Hello nekem van egy mitom alkatrészne egy ben vagy külön 2002es jó a két kerék a váz a hatsónyereg a fejidom első sárv tank első villa kmóra a motorjához kell egy henger és müködik egyben 70ezerft Akit érdekel irjon ide vagy vegyen fel msnre:simson-rider.46@hotmail.com vagy tel:06203753004
hali
Irta anno valaki hogy csagiva elefant 125be nyugodtan tehetek bontott lada index-relét mert neki is az van benne. indexeket felraktam sikerült is hozzájutnom a reléhez de nem tudom hova rakjam, aki tud légyszi segitsen. köszi
Gera
Halee
engem érdekelne egy manual cagiva elefant 125-höz asszem 1989es vagy 97es vagy 91es :)
nemtom mert akitől vettem ő sem tudta megmondani.
előre is köszi.
ja a cimem blato.gera@gmail.com
Helló mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudtok-e véletlenül eladó cagiva planet-et? Amin van rendszám és nem túl drága, nem sérült és jó állapotban van!
De az a beszarás,hogy ez a fejátkúrás rövidtávon kifizetődő,de azt nem bírja felfogni az agya,hogy egy ilyen bolt nem "egynyári növény",aztán 2 év múlva mérgelődik meg szidja az adózási rendszert,hogy csőd...
Nekem 500-as Canyon-om van 2000-es évjárat.Nekem bejött, majdnem 5000km-t tettem bele ezen a nyáron (februárban vettem).Én ingázni (munkahyelyre járni) is ezzel járok ,megbíható szerkezet de ne várj tőle meghökkentő menetteljesítményeket. Ez a blokk olasz gyártmány a 600-as asszem ROTAX és azokat 96-98ig gyártották utánnya 2001-ig szerelték az 500as blokkal.A futómű király a fékek is renben vannak az én gépem magyarországi de rendesen szervizelve volt.Egy két olasz motoroknál megszokott apróság volt vele de ezek jelentéktelen dolgok.Az alkatrészellátás szerintem nagyon gáz olajszűrőt kész harc volt hozzá szerezni ,a Motorwolfnál vannak hozzá cuccok de nem hajlandóak kipostázni nemtom miért amit máshol japán motorhoz rendeltem 1 napon belúl itt volt DLS-el elég korrekt áron.Más alkatrészre nem volt szükségem de egy ilyen ritka géphez inkább megéri hozni olaszból egy használt blokkot és akkor nincs szarakodás az alkatrészekkel. Remélem segítettem a választásban, amúgy az én gépem is lassan eladósorba kerül.
Vicces amit írtok, de rohadtul igazatok van.. Tényleg a vevőnek kéne a legfontosabbnak lennie, az első kereskedelmi ismeretek órán ezt verték belém.
Mégis elég rossz tapasztalatom van a szalonokkal. Történetesen legjobban a Natixtól undorodom, ott vettem a mocim, oda vittem szervizelni... És ott abszolút nem az van aminek lennie kéne! Nem a vevő a fontos, csak az hogy átbasszák a fejed. Undorító népség. Sok kereskedő fejében kéne rendet rakni...
Új vagyok itt az oldalon de azt máris látom hogy sok jó remek motoros emberke van itt és emiatt szeretnék segiteni az információ hiányban szenvedőknek. Aki szeretne egy kicsit többet megtudni a motorjáról vagy akar egy kicsit bütykölni de nem tudja hol kezdje annak mondom hogy van egy pár service_manual amit szivesen közzé teszek. Főleg 125-ösök hez van de ha nagyobb géphez kellene talán megoldható. Akinek szüksége van valamire az irjon itt vagy az e-mailemre és előre mondom hogy nekem is ingyen volt szóval másnak is ingyen lesz.
Széles utat, meleg aszfaltot meg a többi szokásosat. Üdv Boldi
Keresek POWER SZELEPET Cagiva Mito-hoz (1992).Elvileg csak az kis reteszelő kellene mert a mechanika jó, de ha vkinek csak egyben eladó az is érdekelhet ! e-mail: doornbos@freestart.hu THX!
