Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tud e vki segíteni ez ügyben,?
125 az azt jelenti 125ccm 125 köbcentisre való
Ha ez egyezik a 50köbcentis gyújtás alaplapjával akkor szólj majd....
helohelo! v2es 650es cagivához mennyire van alkatrész?
Az új gyertyát úgy választottam, hogy bementem a motoros boltba...és Ehhez a motorhoz valót kértem, Ott elővették a nagykönyvet és kerestek hozzávalót. Gyertyahézagot megmondom őszintén nem néztem, mert most vettem ki a dobozból. Mondom csak jó...
Halo. engem érdekelne 50-s gyujtas elephant. mennyibe adod ? köszi előre is.
hali. ha megvan még a tekercs akkor az érdekelte. (meg az is hogy mennyibe adod) köszi.
Gyertyahézag rendben? Mi alapján választottad az új gyertyát? Nekem az volt a tapasztalatom, hogy a legjobb, legkiegyensúlyozottabb a gyári gyertya volt (nálam Champion N2C).
A powerwm mechanikus..ma szétkapom és belekukkantok ha eljutok addig. Amúgy a legérdekesebb a dologban, hogy ha vissza teszem a régi gyertyát akkor alul jobb a nyomaték...de viszont felül nem forog vele..
Érdekes jelenség, a gyertyát mindenesetre nem okolnám érte, ha a gyárival egyező paraméterekkel rendelkezik. Mondjuk megpróbálnám a régi gyertyával, ha az segít, akkor csoda történt, de legalább megvan. Az új membrán zár rendesen? Egy rosszul záró membrántól már el tudok képzelni hasonlót. Szintén jó ötlet lehet visszatenni a gyárit és kipróbálni.
A power szelepről nem tudom, hogy mi baja lehet, de elvileg sem a gyertya, sem a membrán nem kellene, hogy hasson rá. Ez mechanikus vagy elektromos? Mindenesetre azt 5000enként illik kipucolni, ha ezt elmulasztottad, akkor itt az idő. Egy nyitva ragadt szelep is okozhat talán hasonló bajt.
Üdv!
Olyan kérdéssel fordulnék ide, hogy: A mocimba raktam egy 8 lapos membránt és vettem bele egy verseny gyertyát...Azóta alsó fordulaton használhatatlan a motor..szinte még elindulni sem lehet vele...De fölül jobban megy mint eddig. Mitől lehet? vagy mi lehet vele? Illetve ha nem megyek a motorral és álló helyzetben húzom neki a gázt akkor nem nyit ki a power..csak látom,hogy félúton ott ugrál. A moci egy wmx 125-ös.. Minden tippet szivesen fogadok..
Van pár Cagiva Supercity 125,W8 125, motorikus alkatrészem érdeklődni emailben
cagiva elephánt 50(tamanaco)bontott alkatrészek eladók
szacsomotor@freemail.hu
Szia!Én nem rég javitottam egy ilyet és úgy néz ki sikerült.Kétkomponensü epoxy ragasztóval.Meg kell csiszolni a tankot tőbe és egészen a benzincsap menetéig be kell kenni.24 óra alatt megköt és nem csöpög
Amit a szívócsonk javításár mutattál, valahogy nem tűnik meggyőzőnek. Nem tetszik az az ötelt, hogy a repedéseket idegen anyaggl töltsük ki. Ha ilyet javítanék - aminek valljuk be, előbb vagy utóbb eljöhet az ideje - akkor én valami olyan szerrel próbálkoznék, mint a kerékpártömlők foltozós ragasztója, ami inkább megolvasztja a gumi felületét és úgy "forrasztja" össze a felületeket. Vagy minta alapján megpróbálnék üvegszálas, vagy karbonszálas, esetleg alu szívócsonkot és a végére gumi csatlakozást gyártani.
Szia!
Ha biztosan benzinálló epoxit tudtál venni, akkor én meg merném vele próbálni, esetleg egy kis üvegszálas erősítéssel, csak a biztonság kedvéért, nem túlzásokba esve. A tank ott elég vastag és szűk, következtetésképpen elég merev, nem hiszem, hogy megrepesztene egy tiszta felületre felvitt kevés üvegfátyollal erősített gyantát. Van itthon egy elfekvő Tamanaco tankom, csak azért nem ajánlom, mert az is javított ugyanilyen hibából adódóan. Most nem ereszt, de egy perc garanciát sem mernék vállalni a szilikonos javításáért.
Sziasztok! Ma vettem a motoromat és hiányzik rólla egy idom vagy is a tank mind két felére kéne nekem egy oda illő idom! Légyszives ha valakinek van jelezze! Köszönöm szépen
Nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ, rengeteget segítettél, azóta megnéztem már és tényleg úgy van ahogy mondod. Holnap megpróbálom kinyomozni, hogy a tankom alján lévő "külön elemet" esetleg epoxyval le lehetne-e kezelni, nem lenne az túl merev oda stb..

