Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki tudna nekem egy linket küldeni milyen gyertya megyen egy 1995-ös cagiva mito-ba?
Mert ami van benne nem tudom mikor lett bele véve és ki szeretném már cserélni.
Nagyából eltudok rajta menni német meg angol is megyen és körübelül mennyi egy szívócsonk mert elég hosszú utat tesz meg mire ide ér gondolom.
A karbi az jól be van állítva mert mikor vettem a mostani szívócsonkot akkor az is szét lett szedve kitisztítva és beállítva ezt szerelő végezte utána le is ellenőriztük a benzint, hogy mennyi jutott bele.
Valószínűleg a szívócsonk lesz az mert sajnos amivel vettem a motort az át volt lukadva így azzal le is fulladt.
Ami meg most benne van 5000Ft-ért vettem meg Budapestről ami szintén elég rossz volt, de még éppen, hogy elment így beletettük, de akkor eddig bírta sajnos.
Köszönöm a segítségedet!
Sajnos nem találtam úszó leírást, vagyis magyart nem , annyira jo angolos pedig nem vagyok :D, sőt magyarul szinte semmit nem találtam rola, elég érdekes :S :)
Értem! Köszi , sokat segítettél márka társ ;)
Szia!
www.ebay.it - cagiva collettore szavakra keresve elég gyorsan kiad új szívócsonkokat is. Nem olcsó mulatság, de utána egy ideig nem lesz vele gond. Arra ügyelj, hogy a karbid méretéhez illőt válassz!
Persze más országok ebay oldalán (ebay.de, ebay.co.uk) is lehet találni, kérdés melyik nyelven igazodsz el jobban.
Szia!
Sajnos az ugráló alapjáratra hirtelen nincs ötletem, de azt tudom tanácsolni, ha lehet szerezz egy leírást a karbid úszószintjánek pontos meghatározásához (ez a karbi típusának ismeretében nem egy nagy kunszt), majd pucold ki alaposan, karbitisztítóval, sűrített levegővel, aztán rakd össze szépen. Én még talán egy tömítésszettet is megkockáztatnék hozzá, bár ez picit nagyobb költséget jelent. Ami hiba ezután is fennáll azon lehet gondolkodni a továbbiakban. Valszeg egyébként a magas benzinszinted (úszó rossz beállítása) okozza a füstölést és a döntésre érzékeny alapjáratot is.
És esetleg abban tudnál nekem segíteni, hogy az mitől lehet, hogy nem áll be szépen az alapjárat(1500) hanem picit feljebb illetve lejjebb ugrál a mutató plusz ha támasztón van vagyis bal oldalra billen a motor akkor szépen esik a fordulat viszont ha egyenesbe állok akkor olyan 2000 körül megáll és onnan csak lassan esik le a fordulat. Ha jobban leveszem az alapjáratot akkor pedig fogja magát és leáll.. jár szépen és egyszer csak leáll :/. Ezeknek is közük lehet a karburátorhoz? Annyit még hozzá kell tegyek, hogy ahogy elnéztem elég igénytelen gazdája volt sajnos , olaj kitudja mikor volt cserélve stb... ezeket már én mind megcsináltam szelepek minden rendben vannak amúgy. Amikor elhozták csörgött de hálistennek csak szelephézag és a vezérmű lánc volt laza. De már nem is csörög :)
Üdv!
Eddig nem nagyon csinálta ezt ami van szívócsonk az sajnos eléggé rossz állapotban van mert eddig nem tudtam rá szerezni sehonnan egy 1995-ös cagiva mitom van ez már fordított teleszkópos és már ragasztva is volt akkor lehet, hogy ez miatt rossz mert az alapjárata megvan csak van, hogy felpörög nagyobb gázhúzásnál akkor amikor nagyobb gázt húzok akkor falsot szív a keverék az jó szerintem még túl jó is.
Ha tudna nekem segíteni szívócsonk ügyben ami olcsó is viszonylag az nagyon jó lenne.
A légszűrő volt takarítva, de a karbi is lesz mostmár :) Köszi!
Szia!
A motorod nagy valószínűséggel falsot szív valahol. Leggyakrabban a szívócsonk gumijának felrepedése okozza ezt. Ez akkor valószínű, ha eddig egyébként jó volt. Szélsőséges esetben nagyon szegény alapjárati keverék is okozhatja, de ha nem állítottál a karbin (vagy nem dugult el részlegesen például az alapjárati fúvókád), akkor ez magától nem áll elő.
Hozzáértő személy írjon köszönöm!
Lenne egy olyan problémám, hogy beindításkor szívatóval indítom mindig és hagyom járni aztán mikor bemelegszik szépen jár 1500-as fordulaton szépen reagál.
De van úgy, hogy nagyobb gázadás után megtartja a 3000-es fordulatot és van, hogy kicsit elkezd pörögni is.
A motorban most cseréltem olajat amit motoros szervizben ajánlotta a srác mert egy másik mitóba is ezt tett és jó volt a menetteljesítményében nem vettem észre semmi változást szépen húz és szépen megy.
De ez eléggé aggaszt, hogy van, hogy nagyobb gázadásnál megtartja a 3-ezeres fordulatot és néha elkezd pörögni is egy kicsit, de ezt egy bizonyos pörgés után vissza leejti a fordulatot. Meg ha ráhúzom a szívatót akkor persze rögtön leejti. A légszűrőház elején ami van kis szűkítés azt vettem le mert mikor mentem vele olyan 4-5 ezernél ledadogott azért vettem le és leszedtem utána megszűnt ez a probléma ahol rajta volt az a kis szűkítés az helyére tettem fel egy kis rácsot ne hogy valami bogár bejuson a szivacsra!
Mihamarabbi segítségeteket várom!
Helló!

