de a mito nem simson
kicsit pörgősebb,nem árt neki 1:30... én 1:30al hasztáltam 125ös hengerrel,mindig nyélen mentem,és nem lett semmi baj...ien 12 nél váltottam,meg 2személy 140 városba meg ienek
a tunnig va nrajta,akk hiába álítod a külön oilt úgyis megragad...én régen sok mitossal beszéltem,kb ismertem 6 oan embert,akinek polini voölr rajta,külön oillal,mind megragatt,nekem is..pedig rávotl álítva az olajzás...de kevés neki,előbb utóbb meg fog ragadni!!!!
csipőinek is megragatt az rs e...
de amugy ienkor az olajzáson állitani szoktak h többet kapjon(a bowdenen kell fesziteni) pl nekem ugy van a kis RSen is de a nagynak is odaállitottam kicsit
öccse kösz az infot ! hálás vok. monnyuk szotam néha egy kis oljaat tenni a benzinbe mert ajánlották h. +ba csorgassak egy keveset de annyi ideje még nincs meg a gép h. hosszútávon tesztelhettem volna de akkor jobban figyelek az olajra másodszor is köszi!
meg megfog ragadni!!!
nehogy ezen bazd el,h beleölsz csomó pénzt,és nem kötöd ki és megragad...
mer a külön oil a gyári motorhoz jó,de a tunnighoz kevés... lehet,h nem az első kb en ragad meg,leeht h 100km után,lehet h 500...de megfog,kösd ki,és 1:30 arányba keverd a tankba a cuccot...tnakolásonként 2perces művelet,szte mannyit megér,h aztán ne kelljen kidobni az egész tunnigot....
nekem is volt polinis mitom,block ugyanaz,mint a te gépedbe,külön oilt én is ki akartam kötni..meglett a jogsim,áh haverok hívtak mocizni,gondoltam akk elmek,maj este kikötöm a különoilt,elmentünk mocizni,hát nem megrgatt..kuka az egész szett,1200km volt benne....
185 ccm es lett a cagiva ha érdekel a motorwolfban csinálták. jaja polini de a 47 lovat én irtam oda le kéne mérni mert aszonták 40-47lo között van most és még szeretném tuneszolni egy kicsit akkor határoztam el mikor láttam egy 52 lovas 125ös supemotoról egy vidit asszem itt a sportmotoron
mz fékbovden.... én is azt vettem bel,500ft volt...és tökéletesen műxött..
amúgy az a 47lóerős supercity nem túlzás 1 pöppet? mien block van benne? talma motogp-s blockját ültették át bele?
gondolom polinis supercity..külön olajzást kösd ki,és keverd a tankba az olajat!
Röhm! én ugyanígy voltam mint te, nehogy megvedd drágáért a bowdent, én pl etz kuplung bowdenböl csináltam a supercityre és köbö 500ft bol megvolt..Nem tudna nekem valaki segiteni abban h honnan/mien láncszettet érdemes rendelni??mert megérett egy cserére..
ez igaz cagiva primahoz má nem gyártanak alkatrészeket?nekem 96os évjáratu prima 50 supersportom van és nincs hozzá álitolag gyári onindito me szar a bendix és komletten cseréltem volna na de mind1 akko bontot tud valaki ahol be tom szerezni a bendixet vagy nincs valakinek elado ha nem drága indito motorral eggyutt megveszem!!!!!!!!!
sorry h. megint én valaki egyébként tud kuplung bowdent szerezni??????????????? mert ők aszonták h. cagivához az valami 15 ezer forint (ezt már én sem hittem el)
tudom hogy könnyű én is kitom cserélni a kuplungbowdent de igazából a telószimeringet akartam kicseréltetni meg olajozni de gondoltam ha ottvan cseréljenek fékbetéteket és a bowdent na most itt tartok: csináltak egy árajánlatot (idomrepedés,fényezés,apróságok és amin ki voltam akadva h. ránézett a lánckerékre és aszongya: ez egyenetlenül el van kopva ami el fogja szakítani a láncot az szétcsapja a blokkot és akkor motor csere pfff én nem láttam semmit na mind1, meg hasonló apróságok) na most az orrom alá dugták a végösszeget na most.... tippelj...: 155ezerötszáz HUF na ezután én másfél órányi vitatkozás után ezt levittem 41ezerre úgy hogy ezek (nemtomhogy) kiszámolták h. ez 3órányi munka lessz ugyhogy 15ezer munkadíj (ez benne van a 41 ezerben) ugyhogy társaim jobban teszitek ha valami komoj hibája van a mocinak akkor ismerőshöz fordultok és nemien kutyagecikhez! (u.i: nehogy azt higgyétek h. é ien gecigazdag vok most adom el éppen az utolsó ruhadarabjaimat) ezután elgondolkozik az ember hz. mért nem vett 3 etz-t de mostmár legalább jó és mentségemre: csak a tudatlanságom szólt és h. a műanyagheggesztést megcsináltam én a többivel is szenvednem kellet volna ha tudom h. ennyi mani akkor azt teszem
kicsit pörgősebb,nem árt neki 1:30... én 1:30al hasztáltam 125ös hengerrel,mindig nyélen mentem,és nem lett semmi baj...ien 12 nél váltottam,meg 2személy 140 városba meg ienek
csipőinek is megragatt az rs e...
nehogy ezen bazd el,h beleölsz csomó pénzt,és nem kötöd ki és megragad...
mer a külön oil a gyári motorhoz jó,de a tunnighoz kevés... lehet,h nem az első kb en ragad meg,leeht h 100km után,lehet h 500...de megfog,kösd ki,és 1:30 arányba keverd a tankba a cuccot...tnakolásonként 2perces művelet,szte mannyit megér,h aztán ne kelljen kidobni az egész tunnigot....
nekem is volt polinis mitom,block ugyanaz,mint a te gépedbe,külön oilt én is ki akartam kötni..meglett a jogsim,áh haverok hívtak mocizni,gondoltam akk elmek,maj este kikötöm a különoilt,elmentünk mocizni,hát nem megrgatt..kuka az egész szett,1200km volt benne....
amúgy az a 47lóerős supercity nem túlzás 1 pöppet? mien block van benne? talma motogp-s blockját ültették át bele?
gondolom polinis supercity..külön olajzást kösd ki,és keverd a tankba az olajat!
A festés mennyibe volt?jársz vele pályázni?
msn-ed van?