Sziasztok! Ha érdekel valakit rendelésre tudok készíteni Cagiva Mitohoz "94-"07ig idomokat! Plexi, sárvédők, akár a nagyobb idomokat is, carbonból is! A termékek üvegszálas technikával készülnek!
Ha érdekel valakit a dolog küldjön egy mailt a címemre majomparade@gmail.hu és ott megbeszélhetjük a többit!
Hello mindenki!
Nekem olyan problémám van hogy a Cagiva Prima motoromnak az első idomára való plexi az össze tört! Már telefonáltam csomó helyre de még nem találtam. Ha valaki tudna segíteni telefon számmal vagy bármivel nagyon megköszönném!
7végén kijön Citadellához?(felvonulásra)
Helló nekem van egy Cagiva mito-m de az előző tulaj szétszette felújítás céljából és gyújtáskapcsolót nem jól kötötte vissza. Ezért OFF állásban is van rajta alap gyújtás(világítás nélkül). Leállítani nem lehet mert a pillanat leállítónak a vezetéke nincs meg. Ha valaki tudna segíteni akkor pls szóljon már.
kössz
Hello! Nekem lenne egy olyan kérdésem izzócsere során derült ki hogy az előző tulaj fejidomcseréje során elkötött valamit a kábelkötegben, így vásároltam hozzá egy másik motorból egy hibátlant Az új kábelköteg ugyan be van kötve a motorban de sajnos az elkötések miatt, két csatlakozó nem stimmel, és sem a gyujtáskapcsolót sem a műszerfalat nem sikerült visszakötni pénzhiány miatt. Ezért a motort nem lehet indítani de állítólag a motorja jó, sztetek megéri megvenni, vagy meg lehet ezt csinálni és kb mennyi lehet?
Hm... Értem a problémát. Konkrét helyet nem tudok mondani, ahol hegesztenek, majd egy pesti haveromat megkérdezem, hátha tud egy jó szakit, de addig két ötletet is mondok azért, az egyik a google, alu hegesztés budapest címszavakkal, ezek közt is találsz biztosan hegesztő helyet, kis szerencsével olyant ahol esztergálnak is, és persze ahol el is vállalják. A másik megoldáshoz pedig rendelkezned kell egy ismerős BME-s hallgatóval (nem hátrány ha gépész, akkor lehet a részleteket nem is kell elmondanom), amikor én az voltam, én ott csináltam/tattam meg az alumínium hegesztendő apróságaimat. De ezt csak ha van akkor részletezném hogy megy a dolog.
ez a bontó dolog nagyon szép dolog is lenne de eddig 14 motorbontóban érdelkődtem és egy darab cagiva prima alkatrészt se találtam pláne nem hengerfejet! és tökéletesen tisztában vagyok hogy heggesztés után esztergálni kell ez teljesen normális és azért kérdezem itt a forumban is hogy tud e valaki ojat ahol tényleg megheggesztik mert eddig már legalábbb 10hejre vittem és sehol sem tudták megjavitani a pénz nem lenne akadáj csak a szakemberből van hilyán gyári alkatrész elátás pedig jelenleg szünetel teljesen!
helo
Van egy 44 fogú fogaskerekem 650-es elefant-hoz,a furatai közt a távolság 95mm,a láncom csapjainak átmérője 10mm,talán ezek egyformák és jó a tiedre,sok alkatrészük ugyanaz sztem,bár szinte biztos hogy nincs ilyen vastag láncod,a lánckerék szélességét nemmértem meg,de ha ezen múlik megmérem azt is,olyan félcentinek tűnt
Szívesen! Milyen megoldást találtál? Eredeti? Honnan, és mennyiért? :) Láthattad egy oldalon, de ott vagy fénykép nélkül van fent, vagy pedig a még szép állapotban készült fénykép, ezt még lusta voltam feltenni... Legalábbis úgy emlékszem, bár mostanában történnek fura dolgok. :) Egyábként a gázkar szétszedésére ma sort kerítettem, rendkívül egyszerű, 2 db 4es(ha jól amlékszem) imbuszkulcsal kitekerhető csavart kell csak kiműteni. Ez az egyszerűbb része a dolognak, a komplikáltabb az egész bowden kimszerelése, mert ahhoz szét kell szedni fél motort! :s Vagy csak én vagyok béna... :p
Ha érdekel valakit a dolog küldjön egy mailt a címemre majomparade@gmail.hu és ott megbeszélhetjük a többit!