Elég nagy előrelépést tettem a motorom problémájával kapcsolatban.
Az volt a bajom hogy nem forog és nem megy normálisan.
Kaptam ma egy kis segítséget és addig meddig míg a hajtástól kezdve a kipuffon át végignéztünk mindent...
A képeken látható lánckerekeket ÉN csináltam :-) Laser gépen a cégünknél. Próbának jó és ha megvan a megfelelő áttétel akkor megveszem gyáriban.
11 a kicsi és 43-as a nagy kerék.
Ma csak a kicsit raktam fel kíváncsiság kedvéért, hogy milyen a gyári áttétellel menni...
11/50 - 40 az utazó és 48 lett a vége ha szétforgatom. Nem véletlen adták ki ezekkel az áttételekkel.
Nagyon jól ment és pont arra a tartományra ejtette vissza aminél ismét húzott a masina. nagyon élveztem, de ugye a 40 az kevés így PLERO segítségével belerakok egy 6 os váltót és máris megvan a 60 as utazó az alap áttételezés mellett.
A másik problémám hogy ha a kipufogó mögé rakom a kezemet akkor nincs ereje a gáznak. Ott helyben egy simsonon megnéztem és 50 cm-re is éreztem a gázlökéseket és szép pattogó hangja volt. Nálam meg mintha valaki csak fújná óvatosan a kezemet... A "csőkígyókat" amennyire tudtuk kokszmentesítettük. Már csak a dob van vissza... ill nálam a leömlő első 20 cm-e ideiglenesen újra lett építve vékony 22 es cövekből mert a régi elrohadt. Ezt normál kipufogóra fogom cserélni. és akkor elvileg megjön az erő is a gázlöketbe. Ill Ha váltót cserélek a kipufogó nyílást is mondták hogy pucoljam ki alaposan és ha kell bővítsem lefelé...
A hátsó dobomat ma teljesen kipakoltam, így csaka gyári perforált cső van és maga a dob. Kellemes pattogó hangja lett és kicsit jobban is veszi az emelkedőket.
Várom a válaszokat, észrevételek, mit csináltam jól vagy roszul.
Kösd le a power motorról(márha van a motorodon) a bowdeneket,ráadva a gyújtást nem forgatja át az elektronika?
Ha nem forgatja el multimétert elő,powermotort szétszed,megnézni kap e feszültséget
Villanymotor keféi milyen állapotban vannak stb...Nemfeltétlen cserés az egyből Multimétert elő és méricskélni,vagy megkérni olyat aki ért hozzá,nem egy ördöngős szerkezet!
Szia én Taksonyban lakom. Látom futár vagy és sürgős ezért most szólok hogy rugókat nem tudok adni hozzá azért is kerül ennyibe. De ha így is érdekel akkor várom válaszod.
Szevasztok van egy eladó rendszámos mitóm, az a helyzet vele hogy kicsit csörög de viszont erő ugyanúgy van benne meg rendesen megy is! SOS-be kellene a pénz egybe vagy alkatrészenként tudnám jobban eladni? Erről a gépesről lenne szó! http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Sziasztok!Srácok van valakinek egy príma gyújtás oldali dekni?Én nem tudom hogy,de az enyémet széttörte az önindító!Ha van valakinek légyszi jelezzetek!Sürgös lenne!Köszi!
Delorto 14/12-es karbihoz ti milyen fúvókát használtok ?
Nekem 72-es volt. Elkezdtem felfelé menni hogy "hátha" jobban megy, de nem jött össze. Most mivel az időm elfogyott épp egy 66-os van tesztelésen, de ezzel nekem egész jól muzsikál. Majd holnap munkába menet még letesztelem, de úgy néz ki elég szépen kiforogja magát a masina...
Ha valaki lecserélte akkor milyenre a 12-es karbit?
Milyen gyertyát javasoltok, mert a gyári könyvem nem mondja meg sajnos. (Vagy nem vettem észre) ...
------------------
Ha van kellő kompresszióm attól lehet még rossz a henger / dugó páros ? Vagy azt észre lehetne venni az eredményből ?