Köszönöm a segítséget! Felhívom.
Minden jót!
Szia!
Az apróhirdetések között volt egy fickó, aki telókat és rugóstagokat újított fel. Ő biztosan meg tudja csinálni.
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Nem reklám, de nekem jó tapasztalatom volt a munkájával.
Szia!
Nem tudom pontosan, hogy milyen karbi van a motorodon, de a "levegő csavar" általában csak az alapjárati levegőért felel. Ha magas fordulaton füstöl, az nem lehet a levegőcsavarral érdemben állítani. Ha a karbid még gyári értékeken van, akkor akkor ellenőrizném a légszűrő állapotát, aztán az egész karbit, különös tekintettel az úszószintre, illetve keverőcsőhöz vezető levegőjárat tisztaságára. Szóval egy alapos karbitisztítás kell...
Helló!

Érdeklődnék!
Van valakinek egy cagiva t4 350-hez rugóstagja használaton kívűl? Megvenném, ha van, mivel az egyik haveromnak ilyen motorja van és kif@sta az olajat, mert szétment a szimering (a hátsó rugóstagban), és így motorozhatatlan (cefetül pattog). Megpróbáltuk kicserélni a szimeringet, meg olajat tenni bele de úgy felkeményedett mint az állat! Lehet ezt valahogyan javítani? Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok lenne egy kis problémám h tegnap mentem haza a mitoval, és egyszer csak elment a világítás, utánna már nem reagált semmire, a power motor se reagál semmire,az aksi új benne, a biztosítékot meg folyton kiveri belőle ha ráadom a gyujtást:S mi leheht a gond?
szevasztok!

Lenne egy érdekes kérdésem felétek :) Van egy cagiva t4-em 350es és magas fordulaton füstöl feketén mert sokat kap. Állítottam ma a levegő csavaron kijjebb már majdnem teljesen kinn van szerintem, most igy nem fütöl csak 1 minimálisan. Az lenne a kérdésem, hogy így , hogy több levegőt kap nő a fogyasztása? Vagy nem , mert csak jobb az égés?
A képen látható kicsit megfáradt index helyett újat vennék. Sajnos ma megtalált egy autós és megfeküdt a gép. Szerencsémre a képen látható index az összes károm, de ezt pótolni kellene. Aki tud segíteni szóljon! Árat is írjatok,ha lehet! Köszönöm!
Cagiva 125 (Mito,freccia,Supercity,...125)
Komplett váltók 7 sebességesek!
Gyújtás részek
Komplett tengelykapcsoló szett
Van pár apróság is :)
Supercity 125-öshöz van tankom,lengővillám,hátsó rugóstag,különolajzás tartálya,hűtőrendszer....
HENGER,FŐTENGELY,DUGÓ,KARBURÁTOR NINCS!
helló! kössz a segítséget de meg van a probléma és most közzé is teszem. a gyújtó tekercs bemelegszik és mintha elvágták volna megszűnik a gyújtás. aztán ha van kedve újra beindul van olyan hogy egy nap is kell neki. ma újat kapott és hibátlan
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Vettem egy Freccia-t, ami igen-igen le van harcolva.
Sajnos az előző tulaja nem tudta megmondani hogy miloyen évjáratú és azt sem hogy C9 vagy C10-es, ha valaki ezt meg tudná nekem pontosan mondani akkor azt megköszöném.
jaa és ha van valakinek ehhez a motorhoz alkatrésze akkor azt megvásárolnám!
a segítséget elöre is köszönöm.
további szép napot
Ha jól láttam ennek pont az ellenkező oldalon van a kuplunrésze, tehát ahol a miton gyújtás van, ezen ott a kuplung. vagy tévedek?
Hello !
Nem tudom miről beszélsz ?
Milyen fordított kuplung ?
Te szerinted melyik oldalon van ?
Szia!
Le tudod írni pontosabban, hogy milyen jelenség mellett hal meg? Szépen elgyengül, vagy mintha elvágták volna?
Mert ennyi alapján bármi lehet: ilyesmi volt az is, amikor valaki cigifiltert tett a somszéd szimójának benzincsövébe...