Turázásnál nem igen lépném túl . Túl sokat fogyasztana.
Balatonra is 90-es utazóval mennénk . (Tavaly RS50-el 80-as utazóval voltam lent 3:45 idő alatt (210km). És még autópályán is mentem .)
Natehát!
Kishapsinak:
Nekem a hengerfejtömítésem két gumigyűrű és mindíg a régit tettük vissza! De meghúztuk mindíg elég rendesen uh nem hinném hogy vizet kaphatott meg miért csak kb. 500km után miért nem hamarább ??!
Nos én már úgy vettem át a gépet hogy keverem kavarom a benzinem volta módszer tehát erről nem tudok nyilatkozni, de valami facsavar nekem is van a karbimon, uh ez sem nyert
MikeWhitenak:
a Főtengelyes teóriád elképzelhetőnek tűnik, de ha kikapom akkor szemmel látni fogom hogy ferde-e??? Vagy vigyem el valakihez bevizsgáltatni??
CagivaR
Mivel használt volta ahenger nem igazán járattam rajta be semmit csak húztam neki! Azt mondták hogy ilyenkor nem kell, hiszen egy az egybe át került minden (henger, dugó, gyűrű) úgy ahogy volt uh sztem nem kellett volna bejáratni. A karbin én is találtam egy facsavart uh valószínű nekem is el van az a rész Dugaszolva.
Motoring
Nem tartom valószínűnek hogy a te eseted állna fenn nálam is mert nekem mindíg gyári alk. volt hozzá csak már használt uh elméletileg nem fordulhatnak vele elő ilyenek.
Amúgy te frankón kibírtál 430 kilómétert hétezres forulat alatt?????? Én meghaltam volna Minden elismerésem
Köszönöm az esetleges hibalehetőségeket várom még a tippeket hátha bejön valamelyik!!!
(Jó tudni hogy van segítség)
Nekem is hamar megszorúlt!
Igaz csak akkor amikor elöszőr pörgettem 7000 fölé (430kmnél).
- Az én gondom az egyik hídnál volt (tom, ezt kismilliószor elmeséltem már ). Vashüvely van benne és ha felmelegedett ez a híd felpúposodott és hozzáért a dugóhoz. Annyi az egész, hogy csiszoltak bele egy kis ívet. (lásd képen)
- Másik gond, hogy Vertex dugó van a vas hüvelyben. Elvileg nem bírják egymást. Ezt 2 féle módon lehetne elvileg orvosolni: dugó átszabás, vagy hüvelytágítás (0,05mm-es illesztés helyett 0,06-0,07mm).
Nekem ez a két tippem van . Nekem ez a két gondom van vele.
U.i.: Amikor hallod a kerepelő hangot (szorulás), rögtön húzz kuplungot és várd meg míg lehül, aztán csak szépen lassan egy ideig.
A gyertyát természetesen kicseréltük, a pipát is meg a kábelt is. Ha lenne biztosan jó gyujtáselektronikám biztos kibróbáltam volna. Honnan lehet olyat szedni?
Nos egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Cagiva Elefant enduróm 125ccm-es. Amely az alábbi hibát produkálja: pöccre indul, de 4-5000-es fordulatszámon nem pörög túl elkezd "szitálni" a fordulatszám, karbist kipuccantottuk, leszedett kipufogóval is megpróbáltuk, gyujtókábelt kicseréltük, kicseréltük a hajtóműoldali szimeringet is, de a hiba maradt! Ha valakinek van ötlete, hogy ez mitől lehet, vagy volt hasonló problémája amit sikerült megoldani lécci írja le nagyon megköszönném!!!
A bejáratást milyen fordulaton nyomattad? Ha vissza is rakod a régi hengerfej tömítést, ami az én esetemben egy gumi gyűrű, akkor legalább GUMIÁNNAL kennyétek meg! A karbihoz ahogy meg megy az olaj egy csövön, abba meg tekertem én legalább is egy facsavart!
Nekem nagyon erös a gyanum a fötengely hibájára.Erösen oda csapja a dugót a heger tetejéhez ahol látszik is De ez csak feltételezés ,minden esetere kikapnám a fötengelyt és meg vizsgálnám alaposan
figyu t-bone
hengerfej tömitést milyet raktatok bele, mindig ujjat vagy csak simána régit?
mert igy a képek alapján elképzelhető hogy áteresztett és viz volt a hengerbe és azért nem volt kenése a dolognak.
vagy mégegy észrevétel.
a karbin a külön olajzásnak a csatlakozó csövével mi a helyzet simán csak lehuztátok vagy csináltatok vele vmit mikor áttértél a keveréses modszerre?
mert lehet hogy ott kap +levegőt amitől szintén meg tud ragani.
Kishapsi!
13. kerületi vagyok, a henger dugó kombi nem lehet gagyi (bár két szettet is tönkre vágtam) mert mind a kettő használt volt mielőtt belekerült.. az Egyik a sajátja volt a mási pedig egy Olaszból behozott járóképes blokkból lett kibontva!! Én sokkal inkább akkor arra a szimeringes vagy levegő csavaros problémára gondolnék! Hol tudnák ezt nekem RENDESEN beállítgatni? Mert én otthon házilag nem igazán ugranék a témának... Összegezve a dugók és a hengerek tuti jók voltak mert még az élettartamuk is kisértetiesen megegyezik (kb. 450 km) Szóval tuti a blokkban a szar valami!!
