Az "új" szerelő mondta, hogy a "régi" szerelő nagyon becsületes, meg jó, csak még túl fiatal és tapasztalatlan. Mondta nekem a "régi" szerelő, hogy ez a Mito neki kb. a 10. 2T-s 125-ös speedmotor.
Az "új" szerelő meg már több mint 30 éve űzi az ipart (a "régi" szerelő még meg se született olyankor amikor az "új" elkezdte a szakmát).
Most nekem is úgy van a motor, hogy még nikasil-os ,de ha legközelebb megszorul akkor már sajna nekem is perselyezni kell.
De legalább "új" szerelő már normális! Minden rosszban van vmi jó!
De azt mondta az "új" szerelő, hogy most segít megcsinálni (valamit át kell szerkezteni a hengerben) és akkor k**** jó lesz és tartós. Hát remélem nem fog 1 hétnél tovább tartani.
HÁT EZ NEM LEHET IGAZ!!!!
Ma elhoztam a motort a szerelőtől. Mondta, hogy már minden rendben. Haverom elhozta az NSR-jét, mert meg akarta nézetni. Mondta, hogy az én Mitom után inkább nem vállal több ilyen gépet .
Adott egy másik szerelőt. El is mentünk a haverommal.
Mondta, hogy az NSR valószínűleg dugatyúcserés lesz, olyan 4000-5000km-en belül. Mondtam, hogy nekem pont most volt dugó és hüvelycsere, de megszorúlt megint.
Egyből levágta mi a gond: A VERTEX dugó nem bírja a fémhüvelyt (eddig Nicasilos volt). Teljesen más konstrukciójúak. Meg kell csinálni újra, mert valószínű 3000km múlva megint megszorúl.
Lehet, hogy mégegy dugó kell, mert ki tudja, mi történt azzal az elmúlt 500km-ben.
Mondta, hogy szóljak az előző szerelőnek, hogy hívja fel és beszél a fejével, hogy hogyanis kéne csinálni. Erre ő is csak most nemrég jött rá, hogy nem jó a vas .
Most ehez szóljatok .
Uff! Tudom már hol rontottam el.
Mivel a forgalmi és a biztosítás csekk összegyűrődik a zsbemben, ott a csomagtartóban tárolom .
És nem szedtem ki semmit amikor elvittem a szerelőhöz.
Még a svájci órát is ott hagytam a kormány összekötőn (nem vicc ).
Valaki tud ilyet csinálni ?????