Az enyém bejáratós lesz, akkor az elején olyan 1:20-1:25-re kell majd kevernem! Nekem azt is mondták hogy nem fog úgy menni mint ha külön olajzású lenne, de szerintem ez hülyeség! Neked mennyire füstöl?
haverom ma hozza el a ktm cross mociját,azon 37es karbi van
annak 1:25körüli keverési arány kell
hé oil szaki,a félszintetikus motoroil jó a mitoba?
tankba keverem...nevetségesen olcsón tok,asze ien kamionról leesett cucc
vmi 600ft 1 liter
hát ennyitől tuti nem kellett volna megragadnia...
én már nem bízok a külön olajzásba,én tankba keverem az oil t ,most az a 2perc a kútnál nem számít....
No power, no power... tudom!
Egyrészt a szerelő mondta nekem (nem csesztetésből, de szerintem ő ért hozzá egy kicsit), hogy húzzak neki néha oda, hogy ne "lustuljon" és hogy "elégjen ott minden". Én csak azért pörgettem, mert mondták. (Mondta, hogy 300km-ig, amikor csak 4000-es rpmel kéne menni, hogy ott is húzzak neki néha. Na, ott nem húztam neki.)
Másrész. E miatt nem szorúlhatott volna meg. Van haverom, aki rögtön powerel kezdte a zsír új motorját. Most tart igaz, csak 700km-nél, de nincs baja. Én még powerig se jutottam! De már mindegy, mert visszavittem a szerelőhöz. Csak kiváncsi voltam, hogy mit szóltok ehez.
Ja, az olaj megvolt a tankban. 1dl olaj 12liter benzinhez.
Szerintem én mindent kurva jól csináltam. De mégse! Ezt nem értem.
Valaki tudna segíteni, hogy milyen arányba keverjem az üzem anyagot a tankba??? Mert múltkor eldugult az olajszivattyú és azóta úgy vagyok hogy a tankba keverem! Előre is köszi!
áá bazzmeg erre nem mondok semmit...a járatás az arról szól h 1000 km-en keresztül még véletlenül se nyitod ki a powert és ha lehet inkabb 4-5 ezres ford.on használod..ha a különolajzásod benn van akkoris adsz neki 1-2% pluss olajat eze ka km-ek alatt..azt h akármilyen fordulatrol is visszaengeded csak a gázt,felejtsd el..ezzel nem lehet motorfékezni..nem fog ellustulni az a k..va motor.ha bejáratad ..bemelgit aztan küldheted neki..de addig...
nem leszólás akart lenni..de már kezd nevetségessé válni h 15-16éves kölykök alatt folyton megszorulnak ezek a gépek....
Ezen már csak nevetni tudok :
MEGINT MEGSZORÚLTAM!
- 300km-ig szépen járattam, max 4000-es fordulaton (párszor 5000-ig és 2x 6000-ig ment, de oylankor rögtön vissza ). 300km után fokozatosan mentem: 5000rpm néha 6000, aztán 6000rpm, néha 7000rpm, és végül 400km-nél már nyugodt szívvel mentem 7000rpm-es fordulattal. - "Húzd neki néha, nehogy ellustuljon" - mondta a szerelő. 430km volt már benne. Üllői úton jöttem, szépen, elöttem senki. Gondoltam, miért ne mehetnék egyszer 8000rpmmel. Szépen felpörgettem, hasítottam. Hirtelen ismerős hang csapta meg a fülem. Gyakorlatomnak köszönhetően RÖGTÖN kuplung és leálltam. A motor amúgy szintén leállt. Ránézek a hőfokra: 80°! (folyamatosan nézem, míg gurultam és szépe 60° körül volt). Vártam egy 20 percet, míg lehül a motor. Kb. 40°-os lehetet. Megpróbáltam beindítani. SIKERÜLT!!!
3000rpm-el hazadöcögtem.
ILYENKOR MIT KELL CSINÁLNI? A DUGÓ MEGINT SÉRÜLHETET?
cső
hát,mostértem haza nagymuttertól,nemtom te merre lax?sztem holnap tudnál eljönni,ha annyira sürgős,ha nem,akk posta....
és szarvason lakok,békés megye
üdv
Sziasztok
Nemrég vettem egy Cagiva Tamanacot (92-es szal nem mai darab). És van vele pár problémám.
