Ki lehet cserélni a gázkar és az elosztó közötti gázbowdent. Csak ki kell akasztani a bowdent az olajzsánál, ás a karbiból is ki kell szedni a súbert, hogy az elosztóból ki tudd húzni a cuccost. Ott ki lehet akasztani a felső bowdnet és ki lehet cserélni.
Én egy Simson gázbowdenét vágtam el, meg forrasztottam a végét és azzal raktam össze.
Üdv. Valaki segítsen legyen szíves. Olyan problémám van, hogy elszakadt a gázkar bowdenem a Cagiva Primámon. Van 1 kis elosztó rész ahol a gázkarból induló bowden 2 másik bowdent húz. Nekem a gázkarnál szakadt el és hogy az egészet kell cserélni vagy a gázkar és az elosztó közötti részt elég kicserélni ? És hogy hol lehetne beszerezni akár az egészet akár azt a kis részt.
Nekem van egy polini 160 -as hengerrel szerelt Elefánim :-)
Kérdésem a következő lenne!? Van -e valaki aki bővebb infót tud nyujtani nekem a karburátor méretéről benne lévő fúvókák méretéről!?
Ugyanis nem veszi valami okosan a lapot! Van hogy sikerül ojan karbit tennem rá amivel megyeget szépen...de szuper lenne ha tudnám milyen karbi és fúvókák valók ehhez a hengerhez!
Elöre is nagyon Köüszönöm!
Ui.: robogotuning.hu-tól kérdezném ...te nem tudsz valami megoldást ?..alapjárat nincs probléma szivatóval sem...de a főfúvókát azért vennék tőled ha tudnám a méretét árát!? köszi..
Üdv Urak!
Nem kell valakinek cagiva kerék? frecciában volt, de ugy tudom az aletta oro-ban is ez van, vagy másba is berakható, elsó 16os, hátsó 17es, hátsón olyan 70%-os gumi, az első kopott, darabja 5 rugó, de ha párban megy olcsóbb.
Babráltál mással is, mint a tűvel a kerbiban? Cak azért kérdezem, mert lehet, hogy közepes gázokon elcseszted a tűvel a keveréket, de ha megnyelezed, akkor a tű már nem játszik, akkor csak a főfúvóka a lényeg.
Érdemes végignézni, hogy a karbi mennyire hasonlít a gyári értékekre, mert azokból érdemes kiindulni (sőt tapasztalatom szerint anná nehéz sokkal jobbat találni). Ismered a karbid gyári paramétereit?
Sajnos, ha kiderült, hogy minden fúvókád gyári, még akkor is használhatta valami előző tulaj az ördög játékszerét, a dörzsárat, amivel teljesen meglepő kaliberű fúvókákat lehet csinálni. És persze érdemes kipucolni a karbit úgy általában, ha felmerül vele probléma.
Hát akkor egyértelmű, hogy a karbival b@sztál el valamit. Rakd vissza a tűt meg ilyeneket oda ahol voltak, és nézd meg a tömítéseket, hogy nem-e tud valahol falsot szívni.
Amióta meg vetted ilyen, vagy csak mostanába csinálja? Mert nekem attól produkált ilyet az 50-es Sc-m, hogy nagy volt a láncáttétel. Vissza raktam előre a kisebb lánckereket és úgy már fasza volt.
Igen ha végig minden sebességet végig kipörgetek akkor jo. Csak ha elkezdem felpakolni, h ne pörgessem mint a hülye.. és gyorsitanék kifelé nem bir menni, de most gondolkozok, h lehet azért mert sokat kap ez lehet? állitottam a tűn legalso vágásba raktam.
Tudom , csak nem értem , hogy miért csinálhatja és azért tettem ki többször mert gondoltam irnak többen és már azt nem látják. A fogaskerékkel nincs gond nem nagy :/ .
Felesleges naponta fel tenni a kérdést, mert csak ellen szenvet váltasz ki a fórumozókból, ha 3-szor ezt látja az oldalon....
Mondjuk 7-8 ezren már illene neki elbírni a 4.-et és a többit. De lehet, hogy nagy a lánckerék áttétel. Tehát elöl nagyobb a fogaskerék és hátul pedig kisebb, mint amit ki bírna forgatni 4.-ben 7 ezertől.
