rettenően köszönöm a választ, sajnos vagy nem sajnos úgy alakult a helyzet hogy alkalmam nyílt gyors elszaladni egy honda cb-1 400 ért, és el is hoztuk a mai napde tényleg köszönöm a lehetőséget, nagyon rendes vagy.
Plero - Érdekelne minenképpen a váltó. a pénz valahogy összeszedem :-)
Ma mértünk kompressziót. Mellékeltem a képet. Ha tényleg a hosszú löketü moim van (csíkos blokk) akkor a gyári 6.3 Bar-os értéknek pont megfelel. Viszont előlről valami nagyon suhogó hang van még álló helyzetben is. Gondolom csapágyak...
Kérdésem hogy ha a gyári 11/50 lánckerék helyett 13/50-es van fennt akkor lehetséges e hogy sík terepen is ha emelkedő jön vagy csak vasuti híd és nem pörgetem halálba a mocit, akkor vissza kell kapcsolnom 3 ba a 4 ből és még úgy is néha észreveszem hogy csökken a lendület. Mondjuk a robogómnál is belassúlt a történet... ugyanitt. pl 80 ról 50-60 ra...
Gyújtást hoyg állítsam be ? És az mennyire befolyásolja?
4 pólusu gyertya volt benn nem tudom milyen hőértékkel de eléggé odavolt, így most ideiglenesen megkapta az autóm HOSSZÚ MENETES NGK 6 os gyertyáját...
Mit nézzek még meg a mocin? mert nem tudom miért tűnik ilyen gyengécskének... Mondjuk sjk terepen normálisan megy de azért a gyorsulása nem az a hűde hajde...
Szia.Tanuló motornak ideális.Mivel könnyű moci jól vezethető irányitható.
Alkatrészt beszerzése egyre nehezebb mivel nem mai darabról van szó.Fogyi nekem kb 5 lityi.Motorja 600ccm 1 henger lég és olaj hűtéses.33lóerő városban jól használható.Ha érdekel ez a tipus és pesti vagy megbeszélhetünk egy találkát.Megmutatom a mocimat.Ez év tavaszán lett felújítva.Kategoria váltás miatt lassan eladó lesz.
Szervusz, nem találok tel számot vagy e-mailt úgyhogy itt kérdezem, hátha elolvasod. szükségem lenne a Cagiva River-rel kapcsolatban tapasztalatra, motorozási élmény, megbízhatóság, szervízháttér, fogyasztás ilyesmik. neten semmit se találok róla és a napokban vásárlásra adom a fejem. előre is köszi a segítséget. Üdv Roland
Helló van egy cagiva 94-es motor kiárusítom a alkatrészeit még semmit nem vittek el.telo számom 06308681535 vagy tibibizo@citromail.hu lehet elérni
A motor most lett felújítva Vertex 125cm búgattyú 340km mentem vele újra lett hüvelyezve (vashüvelyt )kapott ,Vadi új hengerfej.A motor jó.HA kell valami akkor hívj írj nekem köszi
Megértem, de mivel nekem nincs szükségem a tankra, ezért egy kicsit nekem sokba kerül ugye "csak" a benzincsap! De ha nem engedsz az árból, akkor megoldható utánvéttel?
Tegnap talán sikerült utána járni az állandó enyhe olajszivárgásnak a kihajtás alatt, ami állandóan összeolajozta a láncot és a vázat is. Cseréltem benne szimmeringet, nem is egyszer, de nem lett igazán jó. Álló helyzetben nem csöpögött, de ha mentem, mindig jutott egy kevés olaj a láncra. A szimmeringcserénél úgy látszott, mintha a fém karika, amire tömít, megkopott volna, körömmel érezhető barázdákat hagyott a szimmering rajta. Gyanús volt, hogy ez lehet az oka a szivárgásnak. Vettem SKF tengelyjavító perselyt (CR99103, 26mm névleges méretre) és elég szép eredményt értem el vele. Szemre el is hiszem, hogy innentől egy ideig nem fog szivárogni, de a próba még csak most jön.
Hello segítségeteket szeretném kérni abban hogy van nekem egy cagiva blokkom de nem tudom pontosan hogy milyen ? 50 ccm is 3 sebességes ,vízhűtéses, és jobboldali lánckihajtása van. Előre is köszi a segítséget :)
Jah és alkatrész is kéne nekem hozzá pontosan komplet vízpumpa és mégegyszer köszi :)
Nekem most hogy bekötöttem MA, 80 fok fölé is elmegy...
A hengerfej tetején van a kipufogó felöli oldalon a hőgomba...
Nekem jelenleg 13/50 es. Nyögvenyelős kivitel :-)
6 os váltóban gondolkodom, talán olcsóbb ha azzal próbálkozok.
Ha ugyan annyi a végsebesség de 6 sebességel akkor dombokat is jobban tudom kezelni gyengébb motorral is ...
