Ismerjük egymást személyesen?mert ha nem,akkor milyen jogon becsmérelsz,és milyen jogon becsméreled azt amit csinálok?rgv elkészült,alkatrészhiány miatt árultam anno úgy,de te biztos jobban tudod.
szidjál csak,leszarom,veled mega fél netnek tele van a fasza hogy minden délután 2szer felrakod a motorod mindenhova.én nem hirdettem semmiféle ilyen faszságot,elgondolkodhatnál mit beszélsz.soha nem dicsekedtem semmilyen munkámmal,semmit nem írtam.nemtudom mire fel pattogsz.-
Blokkhibás rgv? Geri friss műszakival, pöpec állapotban adta el, azóta is motorozik vele a srác. Érdekes, ő ha meghirdet valami 1 héten belül elszokták vinni. Ha anynira rossz híre lenne akkor nemvinnék. Temeg árulod a hulladékod ezeréve és még midnig ott rohad rajtad. Ennyi vagy.
tudod én nem futattom maga mekkora ász vagyok....te madár és mi van a blokkhibás rgv-vel amit árultál mert már meghaladta a képességedet javitása(két henger dupla gond mi )többi vackodat már nem is emlittem ...de tudod mit én nem foglalkozom veled,megvan a véleményem rolad...de ha megsértettelek sorry...
amugy nem kötöszködés képpen de mit pancsoltok a benzinnel?
ha eleve keverék van a motorba akkor pl tankolsz 6litert, öntesz tartályba 2dl...
sztem nem nagy fáradtság, amugy 2 embert ismerek akinek mig volt kül. olajzás adig 1* 1* megragadt,
mióta kivan kötve egyszer nem volt vele baj.. (tegyük hozzá h nem boltbajárnak vele)
apropó te szaki,nem te hirdeted kb 1 éve azt a 3ma tzr-t,napi 8szor mindenhol,ha ekkore agy vagy,akkor inkább azon edzél,hogy ne úgy kelljen árulnod,hogy karbibeállítási meg hangolási gondjai vannak-
nem reklám baszki,de te mit köcsögösködsz?muszály neked itt provokálni baszki?leszaroma véleményed,elmondtam a véleményem, nekem ez a tapasztalatom,te meg müködjél úgy ahogy eddig és szakadjál le rólam,nemkell tuskózni-
Mitogeri ma küldte el az okosságot hozzá... ugye??? :D
Jaja, ügyesen kihúzta az idényt a kis aranyos. Mindegy volt mivel motoroznom. Mondjuk idegesít.. nem ia za hogy ennyit állt, hanem hogy ennyi töketlen szerelő van.. nem mondom mennyinél volt már.... Azzal látszik megoldódni a probléma hogy bevittem márkaszervízbe. Ezt akartam az elején spórolás okán elkerülni, de jobban jártam volna ha nem akarom. Ha minden igaz, a hét végére már brummog... kopp-kopp
Mindenesetre kilett pucolva kívúl belűl, fogaskerék csere, fékcső csere, fékbetét csere, gumicsere, karbi állítás, fékolaj, hajtóműolajcsere történt eddig. Régi olaj ki belőle, A474-es olaj be. A többit majd télen :)
Hello!
Mi van az Evoval?Sikerült már orvosolni a problémát?
Lassan a Csaba CR-je után a tiéd lesz a legrégebbi törzstag a műhelyben
(de lehet a CR később jött..?)
ha jól tudom az rs pistákban is van pumpa vagy nem? pályagépek pedig nem hiszem h kényelem kéne... szerintem ha figyelsz pl h a motorféket elfelejted és kicsit öntesz a tankba is akkor nem lehet baj. meg mondjuk engem megnyugtat h egy icipicit nagyobb a henger mint kéne és még nehezebben is ragad meg. plussz még nem műanyagofgaskerekek vannak. tény h 130 felett erősen fogom a kuplungot ha ragadna, de valah engem sem visz rá h állandóan flakonszámra vigyem az olajat, túrán telefonnal számolgassam mennyit öntsek hozzá mert nem tudom mikor jön vagy mikor leszünk a következő kútnál és inkább tankolok itt egyet stb.... maradok én is inkább takonyszájúnak, nálam sokkal hozábbértőbbek megbíznak abban a szarban akkor én is
amúgy elárulom mi a bajom azzal a pumpával:nem egy blokkot láttam beállva azért,mert behalt a pumpa-
és ahhoz,hogy ezt a hibatényezőt kiküszöböljük,ahhoz kikell kötni.
