gyorsan összefoglalva: a gép sérülésmentes, karcmentes, szalonállapotu és kinézetü, sürübben szervizelt, mint a gyári elöirt - tehát motorikusan is teljesen hibátlan állapotban van, mindig az elérhetö legdrágább olajat kapja, full uj heidenau tapadós ragados gumi van rajta, egy kis tuning (fuvokák, légszürönyitás, grp dob, állithato nitrogénes központi rugostag hátul), fordulaton igy jobban szalad, elöl nagyobb áttétel a jobb végsebességért (+ 1 fog), 3-3.6 liter fogyasztás tuninggal (gyári: 2-3 liter között), 110/122kmh végsebesség sik terepen (gyári áttétel/modositott áttétel), hatótávolsága a 17 literes tankkal min. 400 km (tuninggal), fentartási költsége hihetetlenül kicsi, alkatrészárai, illetve szervizdijja pofátlanul olcsó (áfás árak: kuplungkar 1600 ft, fékkar 1108 ft, komplett lábtarto konzol lábtartoval kb 7000 ft, stbstb, szervizdijj meg erösen függ az adott szerviztöl, és az olajtol)
a mocirol még annyit kell tudni, hogy azért válok meg töle, mert nemlesz rá idöm jövöre, pénzt kiakarom venni belöle, és csinálok vele valamit (nemhinném hogy megtudnám forgatni, de egy probát akár az is megérne... csakhogy minél több gyüjjön össze...) aztán abbol veszek majd jövö agugusztusban valami nagyobbat. z750est szeretnék, de leeht hogy 600as hornet lesz belöle (a pénz, a pénz, az a fránya pénz...) egy régebbi hornethez könnyebben hozzájutok mai állás szerint, mint egy szép Zéhez, de nekem az a motor a szivem csücske, igy igazábol arra hajtok, de ha most nemveszem ki a mocimbol a pénzt és azt nemrakom át valahova, akkor esélyem se lesz a Zére...
a másik: érettségizek jövöre, kiválasztottam magamnak egy franko sulit, ahova még beis kéne jutni, azaz komolyan kell vennem ezt az évemet. föleg a jövö év elejét, meg az érettségire valo felkészülést, meg magát az érettségit is. ez azt jelenti hogy gyakorlatilag szezon közepéig nemnagyon fogok a motoron ülni, pontosabban nem fogok annyit motorozni, hogy megérje megtartani a hyot. inkább használja valaki más, aki valoban használja is, nálam csak állna.
a harmadik: pontosan 11 honapja kinöttem...
a cagiva most érdekelne, megtetszett, pöpec meg minden, de csak akkor ha eltudjuk cserélni. ha csere nemtetszik akkor nemizgat, mivel nincs a kezemben az összeg, hanem motor formájában van nálam. a mitot is eladnám valoszinüleg jövöév elején a fentebb emlitett okbol, de addigis lesz egy más jellegü motorom, ezért érdekel leginkább, meg azért mert titkos álmom volt egy fiatal mito még régebben csak horribilis áron voltak...
Normálisan???
A legjobban ott lehet. A pálya 936m hosszú. A minősége nem a legjobb de olcsó. Milyen gyorsan??? Az csak tőled függ. De állítólag egyik srác Cagiva mito-val felállított egy olyan köridőt amit senki nem bírt még megdönteni.
Na látom eladó a géped. Meguntad vagy nem elég a power?:) Mennyiért árulod? Milyen mocit akarsz helyette? Vedd meg zotya mito-ját és akkor márkatársak leszünk:)
Helló, sziasztok! Nekem 1 Cagiva Frecciám van és már eléggé szar a kuplungom ,nemtudja valaki, hogy menyibe van egy kuplungszett??????? fontos lenne!!!elöre is kösz!
zotyavfr! El tudnád nekem magyarázni hogy merre találom Kecskeméten a gokartpályát? Naggyából ismerem Kecskemétet! Mekkora a pálya? Lehet rajta normálisan motorozni, mekkora sebességgel? Mennyibe kerül a pálya használat? Nyitvatartás? Előre is kösz!
jóneked,én nem kockáztatom,ennyi erővel akármilyen motorba nyugodtan tegyél arol 2t-t,3hónapig lehet hogy jólesz vele,biztosnem ragad meg:D
no comment..-.
nekem már 3 hónapja benne van és mindennap megyek vele és állt. a városba ahol saokat használom a kuplungot meg a váltást és eddig semmiféle rendellenes dolgot nem észleltem benne!!!
váltóolaj szerinted mennyire jó a kuplungnak,erre gondoltál már?
a váltóolaj sűrű,beleég a kuplungba,és cúszni fog.
logikus megoldás/választás)
a négyütemű mocik váltója,dugattyúja,kuplungja is azonos olajaban forog,az nekünk miért ne lenne megfeleő,kis 2t-seknek?tökéletesen megfelel.(akkor meg mia fakknak vennénk bele kibaxott sűrű váltóolajat,amitől kúszni fog a motor(fog a kuplung) és idővel elég,és csúszni is fog.
Ne haragudj Fire de te nem élrzed azt az érzést mikor izgulsz hogy mennyire tudsz e még bedönteni, meg amikor nem középen kopik a gumid, hanem nézed a szélét hogy a döntéstől mennyire kkopott le? az alegjobb meg mikor szombat éjjel Érd fő utcájára rákanyarodsz(Riminyáki út) és a gyönyörű fekete aszfalt tök üres és azt ordibalja hogy huzass meg!! ÁÁÁ kész az a legjobb, amugy szeretek crossozni de csak quaddal sokkal élvezetesebb, de igaz kinek a pap kinek a papné, bocsi hogy untattalak titeket, de csak nektek tudom leirni ezeket az élményeket mert ti értékelitek is üdv KiCSiJuháSZ !
