Megmondom én neked miért szorult meg! Mert a csudi Metabond, mivel men arra tervezték,hogy elégjen egy kétütemű motorban úgyhogy az eddig belelocsolt összes polimerhordozós kis litox meg grafitszemcse ott csücsül a hengerfalon, a főtengelyen meg a gyűrűkön! Én is árulok (tényleg hatékony és bevonatot NEM képező) üzemanyagadalékokat, de kétüteműbe senkinek nem ajánlom! Nincs ugyanis bennem akkora eladási vágy, hogy kárt okozzak valakinek. Ne tegyél bele SEMMIT! A kétütemű lelke a jó olaj és nem a benzin adalékolása! Hogy miért? Kiveséztük a 95-98-as témában.
Hát az előző tulaj mondta nekem, hogy egy kupaknyit mindig öntsek a tankba, ha tankolok, mert akkor alapból lesz egy kis kenése. Az elmélet szerintem nem hülyeség.
Igaz, mostanában nem is töltöttem bele (utolsó 2-3 tankolásóta) és meg is szorult . De nem hinném, hogy túl nagy összefüggés lenne.
Szerelő mondta, hogy bejáratásnál mindenképp öntsek a tankba is egy keveset.
Lenne egy kérdésem.
Mi a véleményetek arról h használhat-e a Motul adalék a motornak!!?? Akarok bele tenni egy kicsit a benzinbe mert állítólag jot tesz a hengernek kicsit " felújítja" belülről. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata??? Én megpróbálnám de félek h esetleg nem jön össze az olajammal és még kárt is okozhatok vele.
260000 Huf
Tegnapelőtt hoztam el a szerelőmtől
Most lett átnézetve 100%-os mindössze egy uj gyertyát kapott és más semmi.
Idén már biztos nem kell hozzányúlni.
...Szóval nincs itt semmi varázslat. A neves olajok mind jók. Vannak kivételek persze, Totalt nem javasoljuk, meg ha majd elpöfögted a litert (jövő húsvét? :) akkor veszel másmilyet és megnézed mi a különbség.
Na asszem kiveséztük a témát tisztességel.
Amúgy az IGOL I. osztályú olaj, a Kawasakival közösen fejlesztenek versenycélra. Francia gyártmány akártcsak az ELF és a Motul, csak ők nem a TV reklámokra költenek hanem a fejlesztésre.
a www.igoloil.hu -n meg tudod nézni,hogy hol vehetsz a közeledben kencét.
hát ez így faxán hangzik akkor nézek majd valami Agip olajat szerintem. Fater is azt rak bele ha jó ltudom, és van is nekik "T ha minden igaz...jah és még egy kérdés: most 98-as van benne, ezt majd használja me és csak utána nyomjam bele a 95-öst vagy akár most is mehet bele a 95-ös?
Tökéletes neked a 95-ös,ahogy ez már elhangzott. Ne pocsékold a pénzt, amit a 98-asra költenél azzal pár kilóméterrel messzebb mész 95-ösből egy tankkal! Azt meg könnyen eldöntöd, hogy melyik neked a jó olaj.
1. Részszinetetikus vagy 100% szintetikus
2. Teljesíti az API TC-TSC3+ normát
3. Nem kell érte kenyába menni vagy csomagban rendelni drága pénzért.
4. ha már megvetted, bármlyikkel zongorázni lehet majd a különbséget az MOL-os olajhulladékhoz képest
értsd: Jobban húz a benzinszúnyog meg könnyebben kipörög és még a mögötted jövők sem fanyalognak az őröletes folytogató trabi/Waresz/Barkas-szagtól hanem elimerően bólogatnak!
Ez a különbség SZAG és ILLAT között.
Mindegy melyiket veszed a jó minőségű szintetikus olajból, (IGOL,ARAL,AGIP,OMV,castrol,stb)
Legyen ráírva,hogy API TC-TSC3+ !!! és/vagy JASO FC. Áruk reálisan 2 és 3000Ft-között van literenként, de az ötvenesed nem fogja olyan rajtaütésszerűen kiinni,mint egy 125-ös.
Nálam a fullszinti kék IGOL 2490.- Kartonban (24db 1L-es csupor) 2200Ft
ha felviszed 16:1 hez a kompresziót akkor az már halál.
én probaképpen 15:1 hez vittem a 160 as pollni rx et, hát mikot létrejött az öngyulladás, satu hátsófékel, falnak támasztva a motor kapart a betonon.
egy pár kép rólla
Ha esetleg valakit érdekelnek ilyenek keressem meg MSN-n
Igaz, mostanában nem is töltöttem bele (utolsó 2-3 tankolásóta) és meg is szorult . De nem hinném, hogy túl nagy összefüggés lenne.
Szerelő mondta, hogy bejáratásnál mindenképp öntsek a tankba is egy keveset.
Mi a véleményetek arról h használhat-e a Motul adalék a motornak!!?? Akarok bele tenni egy kicsit a benzinbe mert állítólag jot tesz a hengernek kicsit " felújítja" belülről. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata??? Én megpróbálnám de félek h esetleg nem jön össze az olajammal és még kárt is okozhatok vele.
Tegnapelőtt hoztam el a szerelőmtől
Most lett átnézetve 100%-os mindössze egy uj gyertyát kapott és más semmi.
Idén már biztos nem kell hozzányúlni.
A BENZIN MINDEGY!!! Rátankolhatsz!
AZ OLAJAT NE ÖNTSD ÖSSZE!!! ENGEDD LE A RÉGIT A TARTÁLYBÓL MIELŐTT BEŐNTÖD A RENDESET!!!
Na asszem kiveséztük a témát tisztességel.
Amúgy az IGOL I. osztályú olaj, a Kawasakival közösen fejlesztenek versenycélra. Francia gyártmány akártcsak az ELF és a Motul, csak ők nem a TV reklámokra költenek hanem a fejlesztésre.
a www.igoloil.hu -n meg tudod nézni,hogy hol vehetsz a közeledben kencét.
1. Részszinetetikus vagy 100% szintetikus
2. Teljesíti az API TC-TSC3+ normát
3. Nem kell érte kenyába menni vagy csomagban rendelni drága pénzért.
4. ha már megvetted, bármlyikkel zongorázni lehet majd a különbséget az MOL-os olajhulladékhoz képest
értsd: Jobban húz a benzinszúnyog meg könnyebben kipörög és még a mögötted jövők sem fanyalognak az őröletes folytogató trabi/Waresz/Barkas-szagtól hanem elimerően bólogatnak!
Ez a különbség SZAG és ILLAT között.
Legyen ráírva,hogy API TC-TSC3+ !!! és/vagy JASO FC. Áruk reálisan 2 és 3000Ft-között van literenként, de az ötvenesed nem fogja olyan rajtaütésszerűen kiinni,mint egy 125-ös.
Nálam a fullszinti kék IGOL 2490.- Kartonban (24db 1L-es csupor) 2200Ft
én probaképpen 15:1 hez vittem a 160 as pollni rx et, hát mikot létrejött az öngyulladás, satu hátsófékel, falnak támasztva a motor kapart a betonon.