Miért adsz tanácsokat, ha nem értesz hozzá? Sehol sincs olyan, hogy nincs illesztése a mozgó alkatrészeknek. Csatolom a szervízkönyv vonatkozó részét és akkor talán nem keltesz pánikot.
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Szia! A hajtókar az alsó csapján mozoghat csapirányban 0,5-0,6mm-t újkorában, a legnagyobb megengedett érték a kopás miatt 0,75mm a szervízkönyv szerint.
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Beraktam a 6 os váltómat a Cocis Tamanacom-ba tök jó meg minden, de hangolnom kellene a gyújtást.
Mivel nem megszakítós, hogy tudom akár házilag is belőni?
5let?
Ha szerzek oszcilloszkópt akkor hogyan kell használni?
De inkább e nélkül kéne valahogy megoldani.
Jelenség.
Pöccre indul mint előtte. Tehát nincs fars meg hasonló problémám.
Fel is pörög de amikor megyek vele akkor nem olyan "erős" mint elötte. Ez lehet az egyenletesebb sebesség elosztás miatt is talán hogy többet kell váltani de pl 5-6 ban nem húz annyira fordulaton(8-10.000 max 12 - nincs fordszámmérőm de "pörög mint állat") mint annó 4-be ha elérte a fordulatot.
jelenleg 12/5 es lánckerék van fennt. a 11-es gyárival majd később próbálom...
A karbit se állítottuk el...
Köszi !
Egyébként hosszú löketes "csíkos" blokkom van ha számít.
Amint láthattátok levettem az elolvadt rossz minőségű dugót. A kérdésem az lenne hogy a hajtókarnak szabad e valamilyen oldalirányú kotyogásnak lennie -e mert ez jobbra- balra is kb 1.5-2mm el tud kotyogni. Én nem értek hozzá de szeretném tudni mekkora a baj ha segít teszek fel videót.
Sziaszok olyan problémával fordulnék hozzátok h besült az evo 2 esem
dugója és szétb***a a hengert is abban kérnék segítséget h merre találok hozzá alkatrészeket előre is köszi
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Szia!
Az a dugó elolvadt . Ha beleér a szelep, akkor olyan lesz, mintha kis kalapáccsal levernéd a szélét, ráadásul szörnyű csörgés hallatszik. Itt valami más lesz. Keress lehetőséget, ahol falsolhatott (szívócsonk, főtengelyszimmeringek, stb.), esetleg egy préstáv ellenőrzés lenne jó (az már természetesen az új dugóval). Utána egy gyújtás időzítést kell megnézni, talán sok más baj nem lehet... Természetesen a karbi legyen rendben!
Mély tiszteletem mindenkinek, van egy Cagiva Elephant 125 ös motorom vettem hozzá fesz.szabályzót de a bekötést nem merem csak talon ra csinálni ,fontos lenne ha valakinek van ien motorja akkor megnézné hogy balról jobbra hogy vannak a színek , fontoslenne és nagyon hálás lennék .
Üdvözlettel Dániel
Na és most jön az a kaland, hogy meg kell találni, mi okozta ezt a csúnya állapotot. Amíg a hiba okozója meg nincs, bele ne tedd az új dugót, mert ugyanezt fogod rövidesen találni.
Üdvözlettel Dániel
Üdvözlettel Dániel
Beraktam a 6 os váltómat a Cocis Tamanacom-ba tök jó meg minden, de hangolnom kellene a gyújtást.
Mivel nem megszakítós, hogy tudom akár házilag is belőni?
5let?
Ha szerzek oszcilloszkópt akkor hogyan kell használni?
De inkább e nélkül kéne valahogy megoldani.
Jelenség.
Pöccre indul mint előtte. Tehát nincs fars meg hasonló problémám.
Fel is pörög de amikor megyek vele akkor nem olyan "erős" mint elötte. Ez lehet az egyenletesebb sebesség elosztás miatt is talán hogy többet kell váltani de pl 5-6 ban nem húz annyira fordulaton(8-10.000 max 12 - nincs fordszámmérőm de "pörög mint állat") mint annó 4-be ha elérte a fordulatot.
jelenleg 12/5 es lánckerék van fennt. a 11-es gyárival majd később próbálom...
A karbit se állítottuk el...
Köszi !
Egyébként hosszú löketes "csíkos" blokkom van ha számít.
dugója és szétb***a a hengert is abban kérnék segítséget h merre találok hozzá alkatrészeket előre is köszi
Üdvözlettel Dániel
Az a dugó elolvadt . Ha beleér a szelep, akkor olyan lesz, mintha kis kalapáccsal levernéd a szélét, ráadásul szörnyű csörgés hallatszik. Itt valami más lesz. Keress lehetőséget, ahol falsolhatott (szívócsonk, főtengelyszimmeringek, stb.), esetleg egy préstáv ellenőrzés lenne jó (az már természetesen az új dugóval). Utána egy gyújtás időzítést kell megnézni, talán sok más baj nem lehet... Természetesen a karbi legyen rendben!
Üdvözlettel Dániel
első: 110/70R17
hátsó: 150/70R17