Sziasztok ! Kopasz vagyok még a cagiva-hoz ,nem tudok róla semmit . Nekem egy cagiva elephant 50-van . Szét dúrtam teljesen mosz járok a váz csiszolásánsál ,szeretném nagyon jól összerakni ! Kérdésem a következő lenne: jó e rá a 125-s idomszett ,lehet e rá valamilyen más első sárvédőt szerkeszteni (cross-os beütésűt, ha lehet akkor milyet?) Előre is köszi !
A napokban vettem egy Cagiva Elefantot, a pontos évjáratot nem tudom 83-84 körüli lehet.
125-ös léghűtéses blokk van benne. Nem igazán találtam róla adatokat a neten,javarészt az összes ilyen vízhűtéses , ezért gondoltam itt érdeklődöm.
Milyen teljesítményű ez a blokk, mennyire tartós, megbízható?
Valamint szemmel láthatóan görbék az első teleszkópok, ezek cseréje mennyibe kerülne kb?
Valakit nem érdekel 0,25-ös polini membrán?
Zsír új, 110x110-es.
Plusz van még pár Super city alkatrészem is eladó. Műszer fal(működik minden műszer), Km és fordulatszám spirál, plexi.
Azért adom el ezeket mert SM-re akarom át faragni a kis Sc-t
Ha valami érdekel ezek közül akkor teszek fel róla képeket.
Szia!
A karbin az alábbi csőcsatlakozások vannak:
- benzincső (ezt csak a teljesség igényével írom, valszeg elsőre meglesz )
- túlfolyó: úszóház alján, 3mm-es cső megy rá
- szellőzők: felül a karbi két oldalán két darab, 3mm-es csövek mennek rájuk
- alapjárati levegő cső: a kabri légszűrő felőli oldalán kicsit vaskosabb, 4mm-es cső megy rá.
- különolajozó a henger felöli oldalon kis réz csövecske, 2mm-es cső megy rá. Vagy az olajpumpára van kötve, vagy keveréket tankolsz és ezt a csövet le lehet dugózni.
A szellőzők és túlfolyó csöve a blokk mögé van vezetve a földre, ha véletlenül kifolyna belőlük valami, akkor a földre menjen.
Remélem sikerült azonosítani, amit kerestél.
A blokk tetején hétul egy szellőzőcső van, de az is a földre néz, véletlenül se kösd össze a karbival. A blokk és a karbi között egy cső van, a különolajozó 2mm-es csöve.
Kissé félve teszem fel ezt a rendkívül amatőr kérdést, de ahogy láttam itt tele vagyunk jófej és segítőkész emberekkel, hát nosza... :)
Szóval..
Cagiva Tamanaco 125. olyan jellegű kérdésem volna, hogy a karbiból (dellorto28) kifele áll egy fém, kb 1mm átmérőjű kis fémcső szerüség, ami ÁLLÍTÓLAG valaha egy kb 2mm-es, a blokkon hátul lévő kis fekete csőbe csatlakozna bele, közvetlenül alatta (szörnyen érzem magam, hogy még elmagyarázni sem tudom rendesen, ha kell, teszek fel képet... :) ). Ennek mi (volt?) a szerepe?
Ill. tudja valaki, hogy a tank kivezető "csatlakozójára" milyen tömítést vegyek meg előre, mielött szétszedném?
Köszönöm a segítséget, és borzasztó dolog ennyire amatőrnek lenni, de valahol el kell kezdeni ;)
Szia!
Örülök, hogy ilyen jó lett az eredmény! Sok hibátlan kilométert! A fogasztás is csökkenni fog valoszínüleg, hiszen nem lesz többet füstölősen dús keveréked.