Hát igen, ezt már én is tapasztaltam több helyen is. Kis dolgokkal sok helyen nem szeretnek foglalkozni, az nem nagy üzlet. Bár szerintem ez elég nagy hülyeség, nem vagyok márketinges, de azt még öreganyám is tudja, ha kedves a vevőhöz, és a kisdolgokat is korrektül elrendezik, akkor máskor is oda fog menni a vevő, még ha tud egy olcsobb, de kevésbé megbizható helyet. Én nem rendeltem semmit még tőlük, összesen egyszer voltam a Váci úti kereskesdésben. Szerintem kereskedésenként változó a hozzáállás. Ott egész normálisak voltak, annak ellenére hogy volt ott egy kisebb csapat, akik új motort akartak venni, engem se szartak le, mondjuk kellett várnom. De utána készségesen adtak segítséget, az eladó kihivta a szerelőjét a műhelyből, aztán együtt kitalálták nekem, hogy ha új gázbowdent akarok, jobban járok anyagilag és időben is, ha elmegyek és csináltatok. Mert mire megrendelik, elpostázzák, az sok idő és drága. Ajánlottak egyből 2 helyet is, hova menjek, én segítőkészeknek találtam őket.
Irta anno valaki hogy csagiva elefant 125be nyugodtan tehetek bontott lada index-relét mert neki is az van benne. indexeket felraktam sikerült is hozzájutnom a reléhez de nem tudom hova rakjam, aki tud légyszi segitsen. köszi
Gera
engem érdekelne egy manual cagiva elefant 125-höz asszem 1989es vagy 97es vagy 91es :)
nemtom mert akitől vettem ő sem tudta megmondani.
előre is köszi.
ja a cimem blato.gera@gmail.com
cagiva elephant 2-es 125ös motoromhoz keresek szerelési kézi kőnyvet remélem tudtok segiteni elöre is kösz
valaki nem tudna nekem egy cagiva tamanaco 125-re fejidomot az elefánt 50-é is ugyan olyan.köszi
Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudtok-e véletlenül eladó cagiva planet-et? Amin van rendszám és nem túl drága, nem sérült és jó állapotban van!
Üdv:provino
Msn:podhragyay@chello.hu
Nekem 500-as Canyon-om van 2000-es évjárat.Nekem bejött, majdnem 5000km-t tettem bele ezen a nyáron (februárban vettem).Én ingázni (munkahyelyre járni) is ezzel járok ,megbíható szerkezet de ne várj tőle meghökkentő menetteljesítményeket. Ez a blokk olasz gyártmány a 600-as asszem ROTAX és azokat 96-98ig gyártották utánnya 2001-ig szerelték az 500as blokkal.A futómű király a fékek is renben vannak az én gépem magyarországi de rendesen szervizelve volt.Egy két olasz motoroknál megszokott apróság volt vele de ezek jelentéktelen dolgok.Az alkatrészellátás szerintem nagyon gáz olajszűrőt kész harc volt hozzá szerezni ,a Motorwolfnál vannak hozzá cuccok de nem hajlandóak kipostázni nemtom miért amit máshol japán motorhoz rendeltem 1 napon belúl itt volt DLS-el elég korrekt áron.Más alkatrészre nem volt szükségem de egy ilyen ritka géphez inkább megéri hozni olaszból egy használt blokkot és akkor nincs szarakodás az alkatrészekkel. Remélem segítettem a választásban, amúgy az én gépem is lassan eladósorba kerül.
Mégis elég rossz tapasztalatom van a szalonokkal. Történetesen legjobban a Natixtól undorodom, ott vettem a mocim, oda vittem szervizelni... És ott abszolút nem az van aminek lennie kéne! Nem a vevő a fontos, csak az hogy átbasszák a fejed. Undorító népség. Sok kereskedő fejében kéne rendet rakni...
Új vagyok itt az oldalon de azt máris látom hogy sok jó remek motoros emberke van itt és emiatt szeretnék segiteni az információ hiányban szenvedőknek. Aki szeretne egy kicsit többet megtudni a motorjáról vagy akar egy kicsit bütykölni de nem tudja hol kezdje annak mondom hogy van egy pár service_manual amit szivesen közzé teszek. Főleg 125-ösök hez van de ha nagyobb géphez kellene talán megoldható. Akinek szüksége van valamire az irjon itt vagy az e-mailemre és előre mondom hogy nekem is ingyen volt szóval másnak is ingyen lesz.
Széles utat, meleg aszfaltot meg a többi szokásosat. Üdv Boldi