ÉN sok embertöl hallotam hogy inkább kikötöte mert az biztonságosabb ha benzinhez keveri ugy biztosan megkapja az olajat a moci ,nekem a kis Rg -nél mindig azon paráztam hogy most kap-e olajat vagy sem meg hogy mennyi olaj lehet -e még a tartájban mert pensze szintmérö azon nem volt igy csak amennyire bele láttam
csipem mikor az 1 ember hülye mert nem azt csinálja amit a másik,tudod van akinek más a véleménye szerinte ugy jó ahogy van....de biztos te csinéász jót nem a gyárak ..tudod hány le-vesz le,szerintem nem mérhetö(vagy nagyon keveset)de kevergesd 1/30/35(miért pont?) annyit vagy amennyit gondolsz ha jó neked hát nosza....cross az kicsit más tudod üórás+suly...de tök mid1...neked van igazad...........................
menjetek különolajjal 2t szakértők,gratula..........................
melyik crossmotorban van különolajzás?és ők hány lovat vesztenek emiatt?
csak egy logikus kérdés.....
vajona crossba miért nincs..
hát azért nézz meg egy amatőr versenyt. ott sem mindenki köti ki. pl windsurfer pedig ért azért a motorokhoz, főleg mostanában.
lehet kényelmes dehát akkor mi van. le kell benne cserélni a fogasokat és nema műanyagot benne hagyni és akkor nem lesz para. meg kicsit önteni a tankba ennyi.
Cagiva 125!
a külön olajzást nem véletélenül találták ki és gyakorlatilag elromolhatattlan mert szimplán csak egy kis szivattyú ami a főtengellyel kapcsolódik uh max a membrán tud benne elszakadni, azt kicseréled egy újra és kész is!
Előnyei: 1. a motor fordulatához és vákumához igazodó mennyiségű olajat ad a motorodnak így sosem kap se többert se kevesebbet a kelleténél így ha alacsony fordulaton járkálsz nem rakódik le benne az olaj és nem kell mindíg túráztattni hogy kidolgozza magából!!
2. a karburátornak és a fúvókáknak is sokkal jobb mert az elporlastott benzinnel sokkal könnyebb "bemosatni" az olajat a hengerbe mint az olajat is elporlasztattni a karbival és így ergó kevésbé tömődnek a fúvókák és egészségesebb a motornak!!!
3. ez ugyan saját észre vétel, de sztem a különoljazással nyersz kb 2-3 lóerőt is, vagyis inkább a benzin kevergetéssel vesztesz...
Én javaslok még ólom adalékot a motorhoz mert megnöveli a henger élettartamát akárcsak a megfelelő mennyiségű grafit keverék mert az az olajjal együtt rákenődik a henger falára és azt keni le a dugó nem pedig a hengered falát koptattja így nő az éettartam... (egyesek szerint ez akár 10-20ezer kilóméter is lehet) de szerintem tök mindegy mennyivel növeli még ha csak ezerrel is akkor is olcsóbb mint ha hamarább kéne furatni vagy perselyeztettni uh én mindenképpen ajánlom és használni is fogom!
JAHH MÉG VALAMI NAGYON FONTOS!!! A grafitot csak kb.(felújítás után) 3-ezer kilóméter után kezd el használni mert annyit azért kopnia kell ! Én ennyit tudok a különolajzásról és a élettartam növelésről! Mindenki hasznosítson belőle amit jónak lát... Wide Road and Cheap Gas brothers!!!
te Vega ezt hol fényképezted? és mellete egy freeccia allt ugye ? meg még lehetséges hogy egy zöld mito? de az nem bizti de mellete egy freccia az tuti de hol csinaltad a képet?
melyik crossmotorban van különolajzás?és ők hány lovat vesztenek emiatt?
csak egy logikus kérdés.....
vajona crossba miért nincs..
lehet kényelmes dehát akkor mi van. le kell benne cserélni a fogasokat és nema műanyagot benne hagyni és akkor nem lesz para. meg kicsit önteni a tankba ennyi.
a külön olajzást nem véletélenül találták ki és gyakorlatilag elromolhatattlan mert szimplán csak egy kis szivattyú ami a főtengellyel kapcsolódik uh max a membrán tud benne elszakadni, azt kicseréled egy újra és kész is!
Előnyei: 1. a motor fordulatához és vákumához igazodó mennyiségű olajat ad a motorodnak így sosem kap se többert se kevesebbet a kelleténél így ha alacsony fordulaton járkálsz nem rakódik le benne az olaj és nem kell mindíg túráztattni hogy kidolgozza magából!!
2. a karburátornak és a fúvókáknak is sokkal jobb mert az elporlastott benzinnel sokkal könnyebb "bemosatni" az olajat a hengerbe mint az olajat is elporlasztattni a karbival és így ergó kevésbé tömődnek a fúvókák és egészségesebb a motornak!!!
3. ez ugyan saját észre vétel, de sztem a különoljazással nyersz kb 2-3 lóerőt is, vagyis inkább a benzin kevergetéssel vesztesz...
Én javaslok még ólom adalékot a motorhoz mert megnöveli a henger élettartamát akárcsak a megfelelő mennyiségű grafit keverék mert az az olajjal együtt rákenődik a henger falára és azt keni le a dugó nem pedig a hengered falát koptattja így nő az éettartam... (egyesek szerint ez akár 10-20ezer kilóméter is lehet) de szerintem tök mindegy mennyivel növeli még ha csak ezerrel is akkor is olcsóbb mint ha hamarább kéne furatni vagy perselyeztettni uh én mindenképpen ajánlom és használni is fogom!
JAHH MÉG VALAMI NAGYON FONTOS!!! A grafitot csak kb.(felújítás után) 3-ezer kilóméter után kezd el használni mert annyit azért kopnia kell ! Én ennyit tudok a különolajzásról és a élettartam növelésről! Mindenki hasznosítson belőle amit jónak lát... Wide Road and Cheap Gas brothers!!!