Nos,igazából a váltóba én full szintetikus 4T-s olajat öntök.Ennek 3 oka van:
1.:Egy ismerősöm Német 600-as bajnokságban szerelő egy csapatban és ő javasolta,hogy ez a legtutibb a váltóba.
2.:Ha figyelmesen megnézel egy ilyen flakont akkor rá is van írva,hogy tengelykapcsoló&váltó tökéletes kenését biztosítja (10W-40)
3.:Igazából manapság már mindenhol 2T-ből csak jófomán automata váltóhoz van olaj.Nem kell ezen sem spórolni!
Igazából a szerelő ismerős véleménye győzött meg engem is,ő nyilván nem viccből mondja!
De nem akarok persze rábeszélni senkit
Hát 15-nél már keményen kapaszkodni kell, ugyanis a mandulaszeműek
nem gondoltak a szélvédelemre!!! Rakjunk rá Mito idomot?
Feltotod a gázkart nyuszi állásba aztán hűűűűűűűűűű!
Mazka! Hát igen! A feeleing az fíling! (most néztem az infodat)
Ez hogy tetszik? Honda 160ccm 4T! Lazán gyün ki a trágyábul!
Keresztapámé. 1 óra alatt kiér vele a hegybe" és mindenhol fötör!
de akk mindek létezik 2t olaj?
nemtom,nekem 2t van bene,csak nem rosz má az se,ha má 1× 2t az a kurva motor nem?
1.:Egy ismerősöm Német 600-as bajnokságban szerelő egy csapatban és ő javasolta,hogy ez a legtutibb a váltóba.
2.:Ha figyelmesen megnézel egy ilyen flakont akkor rá is van írva,hogy tengelykapcsoló&váltó tökéletes kenését biztosítja (10W-40)
3.:Igazából manapság már mindenhol 2T-ből csak jófomán automata váltóhoz van olaj.Nem kell ezen sem spórolni!
Igazából a szerelő ismerős véleménye győzött meg engem is,ő nyilván nem viccből mondja!
De nem akarok persze rábeszélni senkit
4T-s váltóolajat