Kétüteműnél eleve kerülni kell a motorféket, mert a szükségesnél kevesebb olaj jut a hengerbe ilyenkor. De egy jól működő külön olajzásnál, kicsit többet kap ilyenkor, mintha simán csak a benzinnel kerülne be.
Ezért én hosszú lejtmenetnél többször adtam kis gázfröccsöket vagy kicsit lenyomott hátsófékkel és kis gázzal "pattogtattam" a motort, hogy átöblítsem a hengert
Forog az önindítód? Ha nem, önindító relét vegyél, az kattog össze-vissza, ha szar. Ha igen, akkor bendixet, mert nem ér hozzá az önindító fogaskereke a lendkerék fogaskoszorúhoz.
Ásványit felejtsd el. Mito túl kihegyezett ahhoz, hogy jó legyen bele. Full szintetikusat csakis. Én Motul 710-zel mászkáltam, annak 4100 volt literje 2 éve, de mivel annyira keveset tudtam motorozni nem vágott földhöz az ára. Haverom Elf full szintet használt annak 3000 alatt volt literje, nem kímélte a gépet és jól bírta. Motul előtt meg Castrol Power 1 Racing-gel jártam. A helyedben olyat keresnék, ami magas fordulatú kétütemű sportmotorokhoz ajánlott és full szintetikus.
Például az Elf 3000 alatt van most: http://nemethmotor.unas.hu/spd...
És arra figyelj oda, hogy külön olajzáshoz is ajánlott-e az olaj vagy csak premix-es, azaz, előtte neked kell bekeverni, mert mondjuk ki van kötve a pumpa!
Igazából valami faszántos olajat keresnék csak éppen szinte mindenki mást ajánl ezért nem tudom eldönteni hogy most melyiket vegyem. Valaki Castrolt ajánlja, van aki mást. Ebben a topicban is volt régebben erről szó, hogy melyik lenne jó csak éppen konkrét választ nem kaptam a kérdésemre.
Kaptam egy tanácsot hogy jó minőségű ásványi olajjal kellene próbálkoznom. Árban kb 3ezerig gondolkozom.
Hello!
Bocsi mégse bendix kéne, hanem az ülés alatt az önindító relé melletti henger alakú behúzó szerűség, pontosan nem tudom a nevét!
Indításkor kerreg és az rosszalkodik nekem, valamiért nem húzza be a bendixet amikor elindítanám!
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
Hali!
Ne vegyél ilyen szart, inkább vmi ismert gyártó full-synt olaját, legyen az: Castrol, Motul, Repsol, Igol, Elf, stb
De ne kockáztass ilyen fűnyíróba is ajánlott cuccal!
Más: láttátok itt a motorom új tulaját? Állítólag most egy csajnál van. Kíváncsi vagyok mi van most a géppel, remélem vigyáznak rá.
Hmm. köszi kipróbálom :D
Gondoltam arra még esetleg ha ez nem jönne be, hogy odapöttyintek picit forrasztóval. Csak ugye az neccesebb mert tudni kellene hogy meddig ér be a fogaskerék.
De a ragasztósra teszek egy próbát
Helló segítségeteket kérném abban hogy van egy 160-as Cagiva mito! A dugó tetejét elnyomta és a fölső gyűrűt nem lehet rátenni
illetve az önindító rossz
Ezt milyen árban lehet javítani illetve menyire veszélyes ez?
Ezért én hosszú lejtmenetnél többször adtam kis gázfröccsöket vagy kicsit lenyomott hátsófékkel és kis gázzal "pattogtattam" a motort, hogy átöblítsem a hengert