Ma vettem meg második Cagiva motoROMot, egy n90-est. Nem járóképes, egy motorhiba miatt szétkapta a tulaj, majd ládában kínálta eladásra. Minden papírja rendzett volt, nem tudtam otthagyni. A Tamanacommal egyesítve előáll majd egy fasza kis rendszámos túramotor. Bár van egy pöpecül rendbe tett blokkom a Tamanacoban, mégis érdekelt, hogy a tetszhalott szerzeményemnek mi baja lehet a motorjával. A henger ép, a talptömítés szállhatott el. A karbijából sarat mostam ki.
A henger pucolásakor érdekes dologra lettem figyelmes. A kipufogószelep nyelve csúnyán lötyög, ez betudható a 47000km futásteljesítménynek. Azonban a nyelvet kivéve felül találtam egy pici üres furatot a nyelvnak kialakított pálya felső részében. A szervízkönyvben egy kicsi rugós támaszt rajzolnak a power nyelvvel foglalkozó részben, de a szövegben nem említik. Ebből az általam talált furatból hiányzik a támasztó rugó? Látta már valaki ezt az alkatrészt? Nekem még nem volt hozzá szerencsém, pedig pár hengert már láttam. Ha valaki látta, esetleg nincs egy felesleges példánya eladásra? Csatoltam a szervízkönyv vonatkozó ábráját, hogy lássátok, mire gondolok.
Üdv!
reális esélye van,hogy a lendkerék elfordult a főtengelyen
ha az ék elnyiródik,vagy annélkül rakták össze
egyéb gyujtásgond is okozhatja
szikrád van csak lehet,hogy rossz helyen
karbi tiszta membrán ép nem tom mi van vele lekapjam a hengert bár ott semmi gond nincs szerintem csak tüsszent 1 et mikor indulnia kéne eddig 1 pöcre indult
Más-más fúvóka felel azért, hogy elzárt gázzal hogy meg a motor és terhelve hogy meg. Valószínüleg az alapjárati rendszerben maradhatott egy kis dugulás. Pucold ki a karbit még egyszer!
Üdv!
Esetleg nem túl nagy bontás a membránt megnézni a színócsonk alatt. Nem lennék meglepve, ha letört volna belőle.
Nagy baja nem hiszem, hogy lenne alapjáraton ketyegve.
Üdv!
hátha a benzin levegő keverék nem megfelelő,
Ha karbit kell beállítani akkor viszont mindenképp valami profi szerelőt érdemes keresni, mert aztán csak megadja magát neked...
előtte simán indult? szépen járt?
Szevasztok! Segitséget szeretnék kérni vagy egy cagiva freccia c10 em és tegnap alapjáraton megált azota nem indul csak durrog tüsszög se tolásra se öninditoval nem birom meginditani :( ötletetek mi lehet a gond?
Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok:
Super city 50-be bele lehet rakni a 125-ös Sc hátsó teleszkópját?
Azt tudom, hogy az 50-esbe olajos teló van, a 125-ösbe pedig gázos. Egyik ismerősömnek 125-ös Super city-je van és hát irigylem azt a hátsó teleszkópot(meg persze a teljesítményt is :)). Szóval nagyon át kéne alakítani a dolgokat, hogy bele menjen 50-esbe a gázos teló?
A henger pucolásakor érdekes dologra lettem figyelmes. A kipufogószelep nyelve csúnyán lötyög, ez betudható a 47000km futásteljesítménynek. Azonban a nyelvet kivéve felül találtam egy pici üres furatot a nyelvnak kialakított pálya felső részében. A szervízkönyvben egy kicsi rugós támaszt rajzolnak a power nyelvvel foglalkozó részben, de a szövegben nem említik. Ebből az általam talált furatból hiányzik a támasztó rugó? Látta már valaki ezt az alkatrészt? Nekem még nem volt hozzá szerencsém, pedig pár hengert már láttam. Ha valaki látta, esetleg nincs egy felesleges példánya eladásra? Csatoltam a szervízkönyv vonatkozó ábráját, hogy lássátok, mire gondolok.
Üdv!