Hellotok
Cagiva Supercity 50 eshez szeretnék Első kerék csapágyakat! Ha valakinek van eladó vagy tudja hogy hol lehet beszerezni az légszives segítsen!
Ha jól tudom a Cagiva primának is ugyan az az első kereke meg a blokkja mint a supercity 50 esnek...Javítsatok ha rosszul tudom.
Én is hajtottam az AGIP super racing 4T-re(amúgy lehet még kapni) ,de...
olasz motor olasz olajat ajánlanak bele,más nyelvezetű (német?)használati útmutatóban meg Castrolt ajánlottak szóval nem ez a lényeg
öregebb kopottabb motornál a 20W50 ásványit okoskodtam ki
Lehet találni a neten kimerítő írásokat az olajak számozásáról,
én ahányszor felmerül a téma annyiszor felejtem el a számok jelentését és annyiszor olvasom el újra meg újra ,most is csak "asszem"-re mondok a 20W50-et,köv olajcserénél megint utána kell néznem vagy megkeresni vhol az üres dobozt
Nemtudom a motorodban mennyi km van és milyen idős de úgytudom hogy:
Sokat futott öreg motorokba ásványit kell venni,és abból is a sűrűbbet nekem asszem 20W50 repsol van benne.
A sűrű olaj és az évek alatt lerakódó "massza" kitölti a kopott hézagokat,öreg motornál nemszabad mosóolajjal kimosni olajcserénél mert kiszedi ezt az ülepedett részt a hézagokból.
vagy igaz vagy nem de én minőségi ásványival etetem
jajj bakker ez ebay-on most árvereznek V-Raptor fejidomot részenként lámpástól mindenestöl.....pont most hó végén mikor üres a zseb de tetszene ha az enyémen virítana
Nem! A Cagivában Xt blokk van! Nem is ezzel van a gond... Blokkhoz van alkatrész, az összes többit max más motorokról tudod beszerezni! Ha borulsz, lényegében a Cagivától semmit nem tudsz rendelni! Ja most Magyarországon importőr sincsen és a gyárat is megvette a Harley.... Ezért is árulnak kevesebbet! Az Apriliához van alkatrész, /mondjuk nem olcsón/ + a Pegaso már egy kiforrott modell, de még is olaszosan dögös Szal szerintem a Pegasoval jobban jársz!
Köszi a tippet !
Akkor ez azt jelenti, hogy a Cagiva ia ugyanazt a rozax blokkot használja mint a Pegaso?
Azt láttam, hogy Canyonból jóval kevesebbet hírdetnek...de azt nem gondoltam volna, hogy az alkatrészellátás is nehézkes...
Gyorgy! Agip helyett Mehet Motul, Castrol v Motorex is! A sűrűséget nem todom, de elég a félszintetikus az bizt! Én a Ktm-embe 10W40-et raktam és az jó! Ezek a régebbi gépek sztem nem olyan finnyásak!
Szevasztok!
gabbe: Pegasot vegyél! Ahhoz legalább van alkatrész! Lényegében a két motor ugyan azt tudja...... Nekem az új Pegasók naon bejönnek! Főleg a Factoryk!
Sziasztok !
Szeretnék a tavasz eljöttével egy motort magamnak és a Cagiva Canyon és az Aprilia Pegaso környékén nézelődöm.
Abban kérném a segítségeteket, hogy akinek van tapasztalata Canyonnal kapcsolatban az ossza meg velem légyszi.
Illetve a két típus közül ki mit ajánlana?
Köszönöm előre is a segítségeteket !
Én a Motorexet v a Castrolt v a Motult ajánlom! Én 18000 km vertem a Raptoromba Motorexel és tökéletes volt a kenése addig amíg volt benne! Gyári 10W40-es az ajánlott és én csak félszintetikusat raktam bele! Volt benne kb 3000 km-ig 10W50 full szinti benne de nem volt olyan jó a kenése, kicsit hangosabb is lett tőle szerintem, a Suzuki szervízben azt mondták TÚL JÓ az olaj NEKI, mert a mocim régebbi, elavult technika, szal elég a rosszabb olaj /2002-es még karbis modell/! Kicsit jobban is ette az olajat! ÉN A GYÁRIT AJÁNLOM Motorexből v Castrolból v Motulból! A Motorex árra is elég jó, 2800/l ha jól tudom.
Hali!
Én 1 hónapja cseréltem olajat és Shell advanced ultra volt az áldozat.Az a szervizes srác ajánlotta akitől tulajdonképpen van a gép..azt mondta hogy ő ezt tenne bele..viszont mások szerint meg nem jó mert habosodik.Én nem vettem ilyet észre és csere óta kb 500 km-t mentem vele!Legközelebb Motul 7100 lessz az áldozat mert az tünik szimpinek újabban Egyébként meg szerintem manapság tökmindegy milyen olajat tesz az ember a gépbe.Mindenkinek mindenki konkurencia így addig addig fejlesztik hogy majdcsak egy szintem van mindegyik csak a szine más legyen Motul vagy Repsol vagy Motorex.Annyi a lényeg hogy olyan legyen amilyet gyárilag ajánlanak pl 10w40 és túl olcsó se legyen..én úgy vagyok vele hogy min 3000 ft környékénél ne legyen olcsóbb 1l és csak full szintetikus.Versenyolaj semmikép nem ajánlott csak ha pályázik az ember elég sürün.Hétköznapi tatás meg sportos közlekedéshez elég az alap meg a verseny közti olaj.Ja a flakonokon lévő reklám meg etetős csalogatós csiribí szövegeket is kár olvasni mert majdcsak mindre ugyanaz van írva pl túlteljesit minden szabványt a legtöbb motorgyártó ajánlásával meg versenyek során szerzett tapasztalat stb stb Attól hamarabb lessz baja ha nem cseréli az ember előírás szerint.
