a powernél nem beömlő van hanem a kipuff nyilás.
ha meg télleg ez lenne az ok, akkor az a gépmühelyes emberke nagyon tróger.
neki álmában is tudnia kéne hogy ilyeneknél mit hogy kell illeszteni.
garanciálisban csinálja a szerelő?
Na elvileg tom, mi volt a hibája:
Az új hüvelyt szarul csinálták meg, mert a power-beömlőnél (vagy hogy hívják?) a hidat szarul csiszolta és amikor kinyította power, a felmelegedés miatt felpúposodott és megszorúlt. Most csiszolnak bele egy kis ívet.
Az lehetséges, hogy így a szorulás után nem sérült semmi? A szerelő ezt mondta .
Oks köszi .
De úgy tűnik, hogy kész a motor. Már csak visszadobálja az idomokat és teszteli (tuti, hogy csak azért, hogy kihúzhassa a belét egy ilyen csodagépnek).
Nekem is annyi van beleírva .
Eddig nem volt gond . Igaz rendőr még nem állított meg, de ezzel mentem KRESZ vizsgára és a vizsgabiztos nem szólt semmit. És az okatató is valami olyat hablatyolt, hogy ha 125ccm akkor tökmindegy már.
Az a nagy problémám, hogy a motorom forgalmijában 17kw a megengedett 11 helyett. Bármilyen hivatalos megoldás érdekelne. papír fojtásról etc. Bármi érdekel amiről tudtok
Én Motul 600-asat használok,lassan megint venni kéne .
Az olajat még feljebb állítottam hagy zabáljon a rohadék,ugyhogy melegítés közben a felnim tiszta olaj
Az király!
Castrol R2! ami fullszintetikus! (ásványít ne vegyél)
Sokat gondolkoztam a MOTUL 600 és CASTROL R2 között, de a Motul elvielg csak annyival jobb, hogy nem füstől annyira és hogy nem rakódik le.
majd meglátjuk tetszik mivel még a kereklámpás és neke mazok nagyon bejönnek, de viszont ezekben az nem tetszik hogy a váz is burkolt, mármint teljesen be van burkolva. de majd meglátjuk.
cseréljél váltoolajat, vagy öreg ami benne van, vagy nincs benne, vagy nem bele való van.
lehet kapni kifejezetten 2t/4T váltomű olajat motorkerékpárokhoz, vagy 4T motorkerékpár olaj is jó bele 10/40 es.
ami autoba való olaj meg se probáld, csak kifejezetten olyat amiben van kuplung csuszás gátló adalék.
Üdv.Szerintem a motorodnak egyetlenegy baja van,méghozzá az hogy nem melegíted.Az már más dolog hogy 1-böl üresbe nem rakod be,igaz nekem mitom van de az is ilyen.Hidegen meg váltani se nagyon lehet vele.
Én már hallottam hasonló esetröl,a srácnak is állandoan folyik a telojábol az olaj,de nem tudnak neki mit csinálni(szerintem gyárilag selejt)de tudtommal ö már ugy vette és már sokmindennel probálkozott de mégis szar,a gyári meg 300ropi.
ha meg télleg ez lenne az ok, akkor az a gépmühelyes emberke nagyon tróger.
neki álmában is tudnia kéne hogy ilyeneknél mit hogy kell illeszteni.
garanciálisban csinálja a szerelő?