Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Milyen típusú Frecciád van? Melyik részét bontottad, amikor kiestek a hézagolók? Az a baj, hogy a gyári szervízkönyv is csak annyit mond erről, hogy a hézagolókat úgy tedd vissza, ahogy benne voltak. Az alkatrészkatalógusban pedig ezek a hézagolók tizedenként vannak egy csomó méret, azt blokkja válogatja, hogy melyik kell bele. Tudsz képet feltenni?
Olyan kéréssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy a frecciámhoz kellene valami robbantott rajz a blokkról.Ugyanis szétszedtem a blokkot és 1-2 fogaskerék kiesett és nem tudom, hogy helyesen raktam-e vissza a hézagolókat,.. nem vagyok biztos magamban:)
A blokkomon cagiva p5 szerepel, ha ez segít a beazonosításhoz.
Előre is köszi!
szia itt van pár kép!
Ár: 6000 ft
Sziasztok!
Hosszú évek kihagyása után ismét nyeregbe pattannék, ki is néztem egy CAGIVA RIVER 600 Silver 500-ast, csak sajnos nagyon kevés infót találok róla, tesztet pl. nem. Leginkább a menettulajdonságai, megbízhatósága érdekelne, valamint a szervízháttér, ill. az alkatrész ellátottság (gondolom csak van valakinek tapasztalata a géppel). Előre is köszi a segítséget.
Motoros üdvözlettel: Feri
Üdv!

Az első lámpa érdekelne!
Több képet tudnál róla feltenni? Illetve mennyit kérsz érte?
Cagiva SC 125 cuccok eladók. ha érekel írj és megbeszéljük az árat. Jó állapotú űlés érdekel Cagiva super city 125 re, csrere is jó.

http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Szevasztok eladó lett a mocim! http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Helló !
Nekem is ép ugyan ez a baja mint a te motorodnak
benzin szikra van s nem indul
Ép ma viszem szerelőhöz
Sziasztok lenne egy kérdésem vagy egy cagiva freccia c9 tipusú mocim az a baj vele hogy nem indul be szikra van benzint kap.. (ment a motor leállitottam gyertyát cseréltem ujjat kapot és nem indult visszaraktam a régit azzal se) mi lehet a gond?
Sőt azonos dugót egészen eltérő áron kínálnak különböző boltok. Érdemes megkérdezni ugyanazt a márkát több helyen.
Csak azért kérdeztem mert valami elképesztő árkülömbsékkel látok dugattyúkat...eddigi motorjaimnál még nem találkoztam ilyennel..
Statikus mérnök vagyok, tartószerkezeti tervező, szóval nem annyira kapcsolódik a szakmám a motorszereléshez. De hobbyszinten minden ilyesmi érdekel és sokat bütykölök és olvasok utána. Mindent meg lehet tanulni a könyvekből és a műhelyben (még akkor is, ha áldozattal jár), amiben meg bizonytalankodsz, azt vagy felkutatod a neten, vagy megkérdezel valakit, akinek a tudásában megbízhatsz.
Neked műszaki végzettséged van ha nem tévedek.... :)Megkérdezhetem mi a szakmád?,vagy mit tanultál/tanulsz?
Az utolsó két dugóm Vertex volt, és semmi, de semmi bajom nem volt vele. Nyilván másnak más márkákkal is van jó tapasztalata, és biztos olyan is van, aki nem ajánlja a Vertexet. Nekem bejött, bár nem szoktam agyonhajtani a gépet.
Nézd meg a henger legfelső részét, ahol nem járja a gyűrű, hogy mennyivel van jobb állapotban mint a fal általában. Ha szemmel látható, sőt körömmel érezhető a különbség, mindneképpen hónolás kell. Ezenfelül megnyugtató jel, ha tisztán látható az utolsó hónolás haránt rajzolata a hengerfalon.
Nyilván igazából megfelelő műszerrel kellene összehasonlítani a henger különböző mélységben és irányban vett átmérőit és azok eltéréséből következtetni a hónolás szükségességére. Ha már ennyire szét van szedve, és nincs túl messze a gépműhely, én meghónoltatnám. A hónolt hengerfal jobban tartja az olajat, csökken a szorulás veszélye.
Kössz a segítséget, így már minden világossá vált.A másik kérdésem az lenne, hogy ti milyen dugattyúval szerelitek a motort, (márkára gondolok)mert ez eléggé szét van kopva már. Illetve mi a helyzet ezzel a hónolással hogy is van, miről tudom meg, hogy kell-e stb..
Szia!
A különolajozás csöve egy feltűnően vékony, rézszínű csapra megy a karbi henger felőli szájánál alul. A szívócsonkra, ami a membrán előtt van, ami a karbit tartja a vákuumos benincsap vákuumcsöve szokott menni, nem tudom, hogy ilyen van-e a járgányodon. Ha kézi a benzincsapod, akkor a szívócsonkon nincs semmilyen csőcsatlakozó.
Kössz a segítséget! Sokat segít a dolog, és ami a szívócsonkra megy cső az lenne a különolajzás csöve akkor? már csak az nem világos...
Szia, sajnos képem most nincs, de talán le tudom írni.
Bowdenek talán egyértelműek, és gondolom a benzincső és a különolajozó is megvan, hogy melyik.
A karbi felső részén kétoldalt van két vékonyabb kivezetés. Ezek az úszóház szellőzői. kb 4mm-es cső megy rá (egy lehelettel vékonyabb lenne gazán jó) és a blokk mögött olyan helyre szokás vezetni, ahonna az esetleges lé a földre tud folyni. A karbi bemeneti oldalánál az úszóház fölött valamivel ven egy picit vastagabb kivezetés (erre pont jó a 4mm-es cső), ez az alapjárati levegő. Ezt islevezettem a blokk mögé. Azonban itt figyelni kell, hogy a cső megfelelő hosszúságú legyen, mert hosszabb csövön nehezebb szívni, tehát a hosszabb cső dúsítja az alapjáratot (az aktuális csőhossznak utána lehet állítani a csavarral). Ezen kívül az úszóházon lesz egy túlfolyó (nem minden karbin van), alul. Ezt is úgy vezesd a blokk mögé, hogy esetleges túlfolyás (úszófelakadás) esetén a gép mögé/alá follyon a lé.
Remélem kép nélkül sem voltam túl zavaros.
igen igen :) holnap szaladok is venni a bowdent :D
Remélem tudtam segíteni! :)
köszi :) már szét is kaptam :D egyúttal 1 karbi tisztítást is elvégeztem :)
Az elosztóba.
Üdv!
A napokban vettem egy frecciát szétszedve, és kérnék egy kis segítséget az összeszereléshez...A karbinál melyik cső hova megy? Legjobban 1-2 képnek örülnék a legjobban. Előre is köszi!
értem köszi és a forrasztott részt a karba vagy az elosztóba tetted?
hello ,nekem Cagiva freecia c12r -re kellene elsö fék az amelyik a kormányon van a kis tartályal az enyém amikor be huzom csöpög vagy ha nincs senkinek hol lehet ilyen tömitést venni hozzá,