Jah!! És a lényeg mára!!!
KI VAN A FASZOM A "drótcsacsikámmal" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Valaki azt mondta hogy ha 160 cc-re váltasz akkor azt nem fogja bírni a hajtőkar meg a főtengely!
És bassza meg, nem igaza lett! Bár még nem ment tönkre de érzem hogy a hajtókar- vagy a főtengely csapágyam kezd megszorulni és valószínűleg nem motortartó csavar kilazulása miatt kezdett a moci rázni hanem emiatt!! Mindegy Mitogeri a vázat attól még megveszem, csak nem tom mikor fogom tudni végre már használni a motorom úgy isten igazán! Most 150km ig jutottam vele! (bár ez az én hibám és nem a motor konstrukcióáé) JÓL KIHANGSÚLYOZVA! Tiszta idegbeteg vagyok! Sok a keccsölés és kevés az élvezet belőle! Kezdek kitérni a hitemből! De már csak azért sem adom fel!! Talpra állítom azt a kupac ......... ha a fene fenét eszik akkor is!!!!!!!!!! Franc az egészbe FORZA ITALIA, MITO RULEZ
Hali!
Nme tud valaki egy új vagy használt hengert??(cagiva mitohoz)???
vagy nem tudtok motorbontóknak a címét????
Válaszotokat előre is köszönöm!!Sűrgős lenne!!!!!Thx
Olvastam, h volt VFR400-ad meg van FZR400-ad (meg evod is :)
csinálnál egy összehasonlító elemzést, nagyon kíváncsi vagyok pár dologra:
1, 400-asokhoz képest mit tud az evo? (Pl ha választanod kéne, melyik lenne, miért?)
2, a két 400-as miben más, melyik "jobb"... (bár mivel ez nem fórumtéma, leírhatnád ezt a 400-as topicban, vagy e-mailen. Következő motorom egy VFR 400 lenne pár év múlva, ezért is érdekel.)
Kíméljétek a fórumot az olyan jellegű hozzászólásoktól, mint az utóbbi kettő!
Szerintem mindenki el tudja dönteni, ha valaki vitatkozik és osztja az észt.
De valahol erre való a fórum, nem?
Tessék megadni az igazolványban az MSN/e-mail címeket és ott menjen át személyeskedésbe a dolog ha lehet, mert ez csak rátok tartozik!
Utálom egy élvezetes fórumtémánál azt látni, hogy átmegy anyázásba a véleménycsere és két oldalon keresztül csak erről olvasok, a lényeg meg már rég elveszett...
És kúrvára nem azon van hangsúj, hogy 600ft vagy 1200 hanem azon, hogy vannak még olyan ökrök akik azt öntik bele. De nem fogok senkivel sem vitázni. De szerintem tanácsot adni sem. Mindenki izzadjon csak meg a saját dolgaival.
Nagyon sajnálom, hogy ezt veszed ki a szavaimból lehet, hogy egy kicsit figyelemesebben kellene olvasnod. Csak akkor vegyed meg, hogyha JÓ motort akarsz. SEMMISEM KÖTELEZŐ!
Öcsém te reménytelen vagy! Egyszer azt mondod, hogy éppen azért a mito mert jókat mondanak róla most meg, hogy a mito-ról csak a rosszat hallja az ember!!!??? Döntsd már el végre, hogy mit akarsz. Ha személyes véleménykere vagy kiváncsi akkor gyűjts össze több motorról, és átlagolj. Aztán megkapod azt a képletet, ami alapján el tudod dönteni, hogy mi is van. Nyílván nem lesz egy mito olyan megbízható mint egy NSR125, de messze sem lehet őket semmilyen tekintetben egy lapon említeni. És a megbízhatóség is relatív. A megbízhatóságról meg annyit, hogy minden elromlik egyszer. Van ami hamarabb van ami később de ezt az intervallumot TE nagymértékben tudod befolyásolni, rendeltetés szerű használattal valamint gondos szervízeléssel.
Tanácsom olvass el egy pár tesztet (mondjuk motorrevü), ahol elfogulatlanul alkotnak véleményt a motorokról, nekem van mito-ról, és rs-ről is egy pár. Talán még az auto-motorban is benne van mind kettő. És utána meglátod...
Én személyszerint a mito-t ajánlanám mindenképpen. Nekem volt már apriliám is. De ez messze felül kerekedik rajta.
Vidd el az enyémet!
Ezt mostanában biztos nem kell szervizelni mivel 5500km van benne összesen.
Gyere el nézd meg és vidd. NE SPEKULÁLJ ANNYIT. MERT EZ KIBASZOTT BUTASÁG AMIT MÁR TE CSINÁLSZ!