Ha nem így van majd a többiek ki javítanak. De én ezekre tudok most így gondolni.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az mitől lehet , hogy 1-2-3.-ba szépen pörög minden de ha 4.be olyan 7-8ezren vagy az alatt vagyok és huznám neki nem gyorsul sehova szinte és feljebb a többi sebességben sem. Visszaváltok kipörgetem jol akk meg megy faszán.
(Cagiva Mito 1, 1991)
Eladó szeretett kis sportmotorom vagy ahogyan a hirdetésben szerepel csere is érdekel!
Regényt nem írok csak akit érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
A motor ugyan úgy nézz ki mint a képeken ha nem jobban ezt csak azért írom ki mert volt aki írta, hogy tükrözi-e a valóságot!
Ki lehet cserélni a gázkar és az elosztó közötti gázbowdent. Csak ki kell akasztani a bowdent az olajzsánál, ás a karbiból is ki kell szedni a súbert, hogy az elosztóból ki tudd húzni a cuccost. Ott ki lehet akasztani a felső bowdnet és ki lehet cserélni.
Én egy Simson gázbowdenét vágtam el, meg forrasztottam a végét és azzal raktam össze.
Nekem van egy polini 160 -as hengerrel szerelt Elefánim :-)
Kérdésem a következő lenne!? Van -e valaki aki bővebb infót tud nyujtani nekem a karburátor méretéről benne lévő fúvókák méretéről!?
Ugyanis nem veszi valami okosan a lapot! Van hogy sikerül ojan karbit tennem rá amivel megyeget szépen...de szuper lenne ha tudnám milyen karbi és fúvókák valók ehhez a hengerhez!
Elöre is nagyon Köüszönöm!
Ui.: robogotuning.hu-tól kérdezném ...te nem tudsz valami megoldást ?..alapjárat nincs probléma szivatóval sem...de a főfúvókát azért vennék tőled ha tudnám a méretét árát!? köszi..
Nem kell valakinek cagiva kerék? frecciában volt, de ugy tudom az aletta oro-ban is ez van, vagy másba is berakható, elsó 16os, hátsó 17es, hátsón olyan 70%-os gumi, az első kopott, darabja 5 rugó, de ha párban megy olcsóbb.
Érdemes végignézni, hogy a karbi mennyire hasonlít a gyári értékekre, mert azokból érdemes kiindulni (sőt tapasztalatom szerint anná nehéz sokkal jobbat találni). Ismered a karbid gyári paramétereit?
Sajnos, ha kiderült, hogy minden fúvókád gyári, még akkor is használhatta valami előző tulaj az ördög játékszerét, a dörzsárat, amivel teljesen meglepő kaliberű fúvókákat lehet csinálni. És persze érdemes kipucolni a karbit úgy általában, ha felmerül vele probléma.
Mondjuk 7-8 ezren már illene neki elbírni a 4.-et és a többit. De lehet, hogy nagy a lánckerék áttétel. Tehát elöl nagyobb a fogaskerék és hátul pedig kisebb, mint amit ki bírna forgatni 4.-ben 7 ezertől.
Ha nem így van majd a többiek ki javítanak. De én ezekre tudok most így gondolni.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az mitől lehet , hogy 1-2-3.-ba szépen pörög minden de ha 4.be olyan 7-8ezren vagy az alatt vagyok és huznám neki nem gyorsul sehova szinte és feljebb a többi sebességben sem. Visszaváltok kipörgetem jol akk meg megy faszán.
(Cagiva Mito 1, 1991)
be vittem a csapágyboltba és ott tudtam válogatni.
Javaslom te is ezt tedd!
De ha nem tudod megtenni akkor vettem 2-t és rámérek!
Ma ki is cseréltem! hál isten a csapágyboltban adtak nekem egy nagyon jó ógyűrűt!
Regényt nem írok csak akit érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
A motor ugyan úgy nézz ki mint a képeken ha nem jobban ezt csak azért írom ki mert volt aki írta, hogy tükrözi-e a valóságot!
válaszod köszönöm ismét
válaszod köszönöm ismét