nem 1emberként mondom,hogy a különolajzás nem biztonságos,csak megint felbasztátok magatokban a vizet.egyébként egy 100gammos olajpumpa nem akkora spórolás,hogy ezért teljesítményt dobjanak el.de lehet ti más gondolatmeneten futtok.pedig egyszerű.a különolajzás kényelem,kidolgozott cucc,de hibalehetőség.aki érezte már a bőréna súlyát,az nem oszt úgy,mint te-
Szerintem utcára kényelmi és praktikus okokból tökéletesen megfelel a gazdaságosabb, gyár által beállított különolajozás. Nem egy életbiztosítás a blokknak, de néha-néha ha ránéz az ember szerintem nem okozhat galibát. Amelyik alkatrésznek kell az rendesen, optimalizálva kapja az olajat és nem többet mint amennyit kell. Utcára nem vagyok benne biztos, hogy megéri plusz 1-2LE csak azértr hogy hordhassuk az ülés alatt az olajat a kis flakonban. Nomeg nem vagyok híve az "utcai végletekig tuning"-nak.. pályán tessék megmutatni.
Node igen, pályára illik kikötni. Sőt!
Windsurfer szerintem azárt nem kötötte ki, mert nem az a legnagyobb baja a motorjának hogy különolajozása van. Nomeg lehet lusta állandóan visszaalakítgatni utcára... vagy nemtudom :)
Na nyugi légyszi! őszintén én nem értek annyira az oljazás részéhez a motoroknak, deén megbizom a gyariban sztem annál bioztosabb nincs csak a halál, emellet persze mindig azt hallom hogy a külön olajzás jobb, de minden tankolasnal szarakodni vele.. mindegy! amugy Dadis nem csusaztam egyaltalasn sokat csak aláraktam a kezemet hogy ne sérüljön a tükör nah de sokat nem ért és akkor is az fajdalmas érzés volt mikor hallotam hogy a müöanyag surlodik az aszfalton
kprs125[1052] ma 00:46csá m-force ba kit ismersz csak me éni sott végeztem kül pályára se szopkták kikötni csak a gyári könyv szerint kell rá álitani 3 mmert ho többet nyomjon kül az alpokadrián is a mitokba rsekbe bent a pumpa mert szabály szal sztema kko nektek is megfelel!
válasz erre előzmény kprs125[1051] ma 00:42Te csak közlöm hogy nem azért rakták mert hogy csak kényelem hanem azért mert mivel ekkora fordulatszám és kenési igény külömbség van ezért alapjáraton aés kis gázon 80 as 100 asa keveréket ad igy nem baszsa kormolja köpi tele a gépet meg nem zabálja feleslegbe a 3ronygos olajat viszont aha téped jobban pumpákl és többet is huzol igy 20 as 30 as keverék ha küldöd szal van 1 2 elönye mellesleg énis pumpoa nélkül járok ha a pöckölt blokkot használom azért mert az nem pöfög a városba meg sehol az vagy pályán megyí vagy szinte sehol max fuvokázom meg hogy ne keljen azt is hajtani a a fötengelynek igy eröt is nyersz nem sokat de minden számit sok kicsi sokra megy meg mert az üzemanyago tmás adalékkal is keverem szal tök mind1 meg mert a rendes versenyolaj nem meg yát a pumpákon mert kb olyan mint a méz ojan sürü szal mechanikai okbol nem használom a pumpát mert nem tudom meg ho kicsivel 1 1.5 lo val jobb legyen d emax 1.5 utcán aki nem használja az csin csak a saját hülyeségét a gyár nem faszságbol rakja az 500as verseny gépektöl kezdvea robogokig mindenre a pumpát számold ki 30 kiterbe 1 liter olajjal meg 100 literbe 1el ha csak épp gurulsz föuton és nem küldöd nekimondjuk 2 3 x anyi olajat kursz el te mint aki pumpával jár meg telekormolod a kipufogodat mega hengerfejed szeleped stb
Ezt ne vita képp irtam mert ez nem vita tárgy a hozzáértök közt nem csak ho tisztába legyen téve!
figyi...az száz hogy nem azért hogy rettentö okos emberek levegyék....tudod kiszámolták ez a mennyiség/ennél a fordulatnál kell ahoz hogy normálisan müködjön....valoszinü nálunk okosabb mérnök emberek tervezték/számolták meg/ki,nem azért van mert volt raktáron pumpa és felkellet rakni....DE tényleg csináld ugy ahogy érzed/gondolod én maradok "takonyszájúnak"
na erröl beszélek te okos biztos jó a 3x olajmennyiség te istenkirály terjeszd az igét igazad van igy jó....részemröl lezárva....szedegesd a pumpákat,pancsold a benzint
szidjál csak,leszarom,veled mega fél netnek tele van a fasza hogy minden délután 2szer felrakod a motorod mindenhova.én nem hirdettem semmiféle ilyen faszságot,elgondolkodhatnál mit beszélsz.soha nem dicsekedtem semmilyen munkámmal,semmit nem írtam.nemtudom mire fel pattogsz.-
ha eleve keverék van a motorba akkor pl tankolsz 6litert, öntesz tartályba 2dl...
