Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igy van!
Megmondom én neked miért szorult meg! Mert a csudi Metabond, mivel men arra tervezték,hogy elégjen egy kétütemű motorban úgyhogy az eddig belelocsolt összes polimerhordozós kis litox meg grafitszemcse ott csücsül a hengerfalon, a főtengelyen meg a gyűrűkön! Én is árulok (tényleg hatékony és bevonatot NEM képező) üzemanyagadalékokat, de kétüteműbe senkinek nem ajánlom! Nincs ugyanis bennem akkora eladási vágy, hogy kárt okozzak valakinek. Ne tegyél bele SEMMIT! A kétütemű lelke a jó olaj és nem a benzin adalékolása! Hogy miért? Kiveséztük a 95-98-as témában.
Sikerült felrakni a Carbont a motorra
egy pár kép rólla
Ha esetleg valakit érdekelnek ilyenek keressem meg MSN-n
Hát én nem erőltetném, pláne 2T-be! Mondjuk mindenki azt csinál a motorjával amit akar.
olyat haver is használ,aszongya,h jobban megy tőle a moci...
Ja nem Motul adalék hülye vagyok olyan nincs is asszem hanem Metabond!!!!
Hát az előző tulaj mondta nekem, hogy egy kupaknyit mindig öntsek a tankba, ha tankolok, mert akkor alapból lesz egy kis kenése. Az elmélet szerintem nem hülyeség.
Igaz, mostanában nem is töltöttem bele (utolsó 2-3 tankolásóta) és meg is szorult . De nem hinném, hogy túl nagy összefüggés lenne.
Szerelő mondta, hogy bejáratásnál mindenképp öntsek a tankba is egy keveset.
Lenne egy kérdésem.
Mi a véleményetek arról h használhat-e a Motul adalék a motornak!!?? Akarok bele tenni egy kicsit a benzinbe mert állítólag jot tesz a hengernek kicsit " felújítja" belülről. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata??? Én megpróbálnám de félek h esetleg nem jön össze az olajammal és még kárt is okozhatok vele.
polini cucc ak nemérdekel?asse kerülne sokal többe,amúgy fölvettelek msn en,mkor szoktál fönn lenni?
az nagyon süti...lehet késő ősszel az enyém lesz ha addig ne mlesz új gazdája
260000 Huf
Tegnapelőtt hoztam el a szerelőmtől
Most lett átnézetve 100%-os mindössze egy uj gyertyát kapott és más semmi.
Idén már biztos nem kell hozzányúlni.
JOe-Z egyébként mennyi a motor ára?
én se panaszkodhatok...de nem baj
Lyol tudok hejesir ni. iGy útolag visznézve.
okés...már találtam is helyet, itt szó szerint egy utcára a főúton lehet kapni elvileg szal lehet most kimgyek ha még nyitva vannak


A BENZIN MINDEGY!!! Rátankolhatsz!

AZ OLAJAT NE ÖNTSD ÖSSZE!!! ENGEDD LE A RÉGIT A TARTÁLYBÓL MIELŐTT BEŐNTÖD A RENDESET!!!
okéka, köszi!jövő húsvétra már remélem ne mlesz me ga motor mármint abban reménykedek h egy másik lesz
...Szóval nincs itt semmi varázslat. A neves olajok mind jók. Vannak kivételek persze, Totalt nem javasoljuk, meg ha majd elpöfögted a litert (jövő húsvét? :) akkor veszel másmilyet és megnézed mi a különbség.

Na asszem kiveséztük a témát tisztességel.

Amúgy az IGOL I. osztályú olaj, a Kawasakival közösen fejlesztenek versenycélra. Francia gyártmány akártcsak az ELF és a Motul, csak ők nem a TV reklámokra költenek hanem a fejlesztésre.

a www.igoloil.hu -n meg tudod nézni,hogy hol vehetsz a közeledben kencét.
hát ez így faxán hangzik akkor nézek majd valami Agip olajat szerintem. Fater is azt rak bele ha jó ltudom, és van is nekik "T ha minden igaz...jah és még egy kérdés: most 98-as van benne, ezt majd használja me és csak utána nyomjam bele a 95-öst vagy akár most is mehet bele a 95-ös?
Tökéletes neked a 95-ös,ahogy ez már elhangzott. Ne pocsékold a pénzt, amit a 98-asra költenél azzal pár kilóméterrel messzebb mész 95-ösből egy tankkal! Azt meg könnyen eldöntöd, hogy melyik neked a jó olaj.
1. Részszinetetikus vagy 100% szintetikus
2. Teljesíti az API TC-TSC3+ normát
3. Nem kell érte kenyába menni vagy csomagban rendelni drága pénzért.
4. ha már megvetted, bármlyikkel zongorázni lehet majd a különbséget az MOL-os olajhulladékhoz képest
értsd: Jobban húz a benzinszúnyog meg könnyebben kipörög és még a mögötted jövők sem fanyalognak az őröletes folytogató trabi/Waresz/Barkas-szagtól hanem elimerően bólogatnak!
Ez a különbség SZAG és ILLAT között.
akkor azt mondod ez az IGLO faxa?az jó ha 98as benzint tankolok? egyébként a gép ne meszi az olajat egyáltalán, alig fogy.
Mindegy melyiket veszed a jó minőségű szintetikus olajból, (IGOL,ARAL,AGIP,OMV,castrol,stb)
Legyen ráírva,hogy API TC-TSC3+ !!! és/vagy JASO FC. Áruk reálisan 2 és 3000Ft-között van literenként, de az ötvenesed nem fogja olyan rajtaütésszerűen kiinni,mint egy 125-ös.

Nálam a fullszinti kék IGOL 2490.- Kartonban (24db 1L-es csupor) 2200Ft
okés, köszi
ha felviszed 16:1 hez a kompresziót akkor az már halál.
én probaképpen 15:1 hez vittem a 160 as pollni rx et, hát mikot létrejött az öngyulladás, satu hátsófékel, falnak támasztva a motor kapart a betonon.
itt néz körül:http://olajshop.hu/