Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szív falsot a motorod? (Csak egy tipp)
minden kötekedés/ocsárolás nélkük:valami gond lehet az olasz gépekkel meghal a pumpa,1/40keverés-(kevés neki??)1/30-1/20(jawa mustang szindroma)...stb szerintem ott anyaghiba/koklerság lehet....
amúgy miben rejlik egy mito evosága? Mitől evo az evo mito?
Nos én megvettem! Meg ugyan nem bántam mert mentem vele és tetszik, bár nincs sok viszonyítási alapom de a probléma még mindíg fenn áll és nincs megoldásom rá...
te mikor akartad megvenni?
azt a motort anno majdnem megvettem,de a tisztánlátás kedvéért:az nem mito evo,az egy cagiva mito II.
akkor még jó,hogy nem vettem meg
igen van róla kép
de amúgy használt autó .hu-n is fenn van 110000-ért
A hirdetés csak megtévesztő, eszembe sincs eladni a gépet!!!!! Félre értés ne essék
öö. bocs karburálásit akartam az előbb írni!
Már szét szedtem de nem lettem sokkal okosabb mert még kezdő vok e téren, bár az alapvető dolgok már nekem is mennek de csak így ránézésről nem tom mi lehet a baj. Légyszi még tippeket, az jöhet dögivel!! MÉg tippeket, mit csináljak
van kép a mitodról?1:40kevés egy mitoba,főleg ha nem is fullos olaj van benne.én a robogómat is 1:30al hajtom.
az olajpumpát pontosan nemlehet lekontrolálni.csak szemre,jön-e belőle az olaj,levegőmentes-e..
én magam keverem az olajat mert nem rég került hozzám a motor és azt mondták ne bízzak abban hogy a különolajzója működik
na ehhez képest jól rá basztam mert így is ugyan úgy megsütöttem a hengereket
azt mondják valszínűleg azért mert én 1/40-es arányt keverek pedig csőgázon a motor akár 1/20-at vagy még durvábbat is keverhet magának! Aproppó azt hogfy tudom meg nézni hogy a külön olajzó működik e rendesen? elviszem bevizsgáltatni? vagy mi t atuti megoldás?
Az mit jelent hogy nincs jól kalibrálva?
különolajzást használsz,vagy te kevered a benzinbe az olajat?
nem találgatni kell,hanem megnézni a motort.
lehet hogy szimeringes a motorod,lehet olajpumpa,lehet hengerfej tömítés,lehet karburálási hiba,lehet az hogy a power beleér,stb.......
szét kell szedni,megkell nézni
az ilyenekre szoktam én mondani hogy a kifogés olyan mint a segg: van belőle mindenkinek, és senki sem kiváncsi a másikéra.
Sziasztok! Friss motoros vagyok még és egy számomra egyenlőre megoldhatatlannak tűnő problémával kapcsolatban szertném ha segítenétek! Van egy "93-as Cagiva Mito evo-m de egyetlen problémája a motornak hogy állandóan besül! Na most ez úgy néz ki (nálam) hogy a gyűrű és a dugó úgy nézki mintha megolvadna és rá (nyalódik) a hengerem falára a kipufogó nyilás felett... Mi lehet a baj? Ez az Egymillió dolláros kérdés!!! Én személy szerint arra gondoldok hogy eselteg a power beleérhet de mások szerint ez hülyeség, olyat is hallottam már hogy esetleg a főtengely ferde! Két egymás utáni hengeremet megette ugyan így!!! Mi lehet a baj?? Légyszi ha tudtok segítsetek!!!! Mert nem akarok megválni tőle de feleslegesen sem akarok venni hozzá hengereket 500-km-enként (mert kb. addig bírják) Ha valakinek volt már hasonló problémája és meg tudta oldani megköszönném ha segítene!!!
Előre is köszönöm a segítségeket! J G Ui: ha kell esetleg képet is tudok küldeni a hengerről és a dugóról hogy segítsem az eset elképzelését vagy egyszerüsítsük a probléma megmagyarázását!!! Nagyon Kéne az infó!! Légyszi segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kishapsi
Egy jobb állapotú MTZ akár 3000 felett is foroghat
MitoGeri!
Ha kész a motor, szeretnénk lezúzni Balatonra.
Összefuthatnánk .
