Milyen típusú Frecciád van? Melyik részét bontottad, amikor kiestek a hézagolók? Az a baj, hogy a gyári szervízkönyv is csak annyit mond erről, hogy a hézagolókat úgy tedd vissza, ahogy benne voltak. Az alkatrészkatalógusban pedig ezek a hézagolók tizedenként vannak egy csomó méret, azt blokkja válogatja, hogy melyik kell bele. Tudsz képet feltenni?
Olyan kéréssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy a frecciámhoz kellene valami robbantott rajz a blokkról.Ugyanis szétszedtem a blokkot és 1-2 fogaskerék kiesett és nem tudom, hogy helyesen raktam-e vissza a hézagolókat,.. nem vagyok biztos magamban:)
A blokkomon cagiva p5 szerepel, ha ez segít a beazonosításhoz.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Hosszú évek kihagyása után ismét nyeregbe pattannék, ki is néztem egy CAGIVA RIVER 600 Silver 500-ast, csak sajnos nagyon kevés infót találok róla, tesztet pl. nem. Leginkább a menettulajdonságai, megbízhatósága érdekelne, valamint a szervízháttér, ill. az alkatrész ellátottság (gondolom csak van valakinek tapasztalata a géppel). Előre is köszi a segítséget.
Motoros üdvözlettel: Feri
Sziasztok lenne egy kérdésem vagy egy cagiva freccia c9 tipusú mocim az a baj vele hogy nem indul be szikra van benzint kap.. (ment a motor leállitottam gyertyát cseréltem ujjat kapot és nem indult visszaraktam a régit azzal se) mi lehet a gond?
Statikus mérnök vagyok, tartószerkezeti tervező, szóval nem annyira kapcsolódik a szakmám a motorszereléshez. De hobbyszinten minden ilyesmi érdekel és sokat bütykölök és olvasok utána. Mindent meg lehet tanulni a könyvekből és a műhelyben (még akkor is, ha áldozattal jár), amiben meg bizonytalankodsz, azt vagy felkutatod a neten, vagy megkérdezel valakit, akinek a tudásában megbízhatsz.
Az utolsó két dugóm Vertex volt, és semmi, de semmi bajom nem volt vele. Nyilván másnak más márkákkal is van jó tapasztalata, és biztos olyan is van, aki nem ajánlja a Vertexet. Nekem bejött, bár nem szoktam agyonhajtani a gépet.
Nézd meg a henger legfelső részét, ahol nem járja a gyűrű, hogy mennyivel van jobb állapotban mint a fal általában. Ha szemmel látható, sőt körömmel érezhető a különbség, mindneképpen hónolás kell. Ezenfelül megnyugtató jel, ha tisztán látható az utolsó hónolás haránt rajzolata a hengerfalon.
Nyilván igazából megfelelő műszerrel kellene összehasonlítani a henger különböző mélységben és irányban vett átmérőit és azok eltéréséből következtetni a hónolás szükségességére. Ha már ennyire szét van szedve, és nincs túl messze a gépműhely, én meghónoltatnám. A hónolt hengerfal jobban tartja az olajat, csökken a szorulás veszélye.
Kössz a segítséget, így már minden világossá vált.A másik kérdésem az lenne, hogy ti milyen dugattyúval szerelitek a motort, (márkára gondolok)mert ez eléggé szét van kopva már. Illetve mi a helyzet ezzel a hónolással hogy is van, miről tudom meg, hogy kell-e stb..
Szia!
A különolajozás csöve egy feltűnően vékony, rézszínű csapra megy a karbi henger felőli szájánál alul. A szívócsonkra, ami a membrán előtt van, ami a karbit tartja a vákuumos benincsap vákuumcsöve szokott menni, nem tudom, hogy ilyen van-e a járgányodon. Ha kézi a benzincsapod, akkor a szívócsonkon nincs semmilyen csőcsatlakozó.
Szia, sajnos képem most nincs, de talán le tudom írni.
Bowdenek talán egyértelműek, és gondolom a benzincső és a különolajozó is megvan, hogy melyik.
A karbi felső részén kétoldalt van két vékonyabb kivezetés. Ezek az úszóház szellőzői. kb 4mm-es cső megy rá (egy lehelettel vékonyabb lenne gazán jó) és a blokk mögött olyan helyre szokás vezetni, ahonna az esetleges lé a földre tud folyni. A karbi bemeneti oldalánál az úszóház fölött valamivel ven egy picit vastagabb kivezetés (erre pont jó a 4mm-es cső), ez az alapjárati levegő. Ezt islevezettem a blokk mögé. Azonban itt figyelni kell, hogy a cső megfelelő hosszúságú legyen, mert hosszabb csövön nehezebb szívni, tehát a hosszabb cső dúsítja az alapjáratot (az aktuális csőhossznak utána lehet állítani a csavarral). Ezen kívül az úszóházon lesz egy túlfolyó (nem minden karbin van), alul. Ezt is úgy vezesd a blokk mögé, hogy esetleges túlfolyás (úszófelakadás) esetén a gép mögé/alá follyon a lé.
Remélem kép nélkül sem voltam túl zavaros.
Üdv!
A napokban vettem egy frecciát szétszedve, és kérnék egy kis segítséget az összeszereléshez...A karbinál melyik cső hova megy? Legjobban 1-2 képnek örülnék a legjobban. Előre is köszi!
hello ,nekem Cagiva freecia c12r -re kellene elsö fék az amelyik a kormányon van a kis tartályal az enyém amikor be huzom csöpög vagy ha nincs senkinek hol lehet ilyen tömitést venni hozzá,
Milyen típusú Frecciád van? Melyik részét bontottad, amikor kiestek a hézagolók? Az a baj, hogy a gyári szervízkönyv is csak annyit mond erről, hogy a hézagolókat úgy tedd vissza, ahogy benne voltak. Az alkatrészkatalógusban pedig ezek a hézagolók tizedenként vannak egy csomó méret, azt blokkja válogatja, hogy melyik kell bele. Tudsz képet feltenni?