Nem akarok okoskodni,csak egy tipp!Nekem már ilyesmit kétszer is előadott a Mito-m!Ha terhelés alatt volt,úgy viselkedett,mintha 8 körül letiltana,szinte ugyanaz a bedurrogás...viszont az előző tulaj nekem azt mondta,hogy ilyenkor egyszerűen rakjak bele új gyertyát...és eddig be is vált!Az én 2-es Mito-mhoz több helyen is Champion N2C-t írnak...ami 800 Ft. körül mozog,nem olyan vészes összeg és nagyjából 4000 km-t ki is bír...szerintem próbáld meg a cserét,ha gondolod.
nem sajnos 1 ben sem forog tovább egy sebességben sem csak üresben és behúzott kuplunggal, de van egy komplett másik gyújtásom hozzá ami remélem nem ilyen. megtudom különböztetni hogy melyik a folytott és melyik a normál?Köszi!!
Hi mindenki!
Volna egy gondom a mito-m menet közben 7000 nél nem pörög tovább de ha üresben van vagy behúzom a kuplungot minden gond nélkül kiforogja a 12 000 -et is ez miért lehet? a power em gyujtáskor normálisan müködik"zümmög" meg ha üresben túráztatom akkor nyit a power. miért van ez hogy akkor menetközben nem?Légyszi segítsetek!!!!!!!! köszi!hello!
Köszi a segítséget! Már meg is rendeltem 2300 FT az egy pár! Cseréljem az olajat is, csak mert kb fél éve van benne az új(MOTOREX)??? A másik kérdésem meg az lenne, hogy kb mennyi bele a fékbetét(elöl tárcsa, dob)???
Meg tudom erősíteni a Supercity telószimering igényét. Vettem bele gyárit 2800-ért, de kifolyt mellette,és ekkor vettem az O-ringbe bele egyet, ami azóta is benne van.
Erről a motorrol várok véleményeket és tapasztalatokat. :
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
Nem akarok okoskodni,csak egy tipp!Nekem már ilyesmit kétszer is előadott a Mito-m!Ha terhelés alatt volt,úgy viselkedett,mintha 8 körül letiltana,szinte ugyanaz a bedurrogás...viszont az előző tulaj nekem azt mondta,hogy ilyenkor egyszerűen rakjak bele új gyertyát...és eddig be is vált!Az én 2-es Mito-mhoz több helyen is Champion N2C-t írnak...ami 800 Ft. körül mozog,nem olyan vészes összeg és nagyjából 4000 km-t ki is bír...szerintem próbáld meg a cserét,ha gondolod.
aztán meg mérj kopressziót benne
egyébként 1-esben se forog tovább?
Volna egy gondom a mito-m menet közben 7000 nél nem pörög tovább de ha üresben van vagy behúzom a kuplungot minden gond nélkül kiforogja a 12 000 -et is ez miért lehet? a power em gyujtáskor normálisan müködik"zümmög" meg ha üresben túráztatom akkor nyit a power. miért van ez hogy akkor menetközben nem?Légyszi segítsetek!!!!!!!! köszi!hello!
Érdekelne hogy tudna-e valaki cagiva alkatrészeket vagy valami szakboltot, mert újításra szorul a gépem...
köszi
1-be 60 2-be 80-90körül asszem
ezt szerintetek mennyibe kerülne rendbe rakni
hogy ugy nézzen ki mint cagiva r-é
Gyorsítva vagy hogy küldted? Még mindig nincs itt.... nem értem