Ez így megy.
Ami divatos, és ami mögött egy kozosség van, annak felmegy az ára, ami meg nem divat, és egyedül marad, az elértéktelenedik.
Lásd még Jawa 350 csilivili 100 alatt, és Pannonia TLB 1 guriga környékén.
És a tlb még ronda is.
Azért ennek ellenére nem fogom felvágni az ereimet. Ha csak a boltba szaladok el vele akkor is több élményt nyújt mint egy kereset keleti csoda. Én ide akartam kilyukadni hogy részemről nem lehet egy lapon említeni még ha irreálisan drága is egy olyan motor. Sajnos ilyen a világ. A kutyát nem érdekli erős túlzás, de mint említettem nincs még motoros szezon.
A piacon elérhető árat a kereslet-kínálat határozza meg, nem a műszaki tartalom.
Hiába kiváló motor a plenetet-ha mint írod- a kutyát nem érdekli.
Simsonra meg a kereslet, még irreálisan drágán is nagy, ezért az ára a műszaki tartalomhoz képest a még irreálisabb irányba megy el.
Ez van, kereslet kínálat.
Annyi a bajság, hogy vettem egy nem költségmentes és nem meseszép állapotú pénztemető 250-es 2T masinát amit talpra szeretnék állítani és ezért szeretném eladni. De nem zárkózok el kategórikusan a csere lehetőségén.
Lehet ragozni csűrni csavarni. Nem írtam szándékosan olyat, hogy szaros simson mert nem vallom az ilyenféle minőstését semminek. De te is megértheted ha árul az ember mondjuk árába vagy áron alúl egy relatíve fiatal motort ami fényévekkel több és korszerűbb alkatrészekkel van szerelve akkor ne számoljon már a vételár felébe simsont.
Jólvan már Báttya együttérző volt hozzászólásom, én is ebben a cipőben járok patika állapotú planet-em van 1997-es 265ezerért koppra rendberakva értékes ajándékokkal. És igen kicsi az érdeklődés rá. De betudható sokminden az időjárásnak is, mert még azért messze van a motoros szezon.
Az iyesmi -egy motor pici ára, értéke, érte kapható pénzöszege- szinte semmiylen összefüggésben nincs a motor vagy bármiylen tárgy
VAlós, reális értékével.
A PAnnoniák, simsonok, irreálisan drágák, mert van egyfajta kultusz ,ami az árukat felnyomja.
A pannoniához nemzeti és egyéb emocionális izék fűződnek, a simsonok árát meg egyszerűen a simsonosok össztrtása nyimja egyre feljebb és feljebb.
ez furcsa, de így van, a már nem gyártott, elárvult márkák, ha nem szerveződik köréjük valami rajongói csoport, akkor simán kimennek a divatból, és folymatosan elértéktelenednek.
ZSámtalan ilyen motort tudnék mondani,aminek érdemtelenül nincs értéke mondjuk egy simsonhoz képest.
A piacon elérhető árat, egy öreg motor esetén, a hazsnálati érték, műszaki szinvolnal, vagy egyéb iylen praktikus szempontok, csak igen kevéssé befolyásolják.
ez így megy.
Viszont, a "az csak egy szaros xyz motor" dumákat semelyik motor rajongói tábora nem szereti.
Hát de baszkiii, ha egy szar fos gané lenne, akkor azt mondanám, jó, legyen 300 és akkor azért mégis csak egy Evo. De ez nem csak egy Evo, semmi karc nincs rajta, nem hajtottam szarrá, vigyáztam rá, és akkor így nem ér pénzt. Ha elcsúsztam volna vele, akkor meg csak egy szar '96-os fostalicska lenne...?
Inkább hajtottam volna szét a faszomba, aki megvenné, az meg örülne neki, hogy: "de jó, olcsón vettem egy EVO-t!", és fülig érne a szája... ( )
Én meg lehet, hogy eztán veszek egy 2005-ös gixxert, mondjuk 500-ért
Bocsi mindenkitől, de ez már egy kicsit idegesítő, hogy a jó dolgok nem érnek pénzt....
Ez egy nagyon jó hozzászólás, és a legdúrvább, hogy ha felhívod a figyelmét hogy az egy "csak" simson vérig van sértve, meg hogy ennyiért meg annyiért palotát lehet vásárolni 100hektár földdel. Sajnos ilyen a világ!
Ha ezért nem kapok 300-nál többet, akkor inkább kiviszem a szemétbe...
Ha gondolod, a robogódat beszámolom, de amikor Simson-okat akarnak eladni 130-ezrekért, akkor ez nehogy 300-nál ne érjen többet... (ezzel nem a Simson-osokat akartam leszólni)
Ő írt, hogy van neki egy eladó példánya. Nekem már megvan a kiszemelt motor. Ha 300-ér odaadná meglesném mindkettőt, ha nem akkor megveszem azt amelyiknel a tulajával már egyeztettem.
Elvileg 2 hét mulva megyünk érte
Ami divatos, és ami mögött egy kozosség van, annak felmegy az ára, ami meg nem divat, és egyedül marad, az elértéktelenedik.
Lásd még Jawa 350 csilivili 100 alatt, és Pannonia TLB 1 guriga környékén.
És a tlb még ronda is.