+ ha előre talán kapna 14 es fogaskereket, vagy hátra a prima vagy mito 43 as fogaskerekét az már dsokat dobna...
Az enyémen a villamosságot kellett helyrerakni mert nem volt semmi bekötve.
Jelenleg elértem hogy van hátsó index és előre is ki van vezetve csak égőt kell vennem.
Igaz hogy a lámpa zöld visszajelzője villog de legalább villog valami :-), ahhoz képest hogy szét volt vágva és relé se semmi egyéb nem volt...
Hő jeladó végre működik.
ford szám mérő nem megy mert rossz a bowden de nem is érdekel...
sebesség mérő 40 fölé nem megy. Majd veszek bicikli km órát... addig gps :-)
A kipufogóm az első 20-30 cm-e teljesen odavan. javították foltokkal de nagyon szar lett...
Jelenleg vettem méhtelepen 45 ös kipufogócsövet és abból lesz kialakítva az első kúpos rész újra.. remélem onnantól csak hátulról fogok kipufogó hangot hallani :-)
Új légszűrő betétnek köszönhetően "könnyebben" pörög fel. Az előző kivételkor elporladt a kezemben és még rajta volt a cagiva felirat :-)
Hengert csináltatott már valamelyikőtök? Perselyezhető vagy cserélni kell teljesen?
Valamint még annyi, hogy nektek kb mennyi az üzemi hőmérséklet, mert nekem eddig csak 1-2* ment 60fölé.
Nem tudjátok, van benne hőgomba, vagy állandóan keringeti a vizet?
Sziasztok!
Nekem is Cocisom van és szintén nemrég vettem.
Cilipi a tieden eredetileg 11/50-es lánckerekek voltak, csak nyílván nem ment elég gyorsan az előző tulaj szerint. Ha még csökkented az áttételt, akkor egyre gyengébb lesz és sokkal szenvedősebb.
Az enyém egyébként az újabb (90-es) típus, de ez talán inkább hátrány, mert csak 3 sebességes.
Valamelyik okos előző tulaj kifúrta a kipufogót, ezzel szerintetek lehet valamit kezdeni?
Másik problémám, ami nem hiszem, hogy így kéne legyen az az, hogy 4500-5000 között, ahol nyílnia kéne a "power szelepnek" van egy holtpont, amin leginkább csak kuplungolással (vagy türelemmel) tudok túljutni és akkor kicsit húz, de nem érzem a rakétát a seggemben, amit elvileg kéne.
9500 a max fordulat, efölé nem hajlandó semmiképp sem menni és kb 4 litert fogyaszt.
Várom véleményetek és javaslataitok, hogy miképp tudnék valamit optimalizálni, fogyasztást csökkenteni, esetleg nektek milyen tapasztalataitok vannak a fenti témákban.
Ha van fogaskerék minta akkor elvileg megoldható a gyártás de csak max 5 mm vastag rozsdamentesből tudom, mert a sima vas anyag nálunk eléggé puha a hegeszthetőség miatt.
A blokkról csinálok majd fényképet...
Nagyon szép moci lesz. Én is azon filóztam ha sikerülne a blokkját megcsinálni majd télen, akkor a következő lépcső a festés lenne. nekem is a hófehér alap tetszik. Luckiy Strikes mintázattal vagy a fehér-piros-fekete super sity-s kinézet sem rosz.
Ha jól értelmeztem, akkor csak kiszedem a sajátomat és a tiedét belerakom és kész. van 6 sebességem...
Mennyi lenne az ára ?
Mert lehet motorfelújítás helyett ideiglenesen a váltócserével "jobban" járnék...
Ma mértünk kompressziót. Mellékeltem a képet. Ha tényleg a hosszú löketü moim van (csíkos blokk) akkor a gyári 6.3 Bar-os értéknek pont megfelel. Viszont előlről valami nagyon suhogó hang van még álló helyzetben is. Gondolom csapágyak...
Kérdésem hogy ha a gyári 11/50 lánckerék helyett 13/50-es van fennt akkor lehetséges e hogy sík terepen is ha emelkedő jön vagy csak vasuti híd és nem pörgetem halálba a mocit, akkor vissza kell kapcsolnom 3 ba a 4 ből és még úgy is néha észreveszem hogy csökken a lendület. Mondjuk a robogómnál is belassúlt a történet... ugyanitt. pl 80 ról 50-60 ra...
Gyújtást hoyg állítsam be ? És az mennyire befolyásolja?
4 pólusu gyertya volt benn nem tudom milyen hőértékkel de eléggé odavolt, így most ideiglenesen megkapta az autóm HOSSZÚ MENETES NGK 6 os gyertyáját...
Mit nézzek még meg a mocin? mert nem tudom miért tűnik ilyen gyengécskének... Mondjuk sjk terepen normálisan megy de azért a gyorsulása nem az a hűde hajde...
