hát van akinek meg kell az az 1-2 lóerő.
az rs250-ben azért van továbbfejlesztett rgv 250 blokk,mert az egy baszottjó blokk.-ennyi.és ha érdekel,annak is baszottsok olaj kell,hogy normálisan menjen,elég ideig.
ÁÁÁÁÁ genyó ma vittek egy Ktm 250el végig egykeréken beszarás volt húzott mint állat,nekem meg bukó nélkül majd kiégett a szemem.
De azért maradok annál hogy a sport kategóriában a Cagiva az isten
Sziasztok!
Ezennel én is Mito tulaj lettem:)
Remélem dumálunk majd jókat:)
És ha vmi furát kérdek, légyszi ne hülyézzetek le, majd én is beletanulok mint a nagyok:)
Jó száguldozást, de csak óvatosan.
Cagiva forever!
t-bone2
merre fele laksz?
dobálhatnál föl képet a hengerről. bár ezt élesbe kéne kátni a motort, akkor lehetne mondani is vmit rá.
milyen henger, milyen dugó, ki csinálta hogy csinálta?
lehet hogy gagyi kisipair kanálaluminiumból öntöt dugó és akkora a hötágulása hogy megszorul, vagy nem jól illesztették a hengert a dugohoz stb.
jamal
mosd le a hütőt, nézd meg hogy egyálltalán van e benne kellő menyiségű hütőviz.
vagy nem e dzsuvás a hütőviz mert attól is lehet hogy nem hüti elégé a motort. esetleg mosd át a hütőrendszert.
igen a szimeringnél szokott elsőként farsot szivni.
ha farsot sziv azért ég szét a dugó vagy ragad meg , mert adott menyiségű benzinhez töb levegő kerül, ezáltal jobb lesz az égés, magasabb az égéshő és a dugó nem birja.
ugyanez a jelenség van akkor is ha nem jól van beállitva a levegő csavar.
azért ne kapj be l...mellesleg véleményem szerint, ne legyen annyira kihegyezve de ne szerelgesem már minden szezonban kétszer ....és mi van a nagy aprilia RS250-nel...tudod a blokk..
Nem hiszem mert végig hideg eső esett és 60 fokos volt meg mikor visszaérkeztünk ott is megálltam egy pár percre.... Azután melegedett fel miután meghuzattam csak ez az hogy mi a picsáért
És ha a főtengely szimeringnél falsot szív akkor besütheti a dugót?
Nem bunkóbol kérdem ezen a téren amatőr vagyok és most szerzek tapasztalatot azért kérdem.
Ha ott falsot szív akkor mit szív falsba levegőt vagy mit? és attól miért nyalja a dugót a henger falára?
Help Me!!!!! Holnap fizu és annyi pénzem lesz hogy csuda és szeretném mihamarabb járóképessé tenni a kicsikém... uh Légyszi SEGÍTSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitogeri te nagy szaki vagy erről mit gondolsz?? Ma volt felvonulás, szakadó esőben mentünk 27 km-t Viszont van egy kis gebasz...visszaérkeztünk a kiindulási pontra, hazafelé indultam egy nagy lejtőn és úgy hogy egyáltalán nem bejáratós pörgettem 1-be meg 2-be 11 000-et utána 3. és szépen mentem lefelé de észrevettem hogy az lcd azt írja ki hogy 96 fokos a motor, kuplungoltam és leálllt.... beindítottam utána mentem vele egy kleveset megint leállt....vártam egy pár percet lement a hőmérséklet 70-re beindítottam mentem vele egy kicsit felment 103-ra villogott az lcd...utána megálltam toltam egy utcát beindítottam és hazamentem ami kb 400 m volt.... ............ Nah szerintem ez nem volt vészes ez a kigyorsítás bírnia kéne.. máspedig viszont a szakadó eső miatt elég sáros retkes lett a hűtőm ez lehet baj?? Másik meg arra gondoltam hogy aszakadó eső miatt vmi kis szenzor beázhatott és az basztat vagy nem tom... Megragadni nem hiszem mert ekkor nem indult volna be nem?? Holnap megyek egy kis próbakörre mert most szar az idő meg pihenetetem a picikém... yah egyébként egy honda vtr is beszart kb 3/4 távon durrant egyet és leállt
egy gyári krossz honda cr-nek szerinted milyen anyagot kevernek?Itt nem az olaszsággal van baj,ezek kihegyezett motork,igénylik a kenést,ezt kéne elfogadni- és nem azzal magyarázni mindent,hogy"olasz"
főtengely szimeringnél is szívhat falsot.
egy mito akkor evo,ha:
elől ducati lámpa,alu fejidomtartó konzol,kormánylengéscsillapító,elektronikus jel alapján működő fordmérő,,,stb
nem... a motornem szív falsot mert meg van minden bilincs ha a légszűrőre gyanakszol és meg van minden tömítés is ha a hengrerre magára , uh ez nem jó tipp de köszönöm a próbálkozást!! Jöhet még bőven!!!4
az rs250-ben azért van továbbfejlesztett rgv 250 blokk,mert az egy baszottjó blokk.-ennyi.és ha érdekel,annak is baszottsok olaj kell,hogy normálisan menjen,elég ideig.
De azért maradok annál hogy a sport kategóriában a Cagiva az isten
Ezennel én is Mito tulaj lettem:)
Remélem dumálunk majd jókat:)
És ha vmi furát kérdek, légyszi ne hülyézzetek le, majd én is beletanulok mint a nagyok:)
Jó száguldozást, de csak óvatosan.
Cagiva forever!
merre fele laksz?
dobálhatnál föl képet a hengerről. bár ezt élesbe kéne kátni a motort, akkor lehetne mondani is vmit rá.
milyen henger, milyen dugó, ki csinálta hogy csinálta?
lehet hogy gagyi kisipair kanálaluminiumból öntöt dugó és akkora a hötágulása hogy megszorul, vagy nem jól illesztették a hengert a dugohoz stb.
mosd le a hütőt, nézd meg hogy egyálltalán van e benne kellő menyiségű hütőviz.
vagy nem e dzsuvás a hütőviz mert attól is lehet hogy nem hüti elégé a motort. esetleg mosd át a hütőrendszert.
ha farsot sziv azért ég szét a dugó vagy ragad meg , mert adott menyiségű benzinhez töb levegő kerül, ezáltal jobb lesz az égés, magasabb az égéshő és a dugó nem birja.
ugyanez a jelenség van akkor is ha nem jól van beállitva a levegő csavar.
Nem bunkóbol kérdem ezen a téren amatőr vagyok és most szerzek tapasztalatot azért kérdem.
Ha ott falsot szív akkor mit szív falsba levegőt vagy mit? és attól miért nyalja a dugót a henger falára?
Help Me!!!!! Holnap fizu és annyi pénzem lesz hogy csuda és szeretném mihamarabb járóképessé tenni a kicsikém... uh Légyszi SEGÍTSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
egy mito akkor evo,ha:
elől ducati lámpa,alu fejidomtartó konzol,kormánylengéscsillapító,elektronikus jel alapján működő fordmérő,,,stb