ne ne probálkozz..még mielőtt jobban beégeted magad az autoknál is szokott lenni oylan nyávogo hang..de az az ac pumpa.. 2T-nél meg a powermotor tesztelése..ennyi injektoros kisköbcös 2T-t meg csak az sr di-techet "ismerem"...
az észszerű építő kritika mindig nagyon jól jön . de minden téren sokat kell még tanulnom habár egy ideig nagyon büszke voltam magamra h. mennyire tok motorozni(cagivával kuplungal egykerék) de pont szilveszterkor a deres út egy kicsit észhez térített. meg is szeppentem a földön rendesen:) nagyon köszi a z adatokat persze ez a "tuningolni fogom" nem a holnapot jelenti. valószínűleg nem irnék ide segítségért ha már holnap kifizetném annak a csávónak. amugy honnan valósi vagy tyt? már jó lenne valami tapasztalt embernek megvillantani a tudásom(az uccsó mondat nem nagyképűség nem is fikáznivaló) csak egyszerű tudásszomj. mégegyszer kösz. hattalmas bukta vot ez az inyjektor azóta is kalapálom a ejem a klaviatúrával
faszom összezavarodtam . 1 ne okíts mert egy párszor szétszedtem már a cagivát. 2. az már más kérdés h. kurvára nemtom mi minek a neve ne higyjétek h. egy szakavatatlan szar alak vagyok én csak azt irtam le amit mondtak nekem gondolkodás nélkül. az az inyjektor baromságot tisztázni szeretném. onnan vettem a hirtelen ötletet hogy amikor a szerelő (ismétlem szakember szakszervízben!!!!! ugyhogy ne baszogassatok mert ideges leszek!!szak ember!) amikor rá adta a gyujtást a kulcs elfordításával adott a gép egy ien nyiszorgó kcsit gépies hangot (olyan hangot mint egy kis elektromotor) biztos hallottátok már. na erre mondta a faszi h. idézem szó szerint!!(nem én találtam ki) : "hát igen ez az inyjektor, üzemanyagot készít elő az indításhoz" én nem hallottam még cagivánál inyjektorról ezért kérdezőskdtem erre mondta h. ki kell ezt is cserélni . enyi a történet. ne engem szidalmazzatok ha kell megadom a csávó telszámát(ez egy szak szervíz!!) amugy eddigi szétszereléseim során csak egy nevet jegyeztem meg ezt is az uncsitesóm mondta ez a telszimering azt ugyanis nem voltam képes kicserélni.
Üdv! Sokkkkkkkkk! ami sok de ez van na szóval olvastam a hozzászólásaimat! Hát nem mondom ez tényleg ciki komolyan gondolkozom hogy nevet váltok mert alaposan beégetett dráda öcsém már karóba húztam! igen ő volt ez nem kamu,hazugság,füllentés és eggyébb ez most télleg igaz én sosem találnék ki ijen hüjeséget! cagiva prima 50es-ben 36lovas ménes gyári motorból a hüje se hiszi el hogy kihozzák!(nem is!) Na már most meg szeretnék kérni mindenkit! téged is Tyt haggyatok az okításokkal és óltásokkal! Már dolgoztam pár motoron!(nem babetta!) szóval van valami fogalmam róluk! Na a lényeg hogy az utobbi irásokat a 36 lótol nem én írtam!És mégegyszer elnézést mindenkitől!!! Na ez jó hosszúra sikeredett!
Tod asszem igazad van!Ez valóban nem naivitás hanem az általad említett debilitás!
Az 1 dolog,hogy nem tudod,hogy mi van az idomok alatt!DE azt mondtad,hogy azért vetted a vasat,hogy a legtöbbet hozd ki egy 125-ös paripából!
Nos amennyiben nincsenek látás problémáid akkor nyilván észrevetted ,hogy ez a moci nem 1 tipikus "speed" konstrukció!?
Szal kissé ellentmondásos vagy...
azé szurkolok a 47 paripádnak
Gondolj csak bele:a Vasad 10 LE-vel lesz csak erősebb egy 50ccm-es Primánál
És te még ilyeneket el hiszel???
Csúnyán csőbe akarnak húzni vagy pedig te lódítassz nagyot. Egyik sem szép dolog...
Egyébként szép a supercity. Miért akasz variálni rajta ha semmi rálátásod sincs a dolgokra???
Figyelj szerintem egy kicsit olvass utána témának mielőtt tuningolni akarsz egy motort,Meg ismerd meg a saját motorodat.
Ha utána olvasol:
1.Nem fogsz ilyen hülyeségeket írni hogy injektor meg hasonlók.Ha már itt tartunk szeretném megkérdezni hogy egyáltalán tudod e mi az injektor,van e fogalmad róla hogy hol keresd a motorodon?
2.Nem tudnak átbaszni ha van róla fogalmad.
