Szia!
Attól függ mit ért felújítás alatt... Ha a blokkot akarja rendbetenni akkor a válaszom egyértelműen NEM. Ennyit majdnem elkérnek egy jobb műhelyben munkadíjnak. Én otthon raktam rendbe a blokkor, csak anyagáron került 60-70-be attól függően, hogy épp hogyan állt a forint.
Nekem a "csíkos" cagiva blokkom van, hosszú löketü, arra azt mondta a már linkelt mester, hogy elég vastag a 46.5 ös dugóhoz+perselyhez a fala így a 75 cc kihozható belőle. A sima nagyobb fordulatu blokkoknál nem tudom mi a helyzet de tutira megoldható.
Tavaly egy Malaguti MGX-em volt és azon hiába volt vékony fal meg tudta oldani.
Sziasztok! A család legújabb tagjához, egy Cagiva Roadster 521-eshez keresek leírást, vagy valamiféle kiskönyvet, ha egyáltalán létezik ilyen!javascript:smile(document.frmmsg.body,'22');document.fr
mmsg.body.focus()
Köszönöm előre is!
sziasztok! kérnék egy kis segítséget hátha itt többre jutok
kinéztem magamnak egy eléggé elhanyagolt állapotú 50 es super city-t amin van kormánykifli törés is de a lényeg hogy szeretném felujítani magamnak csak nemtudom hol induljak el abban kéne segitség hogy hol találok ráválaló boltból új hengerszettet ami ha lehet nem csak 50 es lehetne már 70 es is és valami márkás kellene mert kb 1 éve volt egy mitom amit felujitottam de univerzális dugóval kb 3 hónap után megragadt ezért ugy döntöttem hogy inkább költök most rá többet csak ne jelentkezzenek ilyen hibák valakinek valami ötlet hol kapok ilyen hengerszettet? :) mert találtam csak cagiva city-hez ami elvileg egy robogó na most fogalmam sincs hogy passzolna e rá előre is köszi
a 6 os váltó is gyárilag bele való csak azt egyedül az osztrák kivitelhez gyártották.
Most hogy jelre lett állítva a rezgéscsillapító része is, és merem neki húzni ill megszoktam mi merre van, így nem is olyan rossz már.
A gyújtást még mindig állítani kell szerintem. Majd kisérletezem vele hogy melyik állásban húz jobban és melyikben dolgozik szélesebb tartományban.
Most kb 65-67 a vége és az utazója 60...
Kivettem a Termosztátot mert tönkrement, viszont a reggeli hidegek miatt kitakartam a harmadát a hűtőnek. most frankón 80-85 fok körül megáll még ha nyúzom is...
Lényeg hogy működik stabilan, már csak festeni kellene.
Egy ötlet nem ismerem a motort de akkor előtte 4 sebességes volt utánna 6 -os lett átalakítás után?
Jó tudni a mérnök urak nem véletlen terveztek adott motorhoz adott váltót!
Amibe beledobták a 6-7 sebességet egy motorba az olyan erőforrásal is rendelkezik,nagyon rugalmatlan a motor,azért raktak bele 6 sebességet,+egykis versengés is volt anno régen még motorgyártók között ki tud "Újabbat alkotni" ami a vásárlót vásárlásra "ingerli"
Nagy valószínűséggel sokall jobban passzolt a te motorodhoz a saját gyári váltója (váltó áttételezése)
(CSAK EGY TIPP)
Ez egy alu henger Nicasil bevonattal
Ennél a konstrukciónál a dugó és hengerfala(nicasil réteg között) olyan 0,05 százados illesztés van
Maga a bevonatréteg se valami vastag a hengerfalon körbe olyan 0,1-0,2 tized(ebben most nemvagyok biztos) viszont látni még az 1mm-er vastagságot se éri el.
Ha 1x megsérül komolyabban szemmel láthatóan az a réteg(egy jókora húzás,vagy lepattogzódás) akkor annak a bevonatnak anyi,javításra szorul.
Mivel kis hazánkba nem csinálnak újrabevonatolást (olyan 90.000ft körüli összeg) így sokan az alu hengert megperselyeztetik
Az új henger ára valóban lehet kapni sportmotoron is árultak 50 ropi
Sziasztok ! Help !