Ha ráérsz és tudsz megköszönném ha megkukkantanád egyszer, te talán mégis csak többet konyítasz hozzá mint én. Ha gondolod egyeztessünk egy időpontot és akkor ide jösz és akkor talán okosabbak leszünk! és akkor csatolom a képeket a dugórol és a hengerről!!
Balatonra is 90-es utazóval mennénk . (Tavaly RS50-el 80-as utazóval voltam lent 3:45 idő alatt (210km). És még autópályán is mentem .)
És most van benne 650km és eddig 7000 fölé nem pörgettem (95km/h).
Kishapsinak:
Nekem a hengerfejtömítésem két gumigyűrű és mindíg a régit tettük vissza! De meghúztuk mindíg elég rendesen uh nem hinném hogy vizet kaphatott meg miért csak kb. 500km után miért nem hamarább ??!
Nos én már úgy vettem át a gépet hogy keverem kavarom a benzinem volta módszer tehát erről nem tudok nyilatkozni, de valami facsavar nekem is van a karbimon, uh ez sem nyert
MikeWhitenak:
a Főtengelyes teóriád elképzelhetőnek tűnik, de ha kikapom akkor szemmel látni fogom hogy ferde-e??? Vagy vigyem el valakihez bevizsgáltatni??
CagivaR
Mivel használt volta ahenger nem igazán járattam rajta be semmit csak húztam neki! Azt mondták hogy ilyenkor nem kell, hiszen egy az egybe át került minden (henger, dugó, gyűrű) úgy ahogy volt uh sztem nem kellett volna bejáratni. A karbin én is találtam egy facsavart uh valószínű nekem is el van az a rész Dugaszolva.
Motoring
Nem tartom valószínűnek hogy a te eseted állna fenn nálam is mert nekem mindíg gyári alk. volt hozzá csak már használt uh elméletileg nem fordulhatnak vele elő ilyenek.
Amúgy te frankón kibírtál 430 kilómétert hétezres forulat alatt?????? Én meghaltam volna Minden elismerésem
Köszönöm az esetleges hibalehetőségeket várom még a tippeket hátha bejön valamelyik!!!
(Jó tudni hogy van segítség)
Igaz csak akkor amikor elöszőr pörgettem 7000 fölé (430kmnél).
- Az én gondom az egyik hídnál volt (tom, ezt kismilliószor elmeséltem már ). Vashüvely van benne és ha felmelegedett ez a híd felpúposodott és hozzáért a dugóhoz. Annyi az egész, hogy csiszoltak bele egy kis ívet. (lásd képen)
- Másik gond, hogy Vertex dugó van a vas hüvelyben. Elvileg nem bírják egymást. Ezt 2 féle módon lehetne elvileg orvosolni: dugó átszabás, vagy hüvelytágítás (0,05mm-es illesztés helyett 0,06-0,07mm).
Nekem ez a két tippem van . Nekem ez a két gondom van vele.
U.i.: Amikor hallod a kerepelő hangot (szorulás), rögtön húzz kuplungot és várd meg míg lehül, aztán csak szépen lassan egy ideig.
hátha van a közelben vki Cagivás itt fórumon
A gyertyát természetesen kicseréltük, a pipát is meg a kábelt is. Ha lenne biztosan jó gyujtáselektronikám biztos kibróbáltam volna. Honnan lehet olyat szedni?
ha igen akkor érdemes lenne egy biztosan jó gyujtás elektronikás rádugni hogy azzal is ugyan ezt produkálja-e
Nos egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Cagiva Elefant enduróm 125ccm-es. Amely az alábbi hibát produkálja: pöccre indul, de 4-5000-es fordulatszámon nem pörög túl elkezd "szitálni" a fordulatszám, karbist kipuccantottuk, leszedett kipufogóval is megpróbáltuk, gyujtókábelt kicseréltük, kicseréltük a hajtóműoldali szimeringet is, de a hiba maradt! Ha valakinek van ötlete, hogy ez mitől lehet, vagy volt hasonló problémája amit sikerült megoldani lécci írja le nagyon megköszönném!!!
keresek 125ös raptort vagy planet-et!!!!
hengerfej tömitést milyet raktatok bele, mindig ujjat vagy csak simána régit?
mert igy a képek alapján elképzelhető hogy áteresztett és viz volt a hengerbe és azért nem volt kenése a dolognak.
vagy mégegy észrevétel.
a karbin a külön olajzásnak a csatlakozó csövével mi a helyzet simán csak lehuztátok vagy csináltatok vele vmit mikor áttértél a keveréses modszerre?
mert lehet hogy ott kap +levegőt amitől szintén meg tud ragani.
13. kerületi vagyok, a henger dugó kombi nem lehet gagyi (bár két szettet is tönkre vágtam) mert mind a kettő használt volt mielőtt belekerült.. az Egyik a sajátja volt a mási pedig egy Olaszból behozott járóképes blokkból lett kibontva!! Én sokkal inkább akkor arra a szimeringes vagy levegő csavaros problémára gondolnék! Hol tudnák ezt nekem RENDESEN beállítgatni? Mert én otthon házilag nem igazán ugranék a témának... Összegezve a dugók és a hengerek tuti jók voltak mert még az élettartamuk is kisértetiesen megegyezik (kb. 450 km) Szóval tuti a blokkban a szar valami!!
Ha ráérsz és tudsz megköszönném ha megkukkantanád egyszer, te talán mégis csak többet konyítasz hozzá mint én. Ha gondolod egyeztessünk egy időpontot és akkor ide jösz és akkor talán okosabbak leszünk! és akkor csatolom a képeket a dugórol és a hengerről!!