Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nem tudom pontosan, hogy milyen a fesszabályzód, de csatolok egy ábrát. A 9. jelű elem a feszültségszabályzó.
Miért adsz tanácsokat, ha nem értesz hozzá? Sehol sincs olyan, hogy nincs illesztése a mozgó alkatrészeknek. Csatolom a szervízkönyv vonatkozó részét és akkor talán nem keltesz pánikot.
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Szevasztok! VALAKI SEGÍTSEN ! Superciti 50-hez kéne henger ! Vagy ha van ötlet mit kezdjek a hengerrel ha belehúzott egy görgő?
hát nagy a baj mert nem lehet lógása jobbra ballra!javaslom csak tapasztalt szerelővel csináltazsd meg.
italmondo.hu itt próbáld
Szia! A hajtókar az alsó csapján mozoghat csapirányban 0,5-0,6mm-t újkorában, a legnagyobb megengedett érték a kopás miatt 0,75mm a szervízkönyv szerint.
Cagiva blokkom aljában van egy forgó súly. annak mi a szerepe?
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Sziasztok !

Beraktam a 6 os váltómat a Cocis Tamanacom-ba tök jó meg minden, de hangolnom kellene a gyújtást.

Mivel nem megszakítós, hogy tudom akár házilag is belőni?

5let?

Ha szerzek oszcilloszkópt akkor hogyan kell használni?
De inkább e nélkül kéne valahogy megoldani.

Jelenség.

Pöccre indul mint előtte. Tehát nincs fars meg hasonló problémám.
Fel is pörög de amikor megyek vele akkor nem olyan "erős" mint elötte. Ez lehet az egyenletesebb sebesség elosztás miatt is talán hogy többet kell váltani de pl 5-6 ban nem húz annyira fordulaton(8-10.000 max 12 - nincs fordszámmérőm de "pörög mint állat") mint annó 4-be ha elérte a fordulatot.

jelenleg 12/5 es lánckerék van fennt. a 11-es gyárival majd később próbálom...

A karbit se állítottuk el...

Köszi !

Egyébként hosszú löketes "csíkos" blokkom van ha számít.
jobb oldali tükör indexet keresek vagy csak borítást hozzá
Amint láthattátok levettem az elolvadt rossz minőségű dugót. A kérdésem az lenne hogy a hajtókarnak szabad e valamilyen oldalirányú kotyogásnak lennie -e mert ez jobbra- balra is kb 1.5-2mm el tud kotyogni. Én nem értek hozzá de szeretném tudni mekkora a baj ha segít teszek fel videót.
bocsi elírtam evo 1
Sziaszok olyan problémával fordulnék hozzátok h besült az evo 2 esem
dugója és szétb***a a hengert is abban kérnék segítséget h merre találok hozzá alkatrészeket előre is köszi
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Szia!
Az a dugó elolvadt . Ha beleér a szelep, akkor olyan lesz, mintha kis kalapáccsal levernéd a szélét, ráadásul szörnyű csörgés hallatszik. Itt valami más lesz. Keress lehetőséget, ahol falsolhatott (szívócsonk, főtengelyszimmeringek, stb.), esetleg egy préstáv ellenőrzés lenne jó (az már természetesen az új dugóval). Utána egy gyújtás időzítést kell megnézni, talán sok más baj nem lehet... Természetesen a karbi legyen rendben!
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Én arra gyanakszom, hogy a power szerep a hiba oka. elég csúnya és olyan mintha abba akadt volna el a dugó.
Na és most jön az a kaland, hogy meg kell találni, mi okozta ezt a csúnya állapotot. Amíg a hiba okozója meg nincs, bele ne tedd az új dugót, mert ugyanezt fogod rövidesen találni.
így jobban látni.
Szétszedtem a Freccia-t és a hengerfejet levéve ez a látvány fogadott.
Nagyon szépen köszönöm !
Supercity 125 gumiabroncs méretei:

első: 110/70R17

hátsó: 150/70R17
Srácok nem tudjátok a Supercity 125 gyári gumi adatait ? Első, hátsó.
köszi a segítséget meglátom mit tudok csinálni vele, bár nem sok reményt látok arra hogy olcsón megúszom. szerintem ebből szervíz lesz.