Srácok,van itt köztünk olyan aki NAGYON otthon van gumi témában?Kinek van tapasztalata az MT-75-ös Pirelli-vel kapcsolatban??????????Annyit biztosan tudok róla,hogy az 1-es Mito-khoz gyárilag ez volt előírva (talán még a 2-esekhez is,de ez nem tuti),100/80-17 és 140/70-17 méretben...emellett még írnak Michelin-t,a típusát nem közlik,csak a méreteit:110/70-17 és 150/60-17.TEHÁT VALAKINEK TAPASZTALAT A PIRELLI-VEL???A másik kérdésem pedig:befolyásolja-e NEGATÍV irányba a kezelhetőséget utcai használatnál,ha egy 100/80-17-es első gumihoz (a márkákat most figyelmen kívül hagyva) egy 150/60-17-es hátsót szereltetek???
ALKATRÉSZGURUK, SZAKIK, FIGYELEM!!!
Honnan lehet beszerezni:
duplaajkas (vízpumpa keringető tengelyre) új SZIMERINGET 91" mitohoz?
(asszem ez választaj el a váltóolajtól a vizet (vízpumpakeringetőtől), ezért duplaajkas.)
1 hónapot vártam egy olasz importra, de rossz típust hoztak, nem volt jó...
Kösz,
én is úgy tarton, hogyha egy megkiméltet veszek és utánna megadom neki ami jár akkor nem lehet komolyabb baja!!!Csak hát a Mitoról az ember mindig csak a rosszat hallja!!!
De szerintem meg lehet hosszabitani az élettartamát..........
"számoljál évi egy megszorulással" De okos emberek adnak neked tanácsot motorvásálás előtt...
Számolj inkább heti egy megszorulást, és akkor úgy fogod majd tekinteni, hogy de sokat kibírt.
Használd AROL 2T-vel mert abból csak 5-600Ft egy liter és már jó is. Tudod produkálni ezt a megszorulási arányt, és elkönyvelhetitek az okos cimboráiddal, hogy milyen egy szarrakás a Cagiva, meg jó Q.va anyját az összes olasznak aki kitalálta...
Bocsi evvel nem akartalak téged valamint a cimboráidat, ócsárolni lehordani, de sajnos a haveri társaságomban rengeteg ilyen van. Általában nem a motorral szokott baj lenni, hanem a karbantartással valamint a szervizeléssel. És erre tudok annyi és olyan visszataszító példát mondani, hogy csak na...
Vegyél egy jó állapotút, aminek semmi baja sincs, és utána a többi már rajtad áll vagy bukik, hidegen forgatás, szanaszét pörgetés... Ne sajnád azt a 4-5ezer Ft-ot olajra kiadni amikor elérkezik annak szüksége. Faterom szokta mondani, hogy régen mondták 2/3-os hajtásal kimegy a világból is legyen az autó vagy motor.
Egyébként tök mindegy, hogy 15Le-s vagy ~33le-s, ha úgy használod mindegyik szétesik, haverom RS125-öse 15le-sen akadt meg úgy, hogy leszakadt a dugó teteje.
Példának okáért vedd meg az enyémet ami nem 15Le-s, csak a papírjai azok. Jahj és az ára is változott, mert volt egy igen csúnya balesetem ami miatt kell a lóvé nagyon...
Asszem Tatabánya felé veszem az irányt!
KI VAN A FASZOM A "drótcsacsikámmal" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Valaki azt mondta hogy ha 160 cc-re váltasz akkor azt nem fogja bírni a hajtőkar meg a főtengely!
És bassza meg, nem igaza lett! Bár még nem ment tönkre de érzem hogy a hajtókar- vagy a főtengely csapágyam kezd megszorulni és valószínűleg nem motortartó csavar kilazulása miatt kezdett a moci rázni hanem emiatt!! Mindegy Mitogeri a vázat attól még megveszem, csak nem tom mikor fogom tudni végre már használni a motorom úgy isten igazán! Most 150km ig jutottam vele! (bár ez az én hibám és nem a motor konstrukcióáé) JÓL KIHANGSÚLYOZVA! Tiszta idegbeteg vagyok! Sok a keccsölés és kevés az élvezet belőle! Kezdek kitérni a hitemből! De már csak azért sem adom fel!! Talpra állítom azt a kupac ......... ha a fene fenét eszik akkor is!!!!!!!!!! Franc az egészbe FORZA ITALIA, MITO RULEZ
Nekem van kettő hengerem is, meg hozzájuk dugóm is!!!
Nme tud valaki egy új vagy használt hengert??(cagiva mitohoz)???
vagy nem tudtok motorbontóknak a címét????
Válaszotokat előre is köszönöm!!Sűrgős lenne!!!!!Thx
Írj ide: zotyavfr@freemail.hu mert előreláthatólag soká leszek net közelében.
Olvastam, h volt VFR400-ad meg van FZR400-ad (meg evod is :)
csinálnál egy összehasonlító elemzést, nagyon kíváncsi vagyok pár dologra:
1, 400-asokhoz képest mit tud az evo? (Pl ha választanod kéne, melyik lenne, miért?)