3.Ha komolyan tuningolni akarsz akkor ilyeneket hogy polini meg társai kapásból elfelejtesz,nem véletlen köpködik az olaszok.A komoly tuning az ott kezdődik hogy szétborítják a motort minden forgósúlyt minimáliusra csökkentenek egy gyűrűs dugó polírozott hajtókar,telisonkás főtengely,c4-es csapágysor,egy komolyan módosított 125 ccm-es versenyhenger, más membrán ház karbon membrán lapok,nagyobb karbi(pl 38),kitámasztott power szelep,Slettra belső rotoros verseny gyújtás,egyedi gyártású(hengerhez készített) kipufogó.Egy pár lánckerék szett egy kis súlypont és futómű optimalizálás és akkor alulról karcolhatod a 47-48 LE-t.
4.Tény hogy van 125 ccm-es 50 akárhány lóerős verseny motor de azok GP-n mennek és miliós árakban vannak használtan is(az 5-6 évesek)
én eleve ugy vettem ezt h. radikálisan keményet fog menni és el akarom érni azt amit egy 25ösből ki lehet hozni nekem azt monta a verseny elektronikáról a srác h. a power elektronikáját variálják/ cserélik meg az innyektort is cserélik h. több üzemanyagot kapjon. az már csak hab a tortán h. utána 100as benyoval fogok részingelni és ha nagyon nem válik be a masina akkor a másik választásom egy 250es bandita 4hengeres csuda. de ez valahogy jobban elérhető és jobban meg tetszett. szóval sokan mondhatják h. hülye állat vagyok de 50 lo körül van a cél. (láttam versenyen 53 lovas 125öst) úgy hogy fika hejett drukkoljatok. kissebbet fog lépni 110 kilos a motor(jelenleg)
Sziasztok aszfaltszaggatók ......Nagyon-nagyon-nagyon keresek Mito első felit+tárcsát,de asszem Freccia-nak is ugyanaz a felnije évjárattól függően, az ismegfelel SEGÍTSETEK!!
az adatlapom szerint Hódmezővásárhelyi vagyok
a 36lovas prima irónikus volt Scoe részéről, olvass csak vissza!
szkófild!
ennyi hülyeséget már régen hallottam egyszerre
hát igen, az élet regulája. a nagyszájú tudatlanok eszetlenül nagyot esnek pofára és még jól körbe is röhmögik őket
Az 1 dolog,hogy nem tudod,hogy mi van az idomok alatt!DE azt mondtad,hogy azért vetted a vasat,hogy a legtöbbet hozd ki egy 125-ös paripából!
Nos amennyiben nincsenek látás problémáid akkor nyilván észrevetted ,hogy ez a moci nem 1 tipikus "speed" konstrukció!?
Szal kissé ellentmondásos vagy...
azé szurkolok a 47 paripádnak
Gondolj csak bele:a Vasad 10 LE-vel lesz csak erősebb egy 50ccm-es Primánál
Csúnyán csőbe akarnak húzni vagy pedig te lódítassz nagyot. Egyik sem szép dolog...
Egyébként szép a supercity. Miért akasz variálni rajta ha semmi rálátásod sincs a dolgokra???
Ha utána olvasol:
1.Nem fogsz ilyen hülyeségeket írni hogy injektor meg hasonlók.Ha már itt tartunk szeretném megkérdezni hogy egyáltalán tudod e mi az injektor,van e fogalmad róla hogy hol keresd a motorodon?
2.Nem tudnak átbaszni ha van róla fogalmad.
3.Ha komolyan tuningolni akarsz akkor ilyeneket hogy polini meg társai kapásból elfelejtesz,nem véletlen köpködik az olaszok.A komoly tuning az ott kezdődik hogy szétborítják a motort minden forgósúlyt minimáliusra csökkentenek egy gyűrűs dugó polírozott hajtókar,telisonkás főtengely,c4-es csapágysor,egy komolyan módosított 125 ccm-es versenyhenger, más membrán ház karbon membrán lapok,nagyobb karbi(pl 38),kitámasztott power szelep,Slettra belső rotoros verseny gyújtás,egyedi gyártású(hengerhez készített) kipufogó.Egy pár lánckerék szett egy kis súlypont és futómű optimalizálás és akkor alulról karcolhatod a 47-48 LE-t.
4.Tény hogy van 125 ccm-es 50 akárhány lóerős verseny motor de azok GP-n mennek és miliós árakban vannak használtan is(az 5-6 évesek)
debilitásról ne beszéljünk.. Röhm, itt arról beszélnek a srácok, hogy karburátoros a mocid.
egyre jobban kezdem azthinni hogy nagyon átkúrják a fejed.
És mind naiv..
üzemagyag befecskendezés...Pfffff
Jól lerántanak téged haver!
nem kell vkinek az EVO-m?