Szerintem nem (csak) ott volt gond amúgy, ahogy igy a kezemben tartom a benzincsapot és az azt átvezető csavarkombót, szerintem mindent csinált csak nem szigetelt.. Remélem, hogy 1-2 tömítőgyűrű ezt a részt is megoldja.

A szívócsonkos kérdésben viszont 100%ig igazad van, külön hálás is vagyok, hogy figyelmeztettél, tényleg nem jó az enyémre.

Gondoltam már én is egy aluminium cseredarabra, vagy a jelenlegi "felújítására" ( http://doktorchopper.blog.hu/2... -NEM reklámnak szánom), csak félek, hogy többet ártok neki mint jót teszek..
Szia!
A 28mm a karbi belső átmérője, a külső értelemszerűen nagyobb. Most sajnos nincs kéznél szívócsonkom, hogy megmondjam pontosan ennyi is, de arra figyelj, hogy a neten leginkább előforduló Mito szívócsonk nem jó hozzá, mert a Mitonál a karbi a motor hossztengelyében van, nálad kicsit balra elhúzva, ezért ferde szívócsonk is kell hozzá. Fogalmam sincs, honnan szerzek majd, ha az enyém is kilukad, már arra gondoltam, hogy csináltatok egyet aluból, majd a csatlakozáshoz a karbikhoz máshol is alkalmazott gumi összekötő gyűrűt teszem. Jobb ötlet nincs...
A Tamanaco tankja elég szar, mert az alján a csőcsalakozásoknál egy külön elem van, amibe a csapot és a szintjelzőt beletekered. Ez szokott elválni a tank fekete anyagától és mellette kezd ereszteni. Egy jó ragasztó megoldja a problémát, de nem tudom, hogy pontosan mi kellene oda. Esetleg egy műanyagos meg tudja mondani.
Szevasztok!

Örülök, hogy tudok nektek írni, és nem gyulladtam ki a motorral együtt hazafele...

Ahogy megálltam egy pirosnál fura zajra lettem figyelmes, gyorsan csöpögött le a blokkra és az alatta lévő blokkvédőre a benzin, ahogy láttam a forrása a tank legalján és a benzincső tetején lévő csavaros találkozásnál van, szerintem a tömítés adta meg magát.. A tankban lévő benzint ahogy hazaértem azonnal leengedtem, csont száraz a tank, úgy döntöttem holnap megpróbálom én kicserélni. Mire figyeljek, mik lehetnek bukkanók? Gondoltam arra is, hogy csak külsőleg lekezelem azt a bizonyos szivárgást benzinálló tömítőpasztával, de nem tudom, mennyire lenne értelme..

Így szerencsétlen motor karcolja a 11L/100km fogyasztást, a szívócsonkom is romokban, de félek levenni mert olyan sz*r állapotban van, hogy csak további roncsolással menne..

Dellorto 28as karbi, akkor valoszinüleg 28as belsőátmérős szívócsonk kell rá? Nem tudom szétszedni, mert szétesne közben:S

Köszönöm már azt is, ha végigolvasta valaki, regényt írtam.. :D
Helló!
Cagiva wmx 125-höz keresek alkatrészeket, ha valaki tudna benne segíteni kérem írjon...Illetve milyen más tipus vagy más motor alkatrészei lehetnek jók hozzá?
Az adatlapomra feltettem a mailcímet amin elérsz.
Üdv!

Nekem küldtél linket, segítség kép, hogy hol tudok nézni mitohoz szívócsonkot!
Tudnál nekem adni egy e-mailt vagy msn vagy nem is tudom amin többször fent szoktál lenni mert segítségre lenne szükségem, mert nem nagyon rendeltem még külföldről alkatrészeket.
Találtam egyet ami szerintem új és nem olyan drága!
Melyik fajta kell? Tudnál képet mutatni róla?
Szia !
Engem érdekelne, küldenél róla képet?