelejtesz ránézni az olaj tartályra és üres akkor cumi. Így viszont mindig kerül bele olaj. Mással nem tudok előállni
Én is így vettem. Motorfékre? Elmagyaráznád ezt kicsit bővebben? :|

jaa. azt hittem most kelt el, azért írtad.
Nem tudom mennyi a legjobb ára, ezt dobta gugli barátunk.
mi 1850 ért vesszük az elf full szintet.
Valamit valamiért?Milyen előnyhöz jutsz kikötött olajzással utcai használatnál?
Nincsmit, nekem is ki volt kötve, (így vettem) emiatt motorfékre még jobban kell figyelni.

2009 augusztusában adtam el, de a srác 2010-ben tovább adta.
köszi a segítséget, rendelek Az Elfből
Tankba keverem az olajat, mert a különolajzó ki van kötve. Így költségesebb, de valamit valamiért alapon..

Mikor kelt el a mitod?
Forog az önindítód? Ha nem, önindító relét vegyél, az kattog össze-vissza, ha szar. Ha igen, akkor bendixet, mert nem ér hozzá az önindító fogaskereke a lendkerék fogaskoszorúhoz.
Agip Speed és Racing is jók - kifelejtettem.
A bendixet az önindító huzza be amikor elkezd forogni.Itt nincs külön behúzómágnes mint a kocsinál.
Ásványit felejtsd el. Mito túl kihegyezett ahhoz, hogy jó legyen bele. Full szintetikusat csakis. Én Motul 710-zel mászkáltam, annak 4100 volt literje 2 éve, de mivel annyira keveset tudtam motorozni nem vágott földhöz az ára. Haverom Elf full szintet használt annak 3000 alatt volt literje, nem kímélte a gépet és jól bírta. Motul előtt meg Castrol Power 1 Racing-gel jártam. A helyedben olyat keresnék, ami magas fordulatú kétütemű sportmotorokhoz ajánlott és full szintetikus.
Például az Elf 3000 alatt van most: http://nemethmotor.unas.hu/spd...

És arra figyelj oda, hogy külön olajzáshoz is ajánlott-e az olaj vagy csak premix-es, azaz, előtte neked kell bekeverni, mert mondjuk ki van kötve a pumpa!
csáóó.. agip speed vagy a castrol power 1 mást sztem ne ez az én véleményem....
Igazából valami faszántos olajat keresnék csak éppen szinte mindenki mást ajánl ezért nem tudom eldönteni hogy most melyiket vegyem. Valaki Castrolt ajánlja, van aki mást. Ebben a topicban is volt régebben erről szó, hogy melyik lenne jó csak éppen konkrét választ nem kaptam a kérdésemre.

Kaptam egy tanácsot hogy jó minőségű ásványi olajjal kellene próbálkoznom. Árban kb 3ezerig gondolkozom.

Mit tudnál ajánlani, ha tudnál? :D
Hello!
Bocsi mégse bendix kéne, hanem az ülés alatt az önindító relé melletti henger alakú behúzó szerűség, pontosan nem tudom a nevét!
Indításkor kerreg és az rosszalkodik nekem, valamiért nem húzza be a bendixet amikor elindítanám!
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
Hali!
Ne vegyél ilyen szart, inkább vmi ismert gyártó full-synt olaját, legyen az: Castrol, Motul, Repsol, Igol, Elf, stb
De ne kockáztass ilyen fűnyíróba is ajánlott cuccal!

Más: láttátok itt a motorom új tulaját? Állítólag most egy csajnál van. Kíváncsi vagyok mi van most a géppel, remélem vigyáznak rá.
szia nekem van bendixem ha kell!
Helló!
Mitomhoz keresek bendixet, ha valakinek van az írjon!
Ha lehet postai utánvéttel is megvenném!
Köszi előre is mindenkinek!
Ja és még valamit kihagytam...

Valakinek van valami tapasztalata az alábbival kapcsolatban?
XADO 2T Oil
Ja.. és ha valakinek van olcsópézé dobja akkor azzal üzletelhetnénk
Hmm. köszi kipróbálom :D
Gondoltam arra még esetleg ha ez nem jönne be, hogy odapöttyintek picit forrasztóval. Csak ugye az neccesebb mert tudni kellene hogy meddig ér be a fogaskerék.
De a ragasztósra teszek egy próbát
Sziasztok! valakinek van elado 160ccm es hengere dugoval hengerfejel?akinek van az irjon köszi
Helló segítségeteket kérném abban hogy van egy 160-as Cagiva mito! A dugó tetejét elnyomta és a fölső gyűrűt nem lehet rátenni
illetve az önindító rossz
Ezt milyen árban lehet javítani illetve menyire veszélyes ez?