Ez csak az én meglátásom írjon más is!
Sziasztok!
Olajcserém lesz márciusban Raptor 650 i.e. tipuson /6000 km-es/. Van valakinek tanácsa milyen olajat vegyek bele. Illetve hogy pest környékén hol van megbizható szervíz ahova érdemes vinni?
Sziasztok!
Olajcserém lesz márciusban Raptor 650 i.e. tipuson /6000 km-es/. Van valakinek tanácsa milyen olajat vegyek bele. Illetve hogy pest környékén hol van megbizható szervíz ahova érdemes vinni?
http://totalbike.hu/technika/olaj01/?print
Cagiva Supercity 50 eshez szeretnék Első kerék csapágyakat! Ha valakinek van eladó vagy tudja hogy hol lehet beszerezni az légszives segítsen!
Ha jól tudom a Cagiva primának is ugyan az az első kereke meg a blokkja mint a supercity 50 esnek...Javítsatok ha rosszul tudom.
http://www.mazda-auto.hu/motor...
Már új fejidomja van,kis 2 lámpás,egyedi félig meddig házi készítés,majd lefotózom,még finomítom
olasz motor olasz olajat ajánlanak bele,más nyelvezetű (német?)használati útmutatóban meg Castrolt ajánlottak szóval nem ez a lényeg
öregebb kopottabb motornál a 20W50 ásványit okoskodtam ki
Lehet találni a neten kimerítő írásokat az olajak számozásáról,
én ahányszor felmerül a téma annyiszor felejtem el a számok jelentését és annyiszor olvasom el újra meg újra ,most is csak "asszem"-re mondok a 20W50-et,köv olajcserénél megint utána kell néznem vagy megkeresni vhol az üres dobozt
Sokat futott öreg motorokba ásványit kell venni,és abból is a sűrűbbet nekem asszem 20W50 repsol van benne.
A sűrű olaj és az évek alatt lerakódó "massza" kitölti a kopott hézagokat,öreg motornál nemszabad mosóolajjal kimosni olajcserénél mert kiszedi ezt az ülepedett részt a hézagokból.
vagy igaz vagy nem de én minőségi ásványival etetem
Így valóban csak egy esélyes lesz a dolog.
Pedig szép motor ez is
Akkor ez azt jelenti, hogy a Cagiva ia ugyanazt a rozax blokkot használja mint a Pegaso?
Azt láttam, hogy Canyonból jóval kevesebbet hírdetnek...de azt nem gondoltam volna, hogy az alkatrészellátás is nehézkes...
gabbe: Pegasot vegyél! Ahhoz legalább van alkatrész! Lényegében a két motor ugyan azt tudja...... Nekem az új Pegasók naon bejönnek! Főleg a Factoryk!
Segítség kellene, hogy Cagiva W12-be milyen olaj kell! Szervízönyvbe Agip 4T SUPER RACING van, de olyat nem találok..
Előre is köszi! Gyuri
Szeretnék a tavasz eljöttével egy motort magamnak és a Cagiva Canyon és az Aprilia Pegaso környékén nézelődöm.
Abban kérném a segítségeteket, hogy akinek van tapasztalata Canyonnal kapcsolatban az ossza meg velem légyszi.
Illetve a két típus közül ki mit ajánlana?
Köszönöm előre is a segítségeteket !
Én 1 hónapja cseréltem olajat és Shell advanced ultra volt az áldozat.Az a szervizes srác ajánlotta akitől tulajdonképpen van a gép..azt mondta hogy ő ezt tenne bele..viszont mások szerint meg nem jó mert habosodik.Én nem vettem ilyet észre és csere óta kb 500 km-t mentem vele!Legközelebb Motul 7100 lessz az áldozat mert az tünik szimpinek újabban Egyébként meg szerintem manapság tökmindegy milyen olajat tesz az ember a gépbe.Mindenkinek mindenki konkurencia így addig addig fejlesztik hogy majdcsak egy szintem van mindegyik csak a szine más legyen Motul vagy Repsol vagy Motorex.Annyi a lényeg hogy olyan legyen amilyet gyárilag ajánlanak pl 10w40 és túl olcsó se legyen..én úgy vagyok vele hogy min 3000 ft környékénél ne legyen olcsóbb 1l és csak full szintetikus.Versenyolaj semmikép nem ajánlott csak ha pályázik az ember elég sürün.Hétköznapi tatás meg sportos közlekedéshez elég az alap meg a verseny közti olaj.Ja a flakonokon lévő reklám meg etetős csalogatós csiribí szövegeket is kár olvasni mert majdcsak mindre ugyanaz van írva pl túlteljesit minden szabványt a legtöbb motorgyártó ajánlásával meg versenyek során szerzett tapasztalat stb stb Attól hamarabb lessz baja ha nem cseréli az ember előírás szerint.
Ez csak az én meglátásom írjon más is!
Olajcserém lesz márciusban Raptor 650 i.e. tipuson /6000 km-es/. Van valakinek tanácsa milyen olajat vegyek bele. Illetve hogy pest környékén hol van megbizható szervíz ahova érdemes vinni?
Olajcserém lesz márciusban Raptor 650 i.e. tipuson /6000 km-es/. Van valakinek tanácsa milyen olajat vegyek bele. Illetve hogy pest környékén hol van megbizható szervíz ahova érdemes vinni?