Nekem 50 es van. Ha jól tudom a blokkon kívül megegyezik mindene az 50 és 125-nek.
Kicsit öreg motor de nekem nagyon bejön a termete.
Kicsit nehézkes az alkatrész ellátottsága. ebay.it-n nézegettem de Magyarországra nem szállítanak sajnos.
Remélem te több szerencsével jársz mint én. Bár nagy részét házilag lehet javítani, ill itt a fórumozóknál is van pát hasznos motyó biztosan.
PLERO-nak köszönhetően egy ritka alkatrészt a 4 es helyett 6 os váltót sikerült beszerezni... 2 hét múlva rakom be. Elég nagy elvárásaim vannak ez ügybe...
----------------
Én úgy vettem a mocit hogy csak rá kell ülni és menni vele, és mindennapi használatra...
- Ehhez képest a teljes elektronikát (kábelek) át kellett néznem és helyrehozni mert nem volt semmiféle index, világítás stb...
- Kipufógórendszeert győztem kipucolni, és az első 20 centit újra is kellett építenem mert el volt rohadva...
- Lánckerekek cserések
- A Blokk belsejét pedig váltócserekor látom meg...
- Egyenlőre csapágycsere a főtengelynél mert eléggé susog...
üDV ELADÓ 1 cagiva super city supermoto...acerbis 2 lámpás fejidommal 2 kormányal,kézvédökkel...teljes alkatrészei...
hajtokar hibás!minden megvan hivjatok ha kell vmi:06702907391
Sziasztok Ma vettem egy 125-os cagiva Tamanaco motort! Így ha nem bánjátok belépek a klubba. Akinek van tapasztalata a motorról azt nagyon szívesen fogadom,lehet negatív is.Nem tudja senki,hogy a blokja kompaibilis-e egy másik motorjáéval?
Sziasztok!
125-ös Raptorra (alias Planet) keresek hűtőt elfogadható áron. Vagy ha tudtok vkit, aki megjavítaná a jelenlegi lyukas hűtőt, azt is megköszönném.
Üdv.
anti
Ha mindet egyben elviszel akkor 20 +postáért a tiéd ( 37e helyett :P )! Ha csak 1-2 alkatrész kell, akkor a képen látod az árát
Mito alkatrészek főleg:
-Evo henger (a csík lámpásé, 8 lapos membránnal)
-1500km-es láncszett
-power e (2db, tesztelve)
-CDI gyújtásvezérlő (tesztelve)
-fesszabályzó (tesztelt)
-Víz-olaj tartály
-power bowden tárcsa
-jobb oldali blokk fél (deformáció mentesen, kiváló tömítő élekkel)
-indító relé (5 lábas)
-fék/kuplung kar
van még felcsatolható térd/sípcsont protektor (5e a pár) és 48-50-es AKIRA bőr dzseki (alkar, könyök, váll, hát protektorral, nadrággal összecipzározható) 12e
Posta, utánvét ok ;)
Bármi kérdésed van tedd fel és megegyezünk: dtje@citromail.hu v. 06-30/661-2407 v. itt fórumon.
Szétment nemrég a kipuffom eleje (elrohadt) és újra kellett építenem.
Egész jól sikerült. Nagyon szépen kiforogja magát most a motor. Nem műxik a ford. szám mérőm, de "üveghangig" elforog. A "problémám az" hogy a gyári kipuffot mintáztam le és tapasztalat alapján ha pl 10 et forog max, akkor nekem 7-8000 és 10.000 között él a motor. Ha eléri a fordulatot akkor mint a barom elkezd húzni de alatta (pl 4-5000 felett) hiányzik a nyomaték.
Ez nálatok hogy néz ki ?
A rezonátor kúp kezdeténél nincs vége a hegesztésnek csak vastagon javítottam. A belselyébe szépen egy azonos kúppal vezetem be a gázt...
2 fajta kipuff van az enyém eredetileg is lefelé indult el, ill van a rögtön kunkorral kezdő kivitel is...
-------
Mi normális üzemi hőfok a mocin? alap helyzetben max 80 ig megy fel de ha eléri a fordulatot és elkezdem cibálni akkor hiába van 60 km/h-s menetszél 100-fok fölé is elmegy... Normális ?
Mivel nekem elötte szinte nem is forgott a mostanihoz képest és az volt nekem a norma jgy kérdés hogy mennyire bírják a forgatást ezek a blokkok? Cskhogy méretezzem e át a kipufogót... alacsonyabb tartományra?
Hali, kene nekem frecciahoz alkatresz, hol lehet venni ujban a neten? Mitohoz van, de frecciahoz nem talalok. Pls 5leteljetek. Kene sportlegszuro, valtokar, sportkipufogo , dugattyu ilyesmik, de mindez ujban. Koszi
sziasztok nekem kéne valami csak nemt udom mi :DDD a tankom emelkedik fel szerintem valami hiányzik ami odafogja ha esetleg valakinek van iylene és elado megvenném hejasnorbert@freemail.hu
06 20 99 600 38
SZIASZTOK!
Cagiva mito evo ra kellene nekem egy tank leszorító gumi
ha tud valaki akkor szóljon már, vagy esetleg ötlete ha van h honnan tudnék szerezni.
KÖSZI
SZÉLES UTAT :D
Kicsit öreg motor de nekem nagyon bejön a termete.
Kicsit nehézkes az alkatrész ellátottsága. ebay.it-n nézegettem de Magyarországra nem szállítanak sajnos.
Remélem te több szerencsével jársz mint én. Bár nagy részét házilag lehet javítani, ill itt a fórumozóknál is van pát hasznos motyó biztosan.
PLERO-nak köszönhetően egy ritka alkatrészt a 4 es helyett 6 os váltót sikerült beszerezni... 2 hét múlva rakom be. Elég nagy elvárásaim vannak ez ügybe...
----------------
Én úgy vettem a mocit hogy csak rá kell ülni és menni vele, és mindennapi használatra...
- Ehhez képest a teljes elektronikát (kábelek) át kellett néznem és helyrehozni mert nem volt semmiféle index, világítás stb...
- Kipufógórendszeert győztem kipucolni, és az első 20 centit újra is kellett építenem mert el volt rohadva...
- Lánckerekek cserések
- A Blokk belsejét pedig váltócserekor látom meg...
- Egyenlőre csapágycsere a főtengelynél mert eléggé susog...