A vashüvellyel és dugóval külön nem lenne probléma, de mivel gyárilag ugyebár NIKASILOS a henger ezért a dugót is ehez tervezik (nekem VERTEX). De ezért nem bírja. A dugót egy kicsit át kell szabni valami speckó géppel, ami elvileg magyarországon csak 1 db van és 0,001mm pontossággal kell csinálni ezért kényes ügy. De most mit lehet csinálni? Nikasilos hengert baromi drga csináltatni, meg asszem nem is nagyon csinálnak. A lényeg, hogy 1-2 hét és elvileg frankón zsír lesz a motorom. Mondta az "új" szerelő is, hogy erre a trükkre csak nemrég jött rá.
Amúgy eddig nem húzott le tölem pénzt a szerelő. Meg állítólag becsületes, csak még fiatal.
Eddig 20900Ft a hüvely, 24500 a dugó és 8000ft munkadíj (amikro 2.szor vittem oda, mert megszorúlt 400km-en akkor ingyen csinálta).
Ma sikerült elérnem, mondtam, hogy beszéljen az "új" szerelővel, mert ő segít. Szerintem kifizetem a munkadíjat, csak mondom, hogy GYORSAN ÉS ÜGYESEN!
De mondta az "új" szerelő, ha ez kész akkor ök tuti lesz a gép és tartós .
A motor még nálam van egyelőre... hát remélem augusztusban már problémametesen motorozhatok .
Apám különben mondta, hogy adjuk el és vegyünk japánt (haverom NSR-je miatt)... erre én: NEM!
Annak a végén szokott lenni normális evoknál egy gumi, ami azért van, hogyha elfekszel a motorral és rajtvan az idom, akkor az idom nemfog szanaszét törni, hanem csak ottfog kopni és felfekszik arra a gumira.
Ja, és így jobban hül a motoro ilyen dög melegben .
Eddig mindig 70-75fokon ment, most így max. 65fok.
Tehát ha valaki meglát nem azért van ez így, mert nincs pénzem idomra.
Amúgy meg mondta a szerelő hogy melegben ne nagyon járassam. Igaz még el kell vinni mégegyszer, hogy átszerkeztse a dugót, mert nem bírja a vas hüvelyt.
Amúgy sikerült kicserélnem a váltó olajat .
Olyan fekete volt benne mint a ... nemtom mi. És volt kb. 1 liter, pedig csak 8dl kéne gyárilag.
Az gond, ha minimális kosz is került a váltóba (tényleg kevés, de amíg ott szerencsétlenkedtem, hogy azon a pici lyukon betöltsem...)?
Csakhogy senki se essen abba a hibába mint én, lefényképeztem a váltó nyílásokat .
Énis felvonulás alatt, 180-as DNA-val kétszeméllyel,mondjuk volt lábtartom,de ott nem cseszekedtek a rendőrők. Amúgy ha itt valakit meglátnak kétszeméllyel SMKP-val akkor kész, megölik, de hálistennek ez a probléma elmúlt, rendszámos motor van, csak jogsi nincs:D
Én csomót vittem úgy valakit 50-essel, hogy azon még 2. lábtaró se volt. Egyszer volt szerencsém rendőrhöz, de csak simán elgurultunk mellete. Nem csinált semmit.
Nagyapámat megkérem csináljon . Kis "ezermester ".