Cagiva Planetemnek (mito blokk) a főtengely végén lévő fogaskeréken nincs jel és a kuplung kosár fogaskerekein sincs jel.
Igazából az lenne a kérésem, hogy a főtengely végén lévő fogaskeréken lévő jel hol helyezkedik el az ékhez képest, hányadik fog, vagy aki tud segíteni küldjön róla képet.
Nicassilos hengert nem lehet fúrni csak másik méretes dugót rakni bele, a másik ezeket vasperselyesre szokták át alakítani ha anicasilnak vége, egy esztergályos kiszedi neged a perselyt márha za van benne és veszel egy vas persely és belerakatod onnantól egy másik dugó és pöcc-röff
Azt mondta egy motor szerelő hogy kuka a henger mert megsérült a nicasil bevonat, de ő kb 50000 ért tud ujjat. Akkor kérdem én mi a helyzet a felfúrt hengerekkel? Ez komoly vagy csak rajtam akar meg gazdagodni?
lehet hogy több motort szereltem már mint te mert autószerelő vagyok! Ja és ha nem tudsz szakrajzot olvasni és azt értelmezni akkor inkáb ne tegyél fel rajzot mert csak kinevetnek! És ne kritizálj mert te kértél segítséget! Üdv
Ezt sikerült olcsón beszereznem: Castrol ActEvo 4T 10W40 - JASO MA2 adalékkal rendelkezik.
Lamellákat nem mértem meg. Elfelejtettem. DFe tegnap az olajcsere után kipróbáltam és "lekopogom" egyenlőre nem csúszik...
Most kapott ugye 6 os váltót + 11/50 es lánckerekeket új lánccal és a kevéske időbe sokat kellett belezsúfolni szerelésügyileg... Emiatt voltak kapkodásból eredő problémák.
Pl a rezgéscsillapító rész nem megfelelően lett összerakva (nem lett semmi jellre rakva), sima 15w40 es motorolaj került a váltóba a 15w50 es adalékolt helyett stb...
De most minden összeállt és mosoly ül az arcomon...
Eladó! Cagiva super city 125 1db elsőfelni, jó állapotú gumival, féktárcsával(nincs a képen) És 2 db hátsófelni még használható gumival, lánckerékkel, féktárcsával, tengelyekkel. Supermotohoz, vagy amihez szeretnéd! 30/2437151 Egyben eladó.
Attól függ mit ért felújítás alatt... Ha a blokkot akarja rendbetenni akkor a válaszom egyértelműen NEM. Ennyit majdnem elkérnek egy jobb műhelyben munkadíjnak. Én otthon raktam rendbe a blokkor, csak anyagáron került 60-70-be attól függően, hogy épp hogyan állt a forint.
Haveromnak egy Cagiva Tamanacoja van,de fel akarja újítani!Ő kb 35.000ft-t szán erre.Ennyiből szerintetek kifutja?
Tavaly egy Malaguti MGX-em volt és azon hiába volt vékony fal meg tudta oldani.
Nemrég én is utánaérdeklődtem egy helyi mestertől.
Őt tényleg sokan ajánlják.
Pécs - Nagyárpád - Stivics Zoltán
http://web.axelero.hu/amz2/ivy...
Henger fúrás - perselyezés - hónolás - 20.000
Ehhez való dugó készlet mindennel KATALÓGUSBÓL 9.000-18.000 ig.
Tehát 29.000 és 38.000 között áll meg a teljes henger felújítás.
Sok sikert.
Én ebay.it -n is találtam 50-75cc szettet is de az 48.000 + posta de Mo-ra nem szállítanak csak a környező országokba vagy csak olaszba. Eladó függő
mmsg.body.focus()
Köszönöm előre is!
kinéztem magamnak egy eléggé elhanyagolt állapotú 50 es super city-t amin van kormánykifli törés is de a lényeg hogy szeretném felujítani magamnak csak nemtudom hol induljak el abban kéne segitség hogy hol találok ráválaló boltból új hengerszettet ami ha lehet nem csak 50 es lehetne már 70 es is és valami márkás kellene mert kb 1 éve volt egy mitom amit felujitottam de univerzális dugóval kb 3 hónap után megragadt ezért ugy döntöttem hogy inkább költök most rá többet csak ne jelentkezzenek ilyen hibák valakinek valami ötlet hol kapok ilyen hengerszettet? :) mert találtam csak cagiva city-hez ami elvileg egy robogó na most fogalmam sincs hogy passzolna e rá előre is köszi
Most hogy jelre lett állítva a rezgéscsillapító része is, és merem neki húzni ill megszoktam mi merre van, így nem is olyan rossz már.
