Szükségem lenne egy AR 350 manual-ra, mert már 6 éve pihenőzött a pincében.
Elfelejtettem már szinte az összerakásást.
A blokk már össze van zárva, működőképesnek ítéltetett, de meg akarok bizonyosodni róla hogy minden a helyére került..
Valamint a vezérléssel bajaim vannak.
A blokk a helyén, de a vezérlést nem tudom beállítani.
Szikra van, benzin válságra való tekintettel éppenhogy.. :)
Szóval van 3 jelölés a lendkeréken, 1 kémlelőnyílás a deklin és egy keresztnútolás a vezérműtengelyen..
Már sok variációt kipróbáltm, de csak a lábamat akarja letörni inkább.
Gondolkodtam hogy szakit hívok, de inkább én szeretném helyrehozni, hamár idáig egyedül eljutottam..
Villamossági kötést nemtudom lehet-e még találni, de megköszönnék mindenféle segítséget..
Szia!
A Vforce egy tuning szívómembrán. A google a vforce cagiva szóra elég sok képet dob ki róla. Az a lényege, hogy a szokásos két membránfelület helyett négy van benne, így kisebb lesz a fojtás a szívóoldalon, ráadásul a membránoknak azonos térfogatú töltet átengedéséhez kevésbé kell kinyitni, tehát gyorsabban vissza is tudnak záródni. Eszeveszettül drága, ezért a külföldi fórumokon is vitatkoznak, hogy megéri-e az árát.
Én találtam egyet használtan, emészthető áron (így is 3-4 normál membrán áráért). A tapasztalatom az hogy tényleg számít. Már az alapjárat gyönyörű lesz vele, és onnantól minden fordulaton érezhető a javulás, nekem még tovább is pörgött vele. Én vágytam rá, ezért szerintem megérte, de nem ég és föld vele a különbség. Amellett a Vforce tök műanyag (na jó karbon a lap) és nincs benne csavar sem, hanem egy okos összepattintós rendszerről van szó. Így nem fordulhat elő a csavarok kirázódása és motorba kerülése.
Van olcsóbb tuning is, pl népszerűek a Boyensen membránlapok, melyek a gyári házba szerelendők. De például az Adige membránházból létezik még drágább is, ez volt a Mito SP membránja. Remélem tudtam segíteni, csatolok egy képet a saját membránomról az N90-esembe szerelve.
Üdvözletem mindenkinek!
olyan kérdésem lenne,hogy van egy 50es super citym amihez van egy komplett tartalék blokkom.milyen 70es vagy 80as hengert lehetne rátenni?Nem most cserélném le csak ha a mostani esetleg elfáradna akkor.
elvileg ha egy 8as kulcsal elforgatod, és gyújtásra visszazárja akkor az elektronikája lesz a rossz. Én is így jártam nemrég, végül mind a 2őt cseréltem.
Szükségem lenne egy AR 350 manual-ra, mert már 6 éve pihenőzött a pincében.
Elfelejtettem már szinte az összerakásást.
A blokk már össze van zárva, működőképesnek ítéltetett, de meg akarok bizonyosodni róla hogy minden a helyére került..
Valamint a vezérléssel bajaim vannak.
A blokk a helyén, de a vezérlést nem tudom beállítani.
Szikra van, benzin válságra való tekintettel éppenhogy.. :)
Szóval van 3 jelölés a lendkeréken, 1 kémlelőnyílás a deklin és egy keresztnútolás a vezérműtengelyen..
Már sok variációt kipróbáltm, de csak a lábamat akarja letörni inkább.
Gondolkodtam hogy szakit hívok, de inkább én szeretném helyrehozni, hamár idáig egyedül eljutottam..
Villamossági kötést nemtudom lehet-e még találni, de megköszönnék mindenféle segítséget..
Segííítséég!
Köszönöm szépen.
Péter
A Vforce egy tuning szívómembrán. A google a vforce cagiva szóra elég sok képet dob ki róla. Az a lényege, hogy a szokásos két membránfelület helyett négy van benne, így kisebb lesz a fojtás a szívóoldalon, ráadásul a membránoknak azonos térfogatú töltet átengedéséhez kevésbé kell kinyitni, tehát gyorsabban vissza is tudnak záródni. Eszeveszettül drága, ezért a külföldi fórumokon is vitatkoznak, hogy megéri-e az árát.
Én találtam egyet használtan, emészthető áron (így is 3-4 normál membrán áráért). A tapasztalatom az hogy tényleg számít. Már az alapjárat gyönyörű lesz vele, és onnantól minden fordulaton érezhető a javulás, nekem még tovább is pörgött vele. Én vágytam rá, ezért szerintem megérte, de nem ég és föld vele a különbség. Amellett a Vforce tök műanyag (na jó karbon a lap) és nincs benne csavar sem, hanem egy okos összepattintós rendszerről van szó. Így nem fordulhat elő a csavarok kirázódása és motorba kerülése.
Van olcsóbb tuning is, pl népszerűek a Boyensen membránlapok, melyek a gyári házba szerelendők. De például az Adige membránházból létezik még drágább is, ez volt a Mito SP membránja. Remélem tudtam segíteni, csatolok egy képet a saját membránomról az N90-esembe szerelve.
Akinek van eladó:rolandnemes@freemail.hu
Baleset mentes közlekedést
olyan kérdésem lenne,hogy van egy 50es super citym amihez van egy komplett tartalék blokkom.milyen 70es vagy 80as hengert lehetne rátenni?Nem most cserélném le csak ha a mostani esetleg elfáradna akkor.
Vannak idomok, de az állapotát nem mondanám hibátlannak. Leginkább a felfogató fülekkel van csak gond. Képek érdekelnek biztos ami biztos?
ajánlatokat emailba: toxy88@gmail.com
THX