Még egy kis szenzorinfo a shopos oldalról,fordítóoldallal fordíttassátok le valamennyire
"As far as I see it most of these Sensors have a very simple electrical Connection, they need a ground , a Power supply , and the 3rd connection is the output, which you can lead into a Logger ,"
"A wide range of Sensors is designed for Industry-Applications, they mostly have a Ampere Output range from 0- 20mA, which is not suitable for most dashes and loggers or general process-Control of electronic Motorcycle-Devices. So I have focussed all sensors, which are easy to calibrate, sensors, which already come with a datasheet, means I.E. Voltage/pressure , Voltage/Heat... and so on. Most work inside some kind of " TTL environment ", with output Voltages between 0.5-4.5 Volt , and supply voltages between 5 and 15 Volt"
polar0101: Igen jól mondod azt a nyúlványt..az a fejidom része...mindegyik Raptor tankján ott van egy ilyen kis dimbes dombos mutatós kis műanyag betét..csak a V-R.aptor-nak rajta van az a nyúlvány is..annyi lenne a művelet hogy ezt lecsavarni azt a nyúlványosat meg a helyére..itt egy link..még egy olalon is van rajta nem pedig teljesen külön mintha más típus lenne. http://www.oemmotorparts.com/o...
Köszi a rendes töled hogy segítesz! Próbálok is más alternatív megoldást találni itthon,pláne ha kapható létezik.. csak nehéz rátalálni más motoron De úgy néz ki hogy közel járunk Pláne egy kis segítséggel.Valószínüleg megveszem a ducati jeladót a sráctól jövőhéten és lessz ami lesz ...de azért műszerész havernak szólók hogy ő bütykölje.
Azon a shopos linken lévő egy "minden olasz" motorba való
tehát szerintem ez egy szabványos alkatrész ,és bármilyet bele lehet szerelni,az áramfelvételének kell utánanézni csak,talán a frekvenciának is,úgylátszik olaszoknál minden motorba ugyanolyan
paraméterű e a szenzor
egyébként a shop oldalon ottvannak a sensor tulajdonságai,tehát ha találtok egy bármilyet aminek ezek a jellemzői akkor azt építetek be amit akartok:
Bandwidth 15 kHz
Supply Voltage 3,5 to 24 Volt
LED- Indication for Operating-Control
Wire Exit sidewards
Tolerable Distance to Object from 0,1 - 2.5 mm
Working Temperature from -40°C to 150°C
17mm height
No Magnets necessary to initialize the Signal
Weight: 31gr. incl. 1 Meter Cable
ez cagiva navigator-é,én utánakérdeznék hogy jó e hozzá,most a dugón nem kell fennakadni,a lényeg hogy az "elektronika dobozt" vélhetően ugyanazok készítették http://cgi.ebay.com/CAGIVA-NAV...
végigolvastam amit írtatok és azt én is észrevettem hogy az olasz motorokon sok alkatrész egyforma,első teleszkóp mindíg marzocchi,a hátsó gázosrúgó öhlins,a fékek brembo,karburátor meg dellorto szokott lenni,az idomok acerbis
Oldalak óta keresitek a jeladót
Na most ebben a percben nekiállok és letesztellek titeket,keresek nektek jeladót az interneten de ha találok akkor sorba áll mindenki egy kokiért
Hali totor
Jó ötlet ez az tudásbázis!dexraptor szerintem sok jó tippel tudna szolgálni..korábban célzott rá hogy milyen más motorokról van rátéve stb..Egyébként jól látod az első villát!Valahol én is olvastam hogy ugyanaz az első villa sőt még a brembo fékrendszer is!Ugyanaz az ember tervezte mindkettő gépet ráadásul a Monster Cagivaként volt tervezeve annó de végül Ducati márkanév alatt jött ki.Beszéltem telón azzal a duki alkatrészessel és azt mondta hogy szerinte is ugyanaz a 2 jeladó..van 2 fajta 4 és 5 csvaros...mármint a féktárcsa csavarjaira vonatkozóan amit számol a jeladó.Nekem 12-15 ezret mondott árként (bontott a cuccos)
Egyébként én azon agyalok hogy majd a valamikor b tervként kinézek valamilyen másik motort aminek formára hasonló a fényszórója és idomossal egyedileg lekoppintani.Megvenni újan? még a robogóm ára sem futná ki!Használtan kizárt találni pláne jó pénzért és itthonról,amit meg az e-bay on árvereztek szintén horror összegért kelt el úgy is hogy volt kis sérülése...
Sziasztok!
Raptor/650: Rajta vagyok az alkatrész témán, én az aprilia rsv szenzorát találtam, ugyan az a gyártó, csak más a csatlakozó (bagatel promléma) és másik irányba lóg ki a felfogató fülecske (ez sem egy nagy gond) egyébként tök u.a. Egyébbiránt arra gondoltam érdemes lenne összeállítani egy alkatrész tudásbázist (melyik alkatrész melyik másik mocin fordul elõ), mert, ha cagiva fronton indunk alkatrészkeresésbe, úgy érzem folyamatosan falakba ütközünk. Jól érzékeltem pl. hogy a duki monster 620 ugyan ezeken a telószárakon gurul? Az enyémen enyhén ereszt a telószár szimering. :-( Van esetleg erre vonatkozó egyébb infótok?
Hude nagyon kéne nekem egy olyan fejidom Egyébként tuti rámegy csimán..nekem az első villánál a lámpa körül alatt vannak bizgentyűk csavarhelyek stb ha nem az lenne akkor mi másé..legalábbis más ötletem nincs azokra!Meg valószínűleg nem terveztek egy másik motort miatta.Csak kicsit át van optikázva vagy pedig az van lebutítva kerek lámpásra.
Hali!
Oda kellene hogy legyen írva az olajszint ellenőrző ablak mellé!Egyébként 2300ml kell az enyémnek de a tieden van olajhűtő is bár az nem sok vizet zavar úgyhogy abba is annyi kell szerintem.Cserélj olajszűrőt is ha olajat akarsz cserélni!Egyébként én blokk mosó adalékot is használtam csak hogy minden tuti legyen.
Laon:Az egümotors-nak van jó kis fóruma az adok veszektöl a szerelésig minden.Ott próbáltad már?Amig foglalkoztam a robogómmal én is ott üzleteltem meg szerváltam egy két alkatrészt a pözsimhez.
totor:Korábban írtad hogy lehet hogy más motoron is van ilyen jeladó... Egy Ducatis alkatrész hirdetésnél rákérdeztem hogy milyen a jeladója a gépnek..azt válaszolta hogy szerinte ugyanaz vagy legalábbis nagyon hasonló a duki jeladója mint a Raptornak.Ha tudsz a közeledben szalont vagy szervízt akkor lehet hogy megérne egy próbát.
"As far as I see it most of these Sensors have a very simple electrical Connection, they need a ground , a Power supply , and the 3rd connection is the output, which you can lead into a Logger ,"
"A wide range of Sensors is designed for Industry-Applications, they mostly have a Ampere Output range from 0- 20mA, which is not suitable for most dashes and loggers or general process-Control of electronic Motorcycle-Devices. So I have focussed all sensors, which are easy to calibrate, sensors, which already come with a datasheet, means I.E. Voltage/pressure , Voltage/Heat... and so on. Most work inside some kind of " TTL environment ", with output Voltages between 0.5-4.5 Volt , and supply voltages between 5 and 15 Volt"
.