A gyújtást még mindig állítani kell szerintem. Majd kisérletezem vele hogy melyik állásban húz jobban és melyikben dolgozik szélesebb tartományban.
Most kb 65-67 a vége és az utazója 60...
Kivettem a Termosztátot mert tönkrement, viszont a reggeli hidegek miatt kitakartam a harmadát a hűtőnek. most frankón 80-85 fok körül megáll még ha nyúzom is...
Lényeg hogy működik stabilan, már csak festeni kellene.
Jó tudni a mérnök urak nem véletlen terveztek adott motorhoz adott váltót!
Amibe beledobták a 6-7 sebességet egy motorba az olyan erőforrásal is rendelkezik,nagyon rugalmatlan a motor,azért raktak bele 6 sebességet,+egykis versengés is volt anno régen még motorgyártók között ki tud "Újabbat alkotni" ami a vásárlót vásárlásra "ingerli"
Nagy valószínűséggel sokall jobban passzolt a te motorodhoz a saját gyári váltója (váltó áttételezése)
(CSAK EGY TIPP)
Ennél a konstrukciónál a dugó és hengerfala(nicasil réteg között) olyan 0,05 százados illesztés van
Maga a bevonatréteg se valami vastag a hengerfalon körbe olyan 0,1-0,2 tized(ebben most nemvagyok biztos) viszont látni még az 1mm-er vastagságot se éri el.
Ha 1x megsérül komolyabban szemmel láthatóan az a réteg(egy jókora húzás,vagy lepattogzódás) akkor annak a bevonatnak anyi,javításra szorul.
Mivel kis hazánkba nem csinálnak újrabevonatolást (olyan 90.000ft körüli összeg) így sokan az alu hengert megperselyeztetik
Az új henger ára valóban lehet kapni sportmotoron is árultak 50 ropi
Cagiva Planetemnek (mito blokk) a főtengely végén lévő fogaskeréken nincs jel és a kuplung kosár fogaskerekein sincs jel.
Igazából az lenne a kérésem, hogy a főtengely végén lévő fogaskeréken lévő jel hol helyezkedik el az ékhez képest, hányadik fog, vagy aki tud segíteni küldjön róla képet.
Lamellákat nem mértem meg. Elfelejtettem. DFe tegnap az olajcsere után kipróbáltam és "lekopogom" egyenlőre nem csúszik...
Most kapott ugye 6 os váltót + 11/50 es lánckerekeket új lánccal és a kevéske időbe sokat kellett belezsúfolni szerelésügyileg... Emiatt voltak kapkodásból eredő problémák.
Pl a rezgéscsillapító rész nem megfelelően lett összerakva (nem lett semmi jellre rakva), sima 15w40 es motorolaj került a váltóba a 15w50 es adalékolt helyett stb...
De most minden összeállt és mosoly ül az arcomon...
Cagiva Supercity 50-hez keresnék hengert vagy alternatív megoldást. Tuning henger is érdekelne. Előre is kösz a tippeket :)
Segítség kellene. Összeraktam a mocim, feltöltöttem 15w40 es olajjal és minden ok, de nagyobb terhelésnél csúszik a kuplungom.
Azt mondták rakjak bele adalékot, de miylet? Ill cseréljem le adalékolt olajra amiben van csúszásgátló adalék a kuplung miatt...
Lenne pár tanács ez ügybe?
Fimol 2t 4t kilőve (bár ajánlották) mert az olajos kuplungoknál nem alkalmazható elvileg. De bárhol máshol igen.
Amit még ajánlottak: castrol actevo 4t 10w40
Ti a váltó / kuplunghoz milyen olajat használtok?
Elég csak lecserélni az olajat vagy szét kell szednem a kuplungot és kipucolni nitróval?
Ill hova és milyen alátét kellene hogy "erősebb" legyen a tartása, hogy ne csússzon meg?
Köszi !