sziasztok!van 1 nagyon szép állapotú régebbi tipusú elephant 125-öm.mostanában 10 perc után megáll egy fél órára majd 5 perc után majd egy egész napig áll. már cseréltem gyújtó trafót, a gyújtó tekercsből mindig ugyanaz az áram jön ki.olyan érzés mintha valami felmelegedne és letiltaná a gyújtást.ha valaki találkozott már ilyennel kérem írja meg mi lett a vége. előre is kösz
Ebben ha jól láttam teljesen fordítva van kuplung, vagyis a másik oldalán, a mito,frecciákhoz képest. Illetve ezekre azt mondják hogy husqarna blokkosak meg stb..nem tudom hogy ebből mi lehet reális, vagy hogy is van ez.
Azt motorja válogatja, hogy mi a gyári érték. Olyan 1,5 fordulatnyi nyitástól kezdd tekergetni, hogy hol a legjobb. Természetesen üzemmeleg motorral kell állítgatni.
Szia!
Az olajcső mellett van, tehát a karbi henger felőli oldalán, akkor az egy alapjárati keverékállító csavar. Ha befelé tekered, akkor szegényíted az alapjárati keveréket.
Ha a légszűrő felőli oldalán lenne a karbinak, akkor alapjárati levegőcsavar lenne és betekerésével dúsulna az alapjárati keverék.
Szevasztok cagiva ar 350hátsó kerék, berúgókar tengőstől. fejidóm meg első teleszkóp érdekelne.. ha van valakinek ezen a számon hívjon léci 06205114323
Szia!
A bemeneti oldalra van fektetve a karbi, és az úszó szabadon lóg. A nyíllal jelölt távolság 23,5-24,5 mm legyen. Az úszó alján van egy kis pötty, aminél a mérést végezni kell. Ha jól sejtem te valami gyárinál kisebb értéket kellene, hogy mérj jelenleg.
Üdv!
Azt hiszem most pont úgy van benne, hát az lehet mert volt benne egy kis kosz mert a sportlégszűrő átengedte a port, és úgy pucoltam, hogy nem szedtem ki az úszót, hát igazság szerint nem tudom, te tudod esetleg?
Előre is köszi
Hát azt, hogy egy ideig ment vele aztán be sem indul, vagy beindult de csak kb 5mp-ig ment és megállt, és akárhogy pucoltam kiégettem, benzinbe áztattam, meg drótkefével suvickoltam akkor is jó esetbe beindult és kb 5 mp, azt megált. Sötétbarnás feketés volt amikor kivettem ha jól emlékszem. De az elektróda még jó állapotban volt.
A megevett alatt mit kell érteni? Elégette? Leköpte? Gondolom nem a szokásos szépen lekerekedő, elfogyó elektródával lehelték ki a lelküket a gyertyák ennyi idő alatt.
Milyen színüek voltak, amikor kivetted őket?
Szia!
Én a jelölésre tenném vissza a gyújtást és más hibát keresnék. Gynítom, hogy meg is lesz: amikor leszedted az úszóházat, nem lehet, hogy véletlenül elpiszkáltad az úszót, amitől megemelkedett az üzemanyagszint az úszóházban. Egy Super Cityvel szenvedtünk hasonlóan, amíg rá nem jöttünk, hogy nem a gyári úszója van benne, és magas a szint. Tudod hol a gyári szint?
Kb egy hete, igen szétszedtem a blokkot mert nem volt benne kettes sebesség. Előtte lett benne nálam főtengelycsapágy cserélve de nem én csináltam és csak később láttam a kettes hiányát, de a gyújtás akk még jó volt, és mikor én szétszedtem, hogy megcsináljam a 2-est, akk a gyújtást is ki kellett szednem, de megvolt jelölve a blokkon , h hogyan volt és ugyanúgy raktam vissza, de nem volt jó így állítgattam mindenfelé de mindenhol ugyanakkor kezdett dadogni, csak az furcsa, hogy meg van repedve a gyújtás állórészének a műanyagburkolata, nem lehet, hogy az miatt van?
A karbi is jó volt csak az úszóházat szedtem le róla de mondjuk lehet h valami elállítódott azt megnézem.
Köszi a tippet megnézem azt is.
Szia!
Mióta áll fent a hiba? Csináltál valamit a motorral, amiután ez bekövetkezett? Emlékszel olyan állapotra, amikor jó volt?
Saját véleményem szerint nem feltétlenül a gyújtás a hiba okozója. Elállítottad már a gyújtást a gyári álláshoz képest? Azt jó lenne visszatenni a helyére...
Ha alacsony fordulaton nem tapasztalsz gyújtáskimaradást, akkor lehet, hogy máshol kellene keresni elsőre a hibát. Karbi rendben van? Mennyit fogyaszt a motorod hozzávetőlegesen? Azért kérdezem, mert én hasonló jelenséggel találkoztam, amikor túl dús volt a keverék. Én biztos egy karbipucolással kezdenék, különösen ügyelve az úszószint helyes beállítására.
Régen volt mtx-em az is ezt csinálta, kellett bele dugó gyűrű henger és jó lett.