2, a két 400-as miben más, melyik "jobb"... (bár mivel ez nem fórumtéma, leírhatnád ezt a 400-as topicban, vagy e-mailen. Következő motorom egy VFR 400 lenne pár év múlva, ezért is érdekel.)
Köszi: eMM
Szerintem mindenki el tudja dönteni, ha valaki vitatkozik és osztja az észt.
De valahol erre való a fórum, nem?
Tessék megadni az igazolványban az MSN/e-mail címeket és ott menjen át személyeskedésbe a dolog ha lehet, mert ez csak rátok tartozik!
Utálom egy élvezetes fórumtémánál azt látni, hogy átmegy anyázásba a véleménycsere és két oldalon keresztül csak erről olvasok, a lényeg meg már rég elveszett...
Köszönöm!
Tisztelettel: eMM
Tanácsom olvass el egy pár tesztet (mondjuk motorrevü), ahol elfogulatlanul alkotnak véleményt a motorokról, nekem van mito-ról, és rs-ről is egy pár. Talán még az auto-motorban is benne van mind kettő. És utána meglátod...
Én személyszerint a mito-t ajánlanám mindenképpen. Nekem volt már apriliám is. De ez messze felül kerekedik rajta.
Vidd el az enyémet!
Ezt mostanában biztos nem kell szervizelni mivel 5500km van benne összesen.
Gyere el nézd meg és vidd. NE SPEKULÁLJ ANNYIT. MERT EZ KIBASZOTT BUTASÁG AMIT MÁR TE CSINÁLSZ!
Srácok,van itt köztünk olyan aki NAGYON otthon van gumi témában?Kinek van tapasztalata az MT-75-ös Pirelli-vel kapcsolatban??????????Annyit biztosan tudok róla,hogy az 1-es Mito-khoz gyárilag ez volt előírva (talán még a 2-esekhez is,de ez nem tuti),100/80-17 és 140/70-17 méretben...emellett még írnak Michelin-t,a típusát nem közlik,csak a méreteit:110/70-17 és 150/60-17.TEHÁT VALAKINEK TAPASZTALAT A PIRELLI-VEL???A másik kérdésem pedig:befolyásolja-e NEGATÍV irányba a kezelhetőséget utcai használatnál,ha egy 100/80-17-es első gumihoz (a márkákat most figyelmen kívül hagyva) egy 150/60-17-es hátsót szereltetek???
Honnan lehet beszerezni:
duplaajkas (vízpumpa keringető tengelyre) új SZIMERINGET 91" mitohoz?
(asszem ez választaj el a váltóolajtól a vizet (vízpumpakeringetőtől), ezért duplaajkas.)
1 hónapot vártam egy olasz importra, de rossz típust hoztak, nem volt jó...
Minden infót várok, kitől, hol, mennyi idő...stb.
Köszi: eMM
én is úgy tarton, hogyha egy megkiméltet veszek és utánna megadom neki ami jár akkor nem lehet komolyabb baja!!!Csak hát a Mitoról az ember mindig csak a rosszat hallja!!!
De szerintem meg lehet hosszabitani az élettartamát..........
Számolj inkább heti egy megszorulást, és akkor úgy fogod majd tekinteni, hogy de sokat kibírt.
Használd AROL 2T-vel mert abból csak 5-600Ft egy liter és már jó is. Tudod produkálni ezt a megszorulási arányt, és elkönyvelhetitek az okos cimboráiddal, hogy milyen egy szarrakás a Cagiva, meg jó Q.va anyját az összes olasznak aki kitalálta...
Bocsi evvel nem akartalak téged valamint a cimboráidat, ócsárolni lehordani, de sajnos a haveri társaságomban rengeteg ilyen van. Általában nem a motorral szokott baj lenni, hanem a karbantartással valamint a szervizeléssel. És erre tudok annyi és olyan visszataszító példát mondani, hogy csak na...
Vegyél egy jó állapotút, aminek semmi baja sincs, és utána a többi már rajtad áll vagy bukik, hidegen forgatás, szanaszét pörgetés... Ne sajnád azt a 4-5ezer Ft-ot olajra kiadni amikor elérkezik annak szüksége. Faterom szokta mondani, hogy régen mondták 2/3-os hajtásal kimegy a világból is legyen az autó vagy motor.
Egyébként tök mindegy, hogy 15Le-s vagy ~33le-s, ha úgy használod mindegyik szétesik, haverom RS125-öse 15le-sen akadt meg úgy, hogy leszakadt a dugó teteje.
Példának okáért vedd meg az enyémet ami nem 15Le-s, csak a papírjai azok. Jahj és az ára is változott, mert volt egy igen csúnya balesetem ami miatt kell a lóvé nagyon...
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...