Hajjátok ,káprázik a szemem a sok motorhirdetéstől f.szom nemtom elhinni h. nincs egy normális rendszámos supercity ebben az országban. Menten kiköltözöm táddzsiggisztánbabe Nem tud valaki seggítséget? kössz
a hirdetés
Még pár kép, plusz infók
andykaa@gmail.com - imélcimem, direkt két A-val
gyorsan összefoglalva: a gép sérülésmentes, karcmentes, szalonállapotu és kinézetü, sürübben szervizelt, mint a gyári elöirt - tehát motorikusan is teljesen hibátlan állapotban van, mindig az elérhetö legdrágább olajat kapja, full uj heidenau tapadós ragados gumi van rajta, egy kis tuning (fuvokák, légszürönyitás, grp dob, állithato nitrogénes központi rugostag hátul), fordulaton igy jobban szalad, elöl nagyobb áttétel a jobb végsebességért (+ 1 fog), 3-3.6 liter fogyasztás tuninggal (gyári: 2-3 liter között), 110/122kmh végsebesség sik terepen (gyári áttétel/modositott áttétel), hatótávolsága a 17 literes tankkal min. 400 km (tuninggal), fentartási költsége hihetetlenül kicsi, alkatrészárai, illetve szervizdijja pofátlanul olcsó (áfás árak: kuplungkar 1600 ft, fékkar 1108 ft, komplett lábtarto konzol lábtartoval kb 7000 ft, stbstb, szervizdijj meg erösen függ az adott szerviztöl, és az olajtol)
a mocirol még annyit kell tudni, hogy azért válok meg töle, mert nemlesz rá idöm jövöre, pénzt kiakarom venni belöle, és csinálok vele valamit (nemhinném hogy megtudnám forgatni, de egy probát akár az is megérne... csakhogy minél több gyüjjön össze...) aztán abbol veszek majd jövö agugusztusban valami nagyobbat. z750est szeretnék, de leeht hogy 600as hornet lesz belöle (a pénz, a pénz, az a fránya pénz...) egy régebbi hornethez könnyebben hozzájutok mai állás szerint, mint egy szép Zéhez, de nekem az a motor a szivem csücske, igy igazábol arra hajtok, de ha most nemveszem ki a mocimbol a pénzt és azt nemrakom át valahova, akkor esélyem se lesz a Zére...
a másik: érettségizek jövöre, kiválasztottam magamnak egy franko sulit, ahova még beis kéne jutni, azaz komolyan kell vennem ezt az évemet. föleg a jövö év elejét, meg az érettségire valo felkészülést, meg magát az érettségit is. ez azt jelenti hogy gyakorlatilag szezon közepéig nemnagyon fogok a motoron ülni, pontosabban nem fogok annyit motorozni, hogy megérje megtartani a hyot. inkább használja valaki más, aki valoban használja is, nálam csak állna.
a harmadik: pontosan 11 honapja kinöttem...
a cagiva most érdekelne, megtetszett, pöpec meg minden, de csak akkor ha eltudjuk cserélni. ha csere nemtetszik akkor nemizgat, mivel nincs a kezemben az összeg, hanem motor formájában van nálam. a mitot is eladnám valoszinüleg jövöév elején a fentebb emlitett okbol, de addigis lesz egy más jellegü motorom, ezért érdekel leginkább, meg azért mert titkos álmom volt egy fiatal mito még régebben csak horribilis áron voltak...
érdekel mit mondasz rá.
A legjobban ott lehet. A pálya 936m hosszú. A minősége nem a legjobb de olcsó. Milyen gyorsan??? Az csak tőled függ. De állítólag egyik srác Cagiva mito-val felállított egy olyan köridőt amit senki nem bírt még megdönteni.
A díja:
-1000ft/fél óra
-1800Ft/óra
-5000ft/nap
Legyetek márkatársak.
És biztos vagyok benne, hogy ebben a motorban nem lesz csalódás.
Na látom eladó a géped. Meguntad vagy nem elég a power?:) Mennyiért árulod? Milyen mocit akarsz helyette? Vedd meg zotya mito-ját és akkor márkatársak leszünk:)
A számom amin érdeklődni tudsz a motor után.
Megvan még a mito!
Az alja személyes találkozó alkalmával derül ki. 750ekörül.
Gyere át és nézd meg azután úgyis megegyezünk...
no comment..-.
a váltóolaj sűrű,beleég a kuplungba,és cúszni fog.
logikus megoldás/választás)
a négyütemű mocik váltója,dugattyúja,kuplungja is azonos olajaban forog,az nekünk miért ne lenne megfeleő,kis 2t-seknek?tökéletesen megfelel.(akkor meg mia fakknak vennénk bele kibaxott sűrű váltóolajat,amitől kúszni fog a motor(fog a kuplung) és idővel elég,és csúszni is fog.
Nekem 80W-90 van benne. Valvoline gear oil. Ez direkt váltó olaj és elég jó minőségű, nem is volt annyira drága.
Van vkinek 125-ös cagiva raptorral vmi tapasztalata?A típushibákról ha tudtok vmit,akkor leírhatnátok.