Van pár Cagiva Freccia alkatrészem:
-benzintank, olajtank
-elektronika
-hátsó index, hátsó lámpabúra, sárvédő
-felnik, műszerfal
-hátsó lengőkar, sztender, kuplungkar
-hűtő
-váltókar, bal oldali markolat és kezelőszerv
köszi. látom nagy mítós vagy nekem cagiva k7 125cc van szintén mító blokkos.az olajszivattyúm meghajtótengelye hiányzik drága egy ilyen cucc?gyújtással kapcsolatban tudnál valami okosat mondani hogyan állítsam be hogy tuti legyen?csak tolásra indul rúgásra nem.
előre is köszi csá
SZiasztok cagivia freecia 125 cm v12 -hez kelene alkatrészek
hátsó sárvédő,joboldali lábtarto fékmunkahenger nélkűl, és job oldali gáz csonk szarv nélkűl! meg az első szpojlerek amn rajta van a gyári tűkrők mind a kető akinek van valami irjon mit menyié adna ha van kép az is kelene roluk! email: barna-norbert@freemail.hu facebook: barna norbert zőld háteres kép az vagyok én
kuplungbeállítás érdekelne hogyan kell mire figyeljek stb
behúzom a kart érzem kiemel lent is a kar elmozdul.
viszont a kerék nem fordul könnyen úgy forog mint kuplung nélkül.
a motor sokat áll ez lehet a baj?hidegen csinálja melegen már van de nem mindig az hogy hidegen nincs az szokványos?olaj van benne spéci váltóolaj.mi a megoldás írjatok köszi
a power elektronika volt xar? nemtudom pontosan milyen árban van a két index de én olyan 4000 körüli árra gondolok,már kiindulásnak abból h 1 pár búra 2000ft körül van...de utánajárok...(lesz más cuccom is am ha érdekel)
kuplungbeállítás érdekelne hogyan kell mire figyeljek stb
behúzom a kart érzem kiemel lent is a kar elmozdul.
viszont a kerék nem fordul könnyen úgy forog mint kuplung nélkül.
a motor sokat áll ez lehet a baj?hidegen csinálja melegen már van de nem mindig az hogy hidegen nincs az szokványos?olaj van benne spéci váltóolaj.mi a megoldás írjatok köszi
Segitséget szeretnék kérni cagiva elephánt 125ccm és 50ccm
között csak a henger a külömbség?
Van pár Cagiva Freccia alkatrészem:
-benzintank, olajtank
-elektronika
-hátsó index, hátsó lámpabúra, sárvédő
-felnik, műszerfal
-hátsó lengőkar, sztender, kuplungkar
-hűtő
-váltókar, bal oldali markolat és kezelőszerv
Ha kell valami, írj:
zolee007@freemail.hu
Köszi, de így 4 év után már nem aktuális!
előre is köszi csá
h.sárvédő(kerék főlé)3.5eft,sárvédő toldás(rendszámtartó)2eft,
lábtartókonzol 3.5eft,oldalidom 6eft/db
szacsomotor@freemail.hu
hátsó sárvédő,joboldali lábtarto fékmunkahenger nélkűl, és job oldali gáz csonk szarv nélkűl! meg az első szpojlerek amn rajta van a gyári tűkrők mind a kető akinek van valami irjon mit menyié adna ha van kép az is kelene roluk! email: barna-norbert@freemail.hu facebook: barna norbert zőld háteres kép az vagyok én
Nem beledumálni szeretnék, de mintha ezen mechanikus power lenne! Nézd meg a blokk elejét, hogy van-e rajta power mechanika!
Üdv: Szeemee
behúzom a kart érzem kiemel lent is a kar elmozdul.
viszont a kerék nem fordul könnyen úgy forog mint kuplung nélkül.
a motor sokat áll ez lehet a baj?hidegen csinálja melegen már van de nem mindig az hogy hidegen nincs az szokványos?olaj van benne spéci váltóolaj.mi a megoldás írjatok köszi
Ha jó és nem csillagos az ára, akkor érdekel.
Azért sokallottam, mert motort + jónak gondolt elektronikákat kaptam a hétvégén 15-ért, sajna a poweré nem volt oké.
Várom a jelentkezésed!
Köszönöm!
Üdv: Szeemee
behúzom a kart érzem kiemel lent is a kar elmozdul.
viszont a kerék nem fordul könnyen úgy forog mint kuplung nélkül.
a motor sokat áll ez lehet a baj?hidegen csinálja melegen már van de nem mindig az hogy hidegen nincs az szokványos?olaj van benne spéci váltóolaj.mi a megoldás írjatok köszi