Üdv és köszi a válaszokat...
Alkatrészt beszerzése egyre nehezebb mivel nem mai darabról van szó.Fogyi nekem kb 5 lityi.Motorja 600ccm 1 henger lég és olaj hűtéses.33lóerő városban jól használható.Ha érdekel ez a tipus és pesti vagy megbeszélhetünk egy találkát.Megmutatom a mocimat.Ez év tavaszán lett felújítva.Kategoria váltás miatt lassan eladó lesz.
A motor most lett felújítva Vertex 125cm búgattyú 340km mentem vele újra lett hüvelyezve (vashüvelyt )kapott ,Vadi új hengerfej.A motor jó.HA kell valami akkor hívj írj nekem köszi
Várom válaszod!
dtje@citromail.hu
06306612407
ui.: kérdezz bátran
Érdekelne a 6-os váltó. Mennyit kérnél érte?
benzincsap tökéletes állapotú,elzár rendesen és nyit is!
A benzin csap külön eladó? Ha igen, akkor mennyiért adnád?
Előre is köszönöm a választ!
Üdv: Szabolcs
Jah és alkatrész is kéne nekem hozzá pontosan komplet vízpumpa és mégegyszer köszi :)
A hengerfej tetején van a kipufogó felöli oldalon a hőgomba...
Nekem jelenleg 13/50 es. Nyögvenyelős kivitel :-)
6 os váltóban gondolkodom, talán olcsóbb ha azzal próbálkozok.
Ha ugyan annyi a végsebesség de 6 sebességel akkor dombokat is jobban tudom kezelni gyengébb motorral is ...
+ ha előre talán kapna 14 es fogaskereket, vagy hátra a prima vagy mito 43 as fogaskerekét az már dsokat dobna...
Az enyémen a villamosságot kellett helyrerakni mert nem volt semmi bekötve.
Jelenleg elértem hogy van hátsó index és előre is ki van vezetve csak égőt kell vennem.
Igaz hogy a lámpa zöld visszajelzője villog de legalább villog valami :-), ahhoz képest hogy szét volt vágva és relé se semmi egyéb nem volt...
Hő jeladó végre működik.
ford szám mérő nem megy mert rossz a bowden de nem is érdekel...
sebesség mérő 40 fölé nem megy. Majd veszek bicikli km órát... addig gps :-)
A kipufogóm az első 20-30 cm-e teljesen odavan. javították foltokkal de nagyon szar lett...
Jelenleg vettem méhtelepen 45 ös kipufogócsövet és abból lesz kialakítva az első kúpos rész újra.. remélem onnantól csak hátulról fogok kipufogó hangot hallani :-)
Új légszűrő betétnek köszönhetően "könnyebben" pörög fel. Az előző kivételkor elporladt a kezemben és még rajta volt a cagiva felirat :-)
Hengert csináltatott már valamelyikőtök? Perselyezhető vagy cserélni kell teljesen?
bontott 14 es lánckerék valakinek van e?
Nem tudjátok, van benne hőgomba, vagy állandóan keringeti a vizet?
Nekem is Cocisom van és szintén nemrég vettem.
Cilipi a tieden eredetileg 11/50-es lánckerekek voltak, csak nyílván nem ment elég gyorsan az előző tulaj szerint. Ha még csökkented az áttételt, akkor egyre gyengébb lesz és sokkal szenvedősebb.
Az enyém egyébként az újabb (90-es) típus, de ez talán inkább hátrány, mert csak 3 sebességes.
Valamelyik okos előző tulaj kifúrta a kipufogót, ezzel szerintetek lehet valamit kezdeni?
Másik problémám, ami nem hiszem, hogy így kéne legyen az az, hogy 4500-5000 között, ahol nyílnia kéne a "power szelepnek" van egy holtpont, amin leginkább csak kuplungolással (vagy türelemmel) tudok túljutni és akkor kicsit húz, de nem érzem a rakétát a seggemben, amit elvileg kéne.
9500 a max fordulat, efölé nem hajlandó semmiképp sem menni és kb 4 litert fogyaszt.
Várom véleményetek és javaslataitok, hogy miképp tudnék valamit optimalizálni, fogyasztást csökkenteni, esetleg nektek milyen tapasztalataitok vannak a fenti témákban.
üdv
A blokkról csinálok majd fényképet...
Nagyon szép moci lesz. Én is azon filóztam ha sikerülne a blokkját megcsinálni majd télen, akkor a következő lépcső a festés lenne. nekem is a hófehér alap tetszik. Luckiy Strikes mintázattal vagy a fehér-piros-fekete super sity-s kinézet sem rosz.
Ha jól értelmeztem, akkor csak kiszedem a sajátomat és a tiedét belerakom és kész. van 6 sebességem...
Mennyi lenne az ára ?
Mert lehet motorfelújítás helyett ideiglenesen a váltócserével "jobban" járnék...
Üdv !