Szelephézegot szemre szoktam állítani, kb 0,8-1,2mm-re.. Ez megbízható, ha hallom hogy kelepel a gép, állítok rajta, de sajna még nem hallom.
Szimeringek funkcionálnak, kompresszió annyi hogy egy meredek lejtőn a laza 100+az én több mint 90 kilómmal 3.ik sebességben finoman kiengedett kuplungal is befékezte a hátsókereket.Gyertya jól tömít, szelepek szépen ülnek.
Ha nem tömítene jól, az sem lenne gond, elvileg dekompresszorral is el lehet indítani, mely lényegesen csökkenti a kompressziót, kímélve ezzel a tulaj lábát.
Kipuszelepet félig nyitvatatván..
Tehát nem a kompresszió a baj, hanem a hanyag tulaj, azaz én..:)
Elszivárgott egy 10km-es szakaszon az olajam, de nem tudtam volna hazavinni másként, így hazahozott szegény.
Azután a főtengelyemből csörgés jött, elvittem megcsináltatni.
Olyan barbárok kezébe adtam, hogy 3 hónap alatt hozták vissza pestről, mondván nagyon speciális főtengely, mert benne fut az olajnyomás.
Ezután összedobtam a blokkot, járt kb 20 percet és ismét kifeküdt a gép.
Kihagytak belőle 1-2 tűgörgőt, melyáltal akkora ütést kapott a maradék a hajtókartól, hogy hosszába és keresztbe is eltört szinte az összes..
Ezután került a pincébe szegénykém és mostanáig rozsdásodott ott.
Röviden ennyit arrol, mekkora kis balf.sz voltam régen.
Mára már nagy balf.sz vagyok, de már jobban megbecsülöm amim van..
Jóéjt..:)
egyet értek! a vezérlés beállitáshoz nem értek de a szelep hézag is lehet gond,mert ugye folyton csak az ütést kapja igy egyre kisebb lesz a hézag!,szikra van?mondjuk nálam fünyironál van ez ! kompreszió?szimering csere?gyertya?ezek apróságok de nagy gondot csinálnak!
Dekompresszort kikötöttem, gyujtás a tilisztor miatt mindenképp jó, szikrát ad a régi bosch gyertyával még egy lovat is leterítenék, a vezérlés beállítva, úgyhogy márcsak a karbit gyanusíthatom, nomeg magamat hogy ekkora marha vagyok..
Olajnyomásom nem volt, mostmár légtelenítettem a rendszert és már azis megoldva.
Még a kuplungommal kell kezdenem valamit nomeg a karbiba életet lehelni és remélhetőleg pöfögni fog már.
Sajna hajnal 3-kor indulok tiszatóra és vasárnap éjjel érek haza, úgyhogy hétfőig ezen fogok morfondírozni.
Nagyon csavaron volt a kicsike, csoda hogy emlékeztem az összerakására 7 év után.
Anyám is szeretett hogy a szobámban műtöttem... :)
Mennyiért lehet beszerezni egy DELTORO karbit hozzá?
Lehet tönkrevágtam miután télen egy ásványvizes palack volt a tank helyett és valami kék trutyival lepte el a rendszert.
Azóta nemigen akar benzint átereszteni, pedíg kitakarítottam a fúvókákat is darabonként..
Mindenesetre Nagyon Szépen Köszönöm az eddigi segítséget..
További szép estét mindenkinek..
A csavarok nem jó helyzetet mutatnak,a vonal a jó(helyes úton jársz).Így a vezérlésednek jónak kell lennie.Hiba lehet még:alacsony kompresszió,a szelepek nem zárnak rendesen,szelephézag,dekompresszor,és persze a gyujtás és az üzemanyagellátás.
Cink van.
Beállítottam, amint az ábrán is látható, az m6-os csavarok szintben a hengerfej tetejével.
Hát nemigen klapp.
Még jó hogy kézzel elforgattam összerakás után.
Megakasztotta a szívószelep.
Van egy horony a veztengelybe húzva, oda igazítottam, mert úgyfest úgy jól működik a vezérlés.
Mégis összedobtam és hiába próbálom, nem indul.
Küldök pár képet az ominózus beállításról.
Szóval így nem klappol.