sztem nem nagy fáradtság, amugy 2 embert ismerek akinek mig volt kül. olajzás adig 1* 1* megragadt,
mióta kivan kötve egyszer nem volt vele baj.. (tegyük hozzá h nem boltbajárnak vele)
Jaja, ügyesen kihúzta az idényt a kis aranyos. Mindegy volt mivel motoroznom. Mondjuk idegesít.. nem ia za hogy ennyit állt, hanem hogy ennyi töketlen szerelő van.. nem mondom mennyinél volt már.... Azzal látszik megoldódni a probléma hogy bevittem márkaszervízbe. Ezt akartam az elején spórolás okán elkerülni, de jobban jártam volna ha nem akarom. Ha minden igaz, a hét végére már brummog... kopp-kopp
Mindenesetre kilett pucolva kívúl belűl, fogaskerék csere, fékcső csere, fékbetét csere, gumicsere, karbi állítás, fékolaj, hajtóműolajcsere történt eddig. Régi olaj ki belőle, A474-es olaj be. A többit majd télen :)
Mi van az Evoval?Sikerült már orvosolni a problémát?
Lassan a Csaba CR-je után a tiéd lesz a legrégebbi törzstag a műhelyben
(de lehet a CR később jött..?)
és ahhoz,hogy ezt a hibatényezőt kiküszöböljük,ahhoz kikell kötni.
nem 1emberként mondom,hogy a különolajzás nem biztonságos,csak megint felbasztátok magatokban a vizet.egyébként egy 100gammos olajpumpa nem akkora spórolás,hogy ezért teljesítményt dobjanak el.de lehet ti más gondolatmeneten futtok.pedig egyszerű.a különolajzás kényelem,kidolgozott cucc,de hibalehetőség.aki érezte már a bőréna súlyát,az nem oszt úgy,mint te-
Szerintem utcára kényelmi és praktikus okokból tökéletesen megfelel a gazdaságosabb, gyár által beállított különolajozás. Nem egy életbiztosítás a blokknak, de néha-néha ha ránéz az ember szerintem nem okozhat galibát. Amelyik alkatrésznek kell az rendesen, optimalizálva kapja az olajat és nem többet mint amennyit kell. Utcára nem vagyok benne biztos, hogy megéri plusz 1-2LE csak azértr hogy hordhassuk az ülés alatt az olajat a kis flakonban. Nomeg nem vagyok híve az "utcai végletekig tuning"-nak.. pályán tessék megmutatni.
Node igen, pályára illik kikötni. Sőt!
Windsurfer szerintem azárt nem kötötte ki, mert nem az a legnagyobb baja a motorjának hogy különolajozása van. Nomeg lehet lusta állandóan visszaalakítgatni utcára... vagy nemtudom :)
válasz erre előzmény kprs125[1051] ma 00:42Te csak közlöm hogy nem azért rakták mert hogy csak kényelem hanem azért mert mivel ekkora fordulatszám és kenési igény külömbség van ezért alapjáraton aés kis gázon 80 as 100 asa keveréket ad igy nem baszsa kormolja köpi tele a gépet meg nem zabálja feleslegbe a 3ronygos olajat viszont aha téped jobban pumpákl és többet is huzol igy 20 as 30 as keverék ha küldöd szal van 1 2 elönye mellesleg énis pumpoa nélkül járok ha a pöckölt blokkot használom azért mert az nem pöfög a városba meg sehol az vagy pályán megyí vagy szinte sehol max fuvokázom meg hogy ne keljen azt is hajtani a a fötengelynek igy eröt is nyersz nem sokat de minden számit sok kicsi sokra megy meg mert az üzemanyago tmás adalékkal is keverem szal tök mind1 meg mert a rendes versenyolaj nem meg yát a pumpákon mert kb olyan mint a méz ojan sürü szal mechanikai okbol nem használom a pumpát mert nem tudom meg ho kicsivel 1 1.5 lo val jobb legyen d emax 1.5 utcán aki nem használja az csin csak a saját hülyeségét a gyár nem faszságbol rakja az 500as verseny gépektöl kezdvea robogokig mindenre a pumpát számold ki 30 kiterbe 1 liter olajjal meg 100 literbe 1el ha csak épp gurulsz föuton és nem küldöd nekimondjuk 2 3 x anyi olajat kursz el te mint aki pumpával jár meg telekormolod a kipufogodat mega hengerfejed szeleped stb
Ezt ne vita képp irtam mert ez nem vita tárgy a hozzáértök közt nem csak ho tisztába legyen téve!
válasz erre előzmény