Persze,de neked azért nem kell hurcolnod magaddal cuccokat,mert ott mindig van valaki,akinél van,nem?
Én meg ha nem is olyan nagy szinten mint ők,de szeretnék énis alkatrészeket tartani magamnál,ha neagyj Isten...
Amúgy is venném ezeket a cuccokat,mert úgyis elviszik,de így nem csak magamnak,hanem másnak is egyszerűbb lesz a versenyzés cagivával,és talán nemfog mindenki csak ezért apriliára váltani.Tudom hogy nem csak ez az ok,de én akkoris cagiva fan vagyok:)
Törvényszerű minden motoron amin elől csak egyik oldalon van tárcsa. Az az oldal sokkal nagyobb terhelést kap fékezéskor idővel meg elfárad. Nem feltétlenűl görbül a szár, de a perselyt meg a szimmeringet szétkapja egy idő után. Az endurón hosszabb a villa, nagyobb az erőkar, Miton és hasolón meg kurv@nagy fék van és csak egy oldalon. A SuperCity meg a legrosszabb ebből a szempontból: igennagy fék, hosszú villa.
86 novemberi, a vége olyan 140 körül van! Gyorsulás szerintem nagyon jó egy Yamaha RD 125-öt már vertem le vele! Szervíz igény, hát..., van(volt), de azok az előző tulaj igénytelensége miatt volt! Én szeretem, csak már kellene egy nagyobb és erősebb.
Jó lenne ha minnél több embernek megadhatná a sors, pénztárca hogy odáig eljusson, de lehet nemmindenki akar magával vinni egy rakat cuccot hogy mimegy tönkre mert azis egy befektetés és Murphy szerint ugyis azmegy töünkre mai nincs
és én az "egyszerübbet" választottam:) fiatalítottam meg kiprobálom hogy ez milyen gép aztán áttérek 4T re reményeim szerint 1-2éven belül!
(most jönnek majd a megkövezések de nekem elég volt a 2T ből)
Tudsz vmit a csomagról, amit küldtél? Mert vártam-vártam, de még mindig nem jött, pedig elvileg múlthét kedden újra feladtad és azóta eltelt 3 egész munkanap. Ennyi idő alatt megkellett volna jönnie szerintem..
Idén már úgyse motorozok, de azért nem lenne rossz ha már összeállna a gépem.
cagiva r lenne pár kérdésem hogy mien tapasztalataid vannak a motrodrol hogy bírjí a terepet, mennyire szervízigényes, hogy gorsul , mennyi a vége,a tiéd hányas évjáratu? bocs a sok kérdésért előre is köszi.
Egy éven belül másodjára durran el a teleszkóp szimeringem! De mindig csak a bal(fék felöli)! Ha vki tudja miért lehet az legyen szives segíteni! Előre is köszi!
Helllo nekem a szerelöm vette a cuccokat a gépbe de azt tudom hogy az italmondonál.www.italmondo.hu
Itt nem nagyon találsz konkrétat inkább hivd fel öket és akkor majd mondanak pontos infokat.Ott mindent kapsz csak legyen elég vastag a pénztárcád
Van/volt benne igazság,de ha minden igaz,én jövőre teljes alkatrészkészlettel megyek fel a versenyekre,ha perec vagy motorhiba van,legyen fenn utánpótlás,így talán lesz végre rajtunk kívül is mitos,aki ráveszi magát.habár valószínű én nemtudok majd menni,de remélem azér összejön vhogy a 125.
Ha a motorod rossz (de azt hiszed, hogy az elektronika rossz) és veszel egy jó elektronikát, a rossz motor kisüti az elektronikát, aminek azután kampec. Erre vigyázzatok!
"nemfogom elfelejteni ahogy alázta az RS-eket"-------itt a lényeg!!!Lehet hogy több az rs-es viszont ez lehet azért is mert ha egy olyan embernek aki nincs benne a motorok témájába kimondod hogy CAGIVA akkor sokan nemtudják miaz,viszont az apriliát ismerik már csak a MotoGp-ből is,de azért azt átlagban megmondják a tujaldonosok hogy azért a mito 125-ben a király.
Ennek ellenére az tény hogy az rs is komoly gép és egy gyönyörű motor.
Sziasztok!
Van egy eladó POWER elektronikám! Ha vkit érdekel keressen msn-en, edem89@msn.com, vagy itt.
Van róla videó meg kép, ahogy mozgatja a motort.
Ár: 25.000 ft
06308131724
Magyarországon sztem nemérdemes Evo val versenyezni, szal mondjuk pályaidom stbdolgok...
Meg mondjuk ha perec van akkor Rs cuccot bármikor be tudsz szerezni, Mito cuccot már neccesebb...
Régen autómodelleztem és akkor rájöttem hogy azzal érdemes menni amivel a többiek...(nemvéletlen azzal megy pár éve, alkatrészben tud segíteni, beállításokban tud segíteni, áttétel stb)
de a Mito ami a tulajdonomba volt hát... nemfogom elfelejteni ahogy alázta az RS eket:)
"mito" akkor te mit cseréltél a mocidban? (Pl.: dugó......) Ja és lécives agy egy tuti címet ahol minden cucot be tudok szerezni! Köszi. MSN címem: pgege15@msn.com
PL a Mito-n nagyobb volt a kéznek(csukló) terhelése, feszesebb, sportosabb az üléspozició, sokan kérdezték hogy a Zacsival mi a helyzet? Az Rs nél meg ahhoz képest a nagy "fotel" vár ami eredményezi hogy nem a golyóidon támaszkodsz hanem kényelmes üléspozició stb.
A másik ami sztem fontos hogy az Aprilia 7-8000alatt felejtős vagyis ott abszolút nemmegy, de amikor a Power kinyit akkor jöna picsánrugás--- látványosan megérkezik alattad az erő. A mitoba viszont egyenletesebben jön az erő nincs az a szintkülönbség alul és fölül de fent ottis tol, de nem kicsit
nekem utcán jobban bejött hogy lehetett alul is gurulni vele...
A váltóutja a Mito nak pl sokkal rövidebb...alkatrész viszont jóval kevesebb van hozzá...
A fékek sztem jobbak voltak a Mito-n de ezt sztem sokan alátámaszthatják hogy a Mito fékek odab@szósak
És amikor ráültem az Rs-re elöször és bementem egy körforgalomba sokkal könnyebb volt döntögetni vele mint mondjuk a Mitoval, de probáljátok ki mindkettőt aztán kiváncsi vagyok a véleményetekre!!
mert pályázni akartam és a Mitohoz nem tudtam pályaidomot szerezni és a gyárit meg nemakartam szétb@szni... de amugy a két motor nagyon eltér egymástól!!
Én meg ha nem is olyan nagy szinten mint ők,de szeretnék énis alkatrészeket tartani magamnál,ha neagyj Isten...
Amúgy is venném ezeket a cuccokat,mert úgyis elviszik,de így nem csak magamnak,hanem másnak is egyszerűbb lesz a versenyzés cagivával,és talán nemfog mindenki csak ezért apriliára váltani.Tudom hogy nem csak ez az ok,de én akkoris cagiva fan vagyok:)