Ar-350: Ha 180 fokkal elforgatod a lendkereket,akkor sincs semmi,hiszen a dugó felsőholtponton van.De ha az ablakba a ,t,-nek megfelelő jelet rakod,a vezérlőkerék vonalait síkbarakod a hengerfejjel akkor a vezérlésednek jónak kell lennie.Ha továbbra sem tudod elindítani,akkor máshol lessz a probléma.
a lamella meik oldalon van ? ahol a kuplung bovden bemegy vagy a másik oldalon?nem tudom h egyeznek e de ha neked is freecia c9 esed volt kocka lámpáról itélve akkor csak jóó !szét szedem akkor énis azt megnézem h egyeznek e majd üdv tibi
a sorszámhoz nem-igen férek oda nem tudtam leolvasni lehet h rosszat néztem ilyen kör van és körülöte vannak valami számok az az?amugy én is csak a kilsejéről tudok képet mutatni nem a belsejéröl azt hittem h a formája a fura.....dehát ha müködik vele és jól is megy akkor meg no problém
Az a kérdés, hogy létezik-e gyárilag ilyen formájú égéstér, vagy ezt valaki átesztergáltatta. Itt nincs az égéstér szélén a megszokott préssáv, hanem végig egy ívvel görbül. Kívülről lehet, hogy így néz ki több hengerfej is, nekem ez a kamra kialakítás az érdekes. A hengered sorozatszámát se felejtsd el megnézni, légyszíves.
Mindenki arra szavaz, hogy ez a hengerfej nem gyári, hanem valami kisipari átalakítás eredménye, de a kivitelezés minőségéből meg ismerve, hogy ez 94 óta biztosan érintetlen, én arra szeretnék következtetni, hogy ez gyári, csak éppen nagyon ritka. A 60806 jelű henger sem egy gyakori darab, a google egy találatot sem ad ki rá. Szerintem ahhoz tartozik gyárilag...
Hali!
Persze osztott a bovden, csatolom a képet róla. Úgy küldöm ahogy van mindenestől. Sárvédő sajnos nincs, viszont a többiről ebszélhetünk, de a lamellákat ma még meg kell nézni, illetve szét kell szedni a blokkot. Küldöm azokról is a képet amint végeztem.
Köszi a tippet, nincsen jelölve betűjelekkel, de már megvan a jelkombó.
Remélem sikerülni fog végre.
Gáz ha 180 fokkal elfordítja az ember a vezérlést?
Mert ugyebár az megoldható itt.
Bár szikrát ugyanúgy ad a tilisztor ha robbant és ha ürít is..
Nemde?
Köszönöm a segítséget és hogy végre valaki hajlandó volt egyáltalán válaszolni.
hello hátt fényképem most nincs még de szerencséd van mert le van hámozva a gép !igen ugyan ilyen a hengerfejem.... miért különb ez?nem lehet ilyet találni?képet este küldök majd
hello okok érdekel a dolog! a bovden az ugye ilyen megosztott?van egy müanyag valami és onnan 2vég jönn ki?egy rövid a karbiba meg egy hosszu az olaj szivatyúhoz? még egy képet kérhetnék a bovdenröl igy egészében!na és akkor az elsö sárvédö?meg a kuplunglamellákról beszélhetünk?
Lefényképeztem a bovdennt h lásd nincs kiszálasodva. Nagyon szép állapotban van. A telót lemértem. Nem század mm pontosan, de durván 36cm hosszú, és a rugó szélessége 6.5cm. Kuplungra majd csak ez után tudok mit mondani. :)
Lefényképeztem a bovdennt h lásd nincs kiszálasodva. Nagyon szép állapotban van. A telót lemértem. Nem század mm pontosan, de durván 36cm hosszú, és a rugó szélessége 6.5cm. Kuplungra majd csak ez után tudok mit mondani. :)
Szia! Nincs valahol egy fényképed róla? Ha már kettőről lenne fénykép, az bizonyítaná, hogy nem egyedi darabról van szó, hanem legalább egy kisebb sorozatról. Ha gyári a hengered, meg tudnád nézni a sorozatszámát? A szívóoldal jobb felén van. Köszi előre is!
okok köszi szépen!hátt kuplung tárcsák érdekelnének még ha egészségesek meg 14es első lánckerék meg az oldal dekni a lánckerék felöl......kell ez az hihihihih képet ha tudsz küldj roluk:Daztán megbeszéljük a végsö árat küldök egy cimet azt jöhet az árú üdv tibi
Attól függ mi kellene?! ha valakinek kell akkor még odaadom így egészbe, de ha alkatrész kell belőle akkor meg is bontom. Sárvédőt megnézem van e és milyen állapotban.
belan.tamas@ gmail.com
Minden segítsèget köszönök előre is