Rátudnál nézni majd a motoromra?
A szerelő azt mondta, hogy azért tart ilyen sokáig (3 hét) mert a hüvelyes valahol messze lakik és közelebbiek azok szarabbak.
De az "új" szerelő, aki elvileg 30 éve üzi a sportot és egy csomó iylen motort szerelt, mondta, hogy a legbizosabb ha a vashüvlyhez alakítják a dugót. Mivel a vertex dugót NIKASIL hengerhez tervezik.
megint csak igazat tudok adni neked.
de sok balfasz szerelő van, aki elvégezte a mezőgazdasági kisgép szerelőt, és gondolja hogy egy 20 századi motor is ugy müködik mint az mtz aminek a maximális fordulatszáma 1500.
már neis haragudj,de ha ilyeneket kellett csinálni a hüvelyeddel,akkor az lófaszt nem ér-
és én aztmondom,hogy egy új dugót nemigazán kéne nekiálni esztergálgatni,ha acélpersely van,mert sokkal egyszerűbb 2századot kihónolni egy acélperselyből,mint egy 20ezres dugót esetleg farigcsálni.
teljesítménycsökkenés meg maximum kis fordulatszámtartományban lehet,mert ha egy ilyen motor bemelegszik,és forog,,,akkor a nagyobb illesztéssel is megfelelő kompressziót produkál.
Teljesítménycsökkenés még akkor szokott lenni,amikor szarul csinálják meg a hengerben az ablakokat,nem pontosak az élek,kerekítések.
A nicasil a kopásállóságáról híres,és arról,hogy melegedés hatására tartja a formáját.
de egy jól megcsinált minőségi acélperselyre egy szava nem lehet senkinek sem,csak sajnos sok szart csinálnak itthon.
Oks. Megkérdezem.
Enyre jobban idegesít...áááááh!

Most akkor több lehetséges mód van már:
- az illesztést 5század helyett 6-7-re.
- a dugót konfigurálni
egyszer már újra átszerkeztették a hüvelyt .
Mert az egyik beömlő áthidaló szakasz a meleg hatására felpúposodott. És ebbe csiszoltak egy kis ívet.

Amúgy most megy a motor, látszólag semmi baja.
nincs
egy minimális teljesitmény romlás, de nem érzed meg.
ha jol van összerakva, meg illesztve akkor semmi, gond.
de azért azt kérdezd meg hogy tömitészsetet ujat tett bele vagy a régit?
mert volt már nálam javitásar motor, olyan miatt hogy a felujitásnál a régi tömités került visza és viz került a hengerbe.
Amúgy azzal hogy vashüvely van benne, nincs gond?
Most 5 századra van illesztve és a dugó mérete: 55,97
Hát a dugó az tényleg cinkesnek tűnt, mert mondták máshol hogy 20ezer. De már megvan, tehát kár a gőzért .
Az illesztés pedig gyári 5-ös. Akkor lehet az a gond?
Amúgy fiatal szerelő, tehát gondolom nem olyan tapasztalt. És nagyrészt robogókat szerel. De egy "okos" haverom őt ajánlotta.
Engem k**** idegesít a dolog... legyen kész és jó!!!
igy ahogy mondja uram .
és az meg faszság hogy csak 1 olyan gép van az országban ami 0,01 es pontosságal dolgozik.
nemegyszer esztergáltatam le én is már dugoból. de eccerűb az acél perselyt honolni, és akkor megmarad az eredeti dugó.
ez a szerelő vmi kezdő lehet, gondolom vmi autoszerelő a szakmálya csak eltévedt.
nameg csak még annyit hogyha 2gyűrűs vertex dugó van a motordban,akkor az a pinkmotorsnál 18400Ft,postaköltséggel is max 20e.-
Oké,tök természetes hogy te azt mondod amit a szerelőd! De elárulom neked azt a nagy átszabást,amit neked eszközölnek.
a nicasilos hengereket 4-5századra illesztik,de ez egy acélperselyes motornak túl szoros.az acélperselyes motort inkább 6-7századra kell illeszteni,dugómérettől függően,és akkor nem lenne semmi baj.
Mindezt azért merem ilyen határozottan mondani,mert nem egy nem kettő perselyes motort raktam már össze,itt az ismerősöknek is sokat,és így semmi probléma nincsen vele..