sziasztok!
lecseréltem a Mito-mat egy W8-ra.
Kéne a W8-hoz faridom lámpa, minden nélkül, csak maga az idom
(ugyanaz mint a supercity-é, az is jó lenne)
írjatok itt vagy emailben!
hy Valakit érdekel 1 cagiva reccia 125 akár alkatrésznek is csak az idommot kellen kicserélni mert kicsit töröt de forasztva is van de müködö képed akit érdekel az irjón helló minenkinek
érdeklődnék hogy van-e valakinek elfekvőbe cagiva 350-es hez vezérmű lánc, hozzá a fogaskerék, és komplett kuplung! előre is köszi. komoly vevő vagyok így nagyon sűrgősen kellene.
Az nekem messze van ...gondoltam hátha környékbéli vagy.
Ja az adatlapomon a galériában van a gépemről mostani kép..ami már nem kereklámpás.Nekem ezzel jobban tetszil eleve ezt a fajtát akartam csak nem vóót
http://www.rtlklub.hu/musorok/automania/videok/17953
ht
tp://www.motorrevu.hu/motorteszt/Cagiva_Raptor_650
Így
hirtelen ezeket találtam meg még kiegészítésként
Raptor/650
A leírást köszönöm, és ha kérdéseim lesznek, márpedig lesznek meg foglak keresni Titeket. Először is keresek egy megfelelő darabot magamnak.
mégegyszer köszi
Z
Szia
Talán még érdekes is lehet a motorod számomra. Írj kérlek pár szót a mociról meg esetleg egy képet is dobhatsz fel ha van. meghogy mennyiért gondolnád.
Ez kimaradt
Na meg az sem elhanyagolható tény hogy nem egy népmotor.Nekem ez fontos volt a vásárlásnál!Pl itt nálunk akad kb 4 egyforma gixer..aztán mikor láttam hogy azon ájuldoznak hogy az egyikük vett egy új markolatot és hogy milyen jó..meg mikor majdnem eltévesztette hirtelen a sajátját mikor ment el az egyikük oppsz a másik..hát mit mondjak nekem nem jön be de kinek mi az elvárása.
Szeva!
Nekem is Raptorom van
Szervízigénye olyan mint akármelyik más motornak..olaj légszürő stb mást nemigen kell..alaktrész a blokkhoz van tuti mert Suzuki Sv meg az elketronika is japán szóval azzal sincs gond...de ezek sem fognak csak úgy elromlani...Egyéb alkatrész viszont nehézkesen szerezhető..pl idom sárvédő meg hasonlóak..de mivel nem full burkolt motor nagyon nincs mit összetörni rajta (bukógomba kell ) pl elcsúszol mit kell cserélni ..kormány lábtartó fékkar váltókar simán tudod pótolni max új sportdob ami drágább ilyen esetnél..ha meg beleszállsz valamibe akkor úgyis mindegy megy a bontóba.
Nekem 2008 óta van meg és csak a kötelező dolgokat kellett cserélni olaj szürők gumik stb egyéb gondom nem volt...
Jó gépek ezek könnyen kezelehtőek manőverezhetőek mint a legtöbb olasz és szépek.Japán-olasz párosítás..jobb nem kell
Egyébként én azt határoztam el hogy a gépen lévő idomok sablonját megcsinálom csináltatom és lesz spájzba..állítólag nem nagy valami otthon megcsinálni csak időigényes.2-3 próbára már bele lehet jönni.
Nem kell töle megijedni nem lesz több gondod a fenntartásával mint pl az sv-vel
lecseréltem a Mito-mat egy W8-ra.
Kéne a W8-hoz faridom lámpa, minden nélkül, csak maga az idom
(ugyanaz mint a supercity-é, az is jó lenne)
írjatok itt vagy emailben!
nekem csak a kerekek kellenek
gondolod megvehetnénk közösbe
Én Gödöllőről ill Szadáról irok.
Van itt pesten +2 raptoros ismerősöm is.
érdeklődnék hogy van-e valakinek elfekvőbe cagiva 350-es hez vezérmű lánc, hozzá a fogaskerék, és komplett kuplung! előre is köszi. komoly vevő vagyok így nagyon sűrgősen kellene.
Ja az adatlapomon a galériában van a gépemről mostani kép..ami már nem kereklámpás.Nekem ezzel jobban tetszil eleve ezt a fajtát akartam csak nem vóót
Merre laksz?Mert ha nem túl távol még gurulhatunk is együtt a Raptorokkal
ht
tp://www.motorrevu.hu/motorteszt/Cagiva_Raptor_650
Így
hirtelen ezeket találtam meg még kiegészítésként
A leírást köszönöm, és ha kérdéseim lesznek, márpedig lesznek meg foglak keresni Titeket. Először is keresek egy megfelelő darabot magamnak.
mégegyszer köszi
Z
Remlem kielégítő volt a Raptor leírásom..ha van kérdésed segítünk..
Vagyunk még itt páran csak el vannak bújva
miért adod el, alig használtad?
ott vannak képek is, majdnem frissek
Talán még érdekes is lehet a motorod számomra. Írj kérlek pár szót a mociról meg esetleg egy képet is dobhatsz fel ha van. meghogy mennyiért gondolnád.
Kösz Z
Na meg az sem elhanyagolható tény hogy nem egy népmotor.Nekem ez fontos volt a vásárlásnál!Pl itt nálunk akad kb 4 egyforma gixer..aztán mikor láttam hogy azon ájuldoznak hogy az egyikük vett egy új markolatot és hogy milyen jó..meg mikor majdnem eltévesztette hirtelen a sajátját mikor ment el az egyikük oppsz a másik..hát mit mondjak nekem nem jön be de kinek mi az elvárása.
Nekem is Raptorom van
Szervízigénye olyan mint akármelyik más motornak..olaj légszürő stb mást nemigen kell..alaktrész a blokkhoz van tuti mert Suzuki Sv meg az elketronika is japán szóval azzal sincs gond...de ezek sem fognak csak úgy elromlani...Egyéb alkatrész viszont nehézkesen szerezhető..pl idom sárvédő meg hasonlóak..de mivel nem full burkolt motor nagyon nincs mit összetörni rajta (bukógomba kell ) pl elcsúszol mit kell cserélni ..kormány lábtartó fékkar váltókar simán tudod pótolni max új sportdob ami drágább ilyen esetnél..ha meg beleszállsz valamibe akkor úgyis mindegy megy a bontóba.
Nekem 2008 óta van meg és csak a kötelező dolgokat kellett cserélni olaj szürők gumik stb egyéb gondom nem volt...
Jó gépek ezek könnyen kezelehtőek manőverezhetőek mint a legtöbb olasz és szépek.Japán-olasz párosítás..jobb nem kell
Egyébként én azt határoztam el hogy a gépen lévő idomok sablonját megcsinálom csináltatom és lesz spájzba..állítólag nem nagy valami otthon megcsinálni csak időigényes.2-3 próbára már bele lehet jönni.
Nem kell töle megijedni nem lesz több gondod a fenntartásával mint pl az sv-vel