Elég nagy előrelépést tettem a motorom problémájával kapcsolatban.
Az volt a bajom hogy nem forog és nem megy normálisan.
Kaptam ma egy kis segítséget és addig meddig míg a hajtástól kezdve a kipuffon át végignéztünk mindent...
A képeken látható lánckerekeket ÉN csináltam :-) Laser gépen a cégünknél. Próbának jó és ha megvan a megfelelő áttétel akkor megveszem gyáriban.
11 a kicsi és 43-as a nagy kerék.
Ma csak a kicsit raktam fel kíváncsiság kedvéért, hogy milyen a gyári áttétellel menni...
11/50 - 40 az utazó és 48 lett a vége ha szétforgatom. Nem véletlen adták ki ezekkel az áttételekkel.
Nagyon jól ment és pont arra a tartományra ejtette vissza aminél ismét húzott a masina. nagyon élveztem, de ugye a 40 az kevés így PLERO segítségével belerakok egy 6 os váltót és máris megvan a 60 as utazó az alap áttételezés mellett.
A másik problémám hogy ha a kipufogó mögé rakom a kezemet akkor nincs ereje a gáznak. Ott helyben egy simsonon megnéztem és 50 cm-re is éreztem a gázlökéseket és szép pattogó hangja volt. Nálam meg mintha valaki csak fújná óvatosan a kezemet... A "csőkígyókat" amennyire tudtuk kokszmentesítettük. Már csak a dob van vissza... ill nálam a leömlő első 20 cm-e ideiglenesen újra lett építve vékony 22 es cövekből mert a régi elrohadt. Ezt normál kipufogóra fogom cserélni. és akkor elvileg megjön az erő is a gázlöketbe. Ill Ha váltót cserélek a kipufogó nyílást is mondták hogy pucoljam ki alaposan és ha kell bővítsem lefelé...
A hátsó dobomat ma teljesen kipakoltam, így csaka gyári perforált cső van és maga a dob. Kellemes pattogó hangja lett és kicsit jobban is veszi az emelkedőket.
Várom a válaszokat, észrevételek, mit csináltam jól vagy roszul.
ha meglessz a gyújtás kiprobálom....
Ha nem forgatja el multimétert elő,powermotort szétszed,megnézni kap e feszültséget
Villanymotor keféi milyen állapotban vannak stb...Nemfeltétlen cserés az egyből Multimétert elő és méricskélni,vagy megkérni olyat aki ért hozzá,nem egy ördöngős szerkezet!
SOs
rugóóó nélkülll hmmm......
akkorr 4 ezerért elviszem..mert tudok rugót és az 2500
4 ezer + posta?
Üdv Zsolt!
Gyári Gyújtáskapcsoló tökéletes állapotban,gyári kábelezés rajta,kormányzár kifogástalan állapotban 2db Kulcsal 5000Ft+Postadíj
légszüröház vagy kipufugó supercityhez(125)
segitsetek lécci futár vok és nem tudok addig melozni
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Az indítómotorban lévő 2 db kis fogaskerék is megvan?
Delorto 14/12-es karbihoz ti milyen fúvókát használtok ?
Nekem 72-es volt. Elkezdtem felfelé menni hogy "hátha" jobban megy, de nem jött össze. Most mivel az időm elfogyott épp egy 66-os van tesztelésen, de ezzel nekem egész jól muzsikál. Majd holnap munkába menet még letesztelem, de úgy néz ki elég szépen kiforogja magát a masina...
Ha valaki lecserélte akkor milyenre a 12-es karbit?
Milyen gyertyát javasoltok, mert a gyári könyvem nem mondja meg sajnos. (Vagy nem vettem észre) ...
------------------
Ha van kellő kompresszióm attól lehet még rossz a henger / dugó páros ? Vagy azt észre lehetne venni az eredményből ?
Ez jobb választás volt mint a river.
Jobban kimeríti a motorkerékpár fogalmát:)
Széles utat.