Kitakaritottam a karbit állítottam a tűn... éés a végeredmény nincs füst (csak ha pirosba forgatom :D ), szép alapjárat, nem ingadozik csak egy nagyon picit alig lehet észre venni, a karbi belülről tiszta retek volt barna szar volt lerakodva minden hol. Azt hittem bonyolultabb karbi robbantott ábra alapján :) Szoval most elég jo, holnap teljesen hidegen is kiderül az igazság :) Köszi a segitséget
hello minden motoros társnak kellene egy kis segitség van egy cagiva wmx 125 cross mocim és a rezoja pár helyen lyukas az még haggyán lehet hozzá kapni felfogato rugot+tömitögyürüt+gumibakot ha esetleg valaki tudna segiteni megköszönöm
Nincs már meg.
Egy perselyezésre váró mito hengerem az van 2500ft akit érdekel írjon
Membrán megvan még.
http://www.bikez.com/motorcycl...
A napokban vettem egy Cagiva Elefantot, a pontos évjáratot nem tudom 83-84 körüli lehet.
125-ös léghűtéses blokk van benne. Nem igazán találtam róla adatokat a neten,javarészt az összes ilyen vízhűtéses , ezért gondoltam itt érdeklődöm.
Milyen teljesítményű ez a blokk, mennyire tartós, megbízható?
Valamint szemmel láthatóan görbék az első teleszkópok, ezek cseréje mennyibe kerülne kb?
Valakit nem érdekel 0,25-ös polini membrán?
Zsír új, 110x110-es.
Plusz van még pár Super city alkatrészem is eladó. Műszer fal(működik minden műszer), Km és fordulatszám spirál, plexi.
Azért adom el ezeket mert SM-re akarom át faragni a kis Sc-t
Ha valami érdekel ezek közül akkor teszek fel róla képeket.
A karbin az alábbi csőcsatlakozások vannak:
- benzincső (ezt csak a teljesség igényével írom, valszeg elsőre meglesz )
- túlfolyó: úszóház alján, 3mm-es cső megy rá
- szellőzők: felül a karbi két oldalán két darab, 3mm-es csövek mennek rájuk
- alapjárati levegő cső: a kabri légszűrő felőli oldalán kicsit vaskosabb, 4mm-es cső megy rá.
- különolajozó a henger felöli oldalon kis réz csövecske, 2mm-es cső megy rá. Vagy az olajpumpára van kötve, vagy keveréket tankolsz és ezt a csövet le lehet dugózni.
A szellőzők és túlfolyó csöve a blokk mögé van vezetve a földre, ha véletlenül kifolyna belőlük valami, akkor a földre menjen.
Remélem sikerült azonosítani, amit kerestél.
A blokk tetején hétul egy szellőzőcső van, de az is a földre néz, véletlenül se kösd össze a karbival. A blokk és a karbi között egy cső van, a különolajozó 2mm-es csöve.
nincs valakinek Cagiva Freccia C9 idom szette?
esetleg tud valaki bontot ahol találok?
Kissé félve teszem fel ezt a rendkívül amatőr kérdést, de ahogy láttam itt tele vagyunk jófej és segítőkész emberekkel, hát nosza... :)
Szóval..
Cagiva Tamanaco 125. olyan jellegű kérdésem volna, hogy a karbiból (dellorto28) kifele áll egy fém, kb 1mm átmérőjű kis fémcső szerüség, ami ÁLLÍTÓLAG valaha egy kb 2mm-es, a blokkon hátul lévő kis fekete csőbe csatlakozna bele, közvetlenül alatta (szörnyen érzem magam, hogy még elmagyarázni sem tudom rendesen, ha kell, teszek fel képet... :) ). Ennek mi (volt?) a szerepe?
Ill. tudja valaki, hogy a tank kivezető "csatlakozójára" milyen tömítést vegyek meg előre, mielött szétszedném?
Köszönöm a segítséget, és borzasztó dolog ennyire amatőrnek lenni, de valahol el kell kezdeni ;)
Örülök, hogy ilyen jó lett az eredmény! Sok hibátlan kilométert! A fogasztás is csökkenni fog valoszínüleg, hiszen nem lesz többet füstölősen dús keveréked.