1. Ha a motor megy, de nincs mozgásban akkor nem nagyon szeret 1esből ürsebe váltani
2. Ha pár napig nem használom, akkor első indításnál nem veszi az egyes. Berakom 1esbe, ránt egyet a motor és lefullad, másodikra már minden jól megy
ha vkinek bármi ötlete van az írjon, előre is köszi a válaszokat
Megvan! bejárattam a MITO-t 300km-ig:)
Ma mentem vele 170km-et.
7:00-9:00=Lőrinc--Soroksár--Csepel--Buda (Gellérthegy megkerülés)--Kőánya--Lőrinc (kb. 70km)
10:00-12:00=Lőrinc--Gyál--Alsónémedi--Bugyi--Alsónémed i--Gyál--Lőrinc (kb. 100km)
annak 1:25körüli keverési arány kell
hé oil szaki,a félszintetikus motoroil jó a mitoba?
tankba keverem...nevetségesen olcsón tok,asze ien kamionról leesett cucc
vmi 600ft 1 liter
1:120-hoz és mellete még az a nem tom mennyi .
én már nem bízok a külön olajzásba,én tankba keverem az oil t ,most az a 2perc a kútnál nem számít....
Egyrészt a szerelő mondta nekem (nem csesztetésből, de szerintem ő ért hozzá egy kicsit), hogy húzzak neki néha oda, hogy ne "lustuljon" és hogy "elégjen ott minden". Én csak azért pörgettem, mert mondták. (Mondta, hogy 300km-ig, amikor csak 4000-es rpmel kéne menni, hogy ott is húzzak neki néha. Na, ott nem húztam neki.)
Másrész. E miatt nem szorúlhatott volna meg. Van haverom, aki rögtön powerel kezdte a zsír új motorját. Most tart igaz, csak 700km-nél, de nincs baja. Én még powerig se jutottam! De már mindegy, mert visszavittem a szerelőhöz. Csak kiváncsi voltam, hogy mit szóltok ehez.
Ja, az olaj megvolt a tankban. 1dl olaj 12liter benzinhez.
Szerintem én mindent kurva jól csináltam. De mégse! Ezt nem értem.
nem leszólás akart lenni..de már kezd nevetségessé válni h 15-16éves kölykök alatt folyton megszorulnak ezek a gépek....
MEGINT MEGSZORÚLTAM!
- 300km-ig szépen járattam, max 4000-es fordulaton (párszor 5000-ig és 2x 6000-ig ment, de oylankor rögtön vissza ). 300km után fokozatosan mentem: 5000rpm néha 6000, aztán 6000rpm, néha 7000rpm, és végül 400km-nél már nyugodt szívvel mentem 7000rpm-es fordulattal. - "Húzd neki néha, nehogy ellustuljon" - mondta a szerelő. 430km volt már benne. Üllői úton jöttem, szépen, elöttem senki. Gondoltam, miért ne mehetnék egyszer 8000rpmmel. Szépen felpörgettem, hasítottam. Hirtelen ismerős hang csapta meg a fülem. Gyakorlatomnak köszönhetően RÖGTÖN kuplung és leálltam. A motor amúgy szintén leállt. Ránézek a hőfokra: 80°! (folyamatosan nézem, míg gurultam és szépe 60° körül volt). Vártam egy 20 percet, míg lehül a motor. Kb. 40°-os lehetet. Megpróbáltam beindítani. SIKERÜLT!!!
3000rpm-el hazadöcögtem.
ILYENKOR MIT KELL CSINÁLNI? A DUGÓ MEGINT SÉRÜLHETET?
nemtom,neked menynire sürgős,hogy akarod,mer felőlem eljöhecc,vagy posta,nekem tökmind1...
hát,mostértem haza nagymuttertól,nemtom te merre lax?sztem holnap tudnál eljönni,ha annyira sürgős,ha nem,akk posta....
és szarvason lakok,békés megye
üdv
Nemrég vettem egy Cagiva Tamanacot (92-es szal nem mai darab). És van vele pár problémám.
1. Ha a motor megy, de nincs mozgásban akkor nem nagyon szeret 1esből ürsebe váltani
2. Ha pár napig nem használom, akkor első indításnál nem veszi az egyes. Berakom 1esbe, ránt egyet a motor és lefullad, másodikra már minden jól megy
ha vkinek bármi ötlete van az írjon, előre is köszi a válaszokat
Ma mentem vele 170km-et.
7:00-9:00=Lőrinc--Soroksár--Csepel--Buda (Gellérthegy megkerülés)--Kőánya--Lőrinc (kb. 70km)
10:00-12:00=Lőrinc--Gyál--Alsónémedi--Bugyi--Alsónémed i--Gyál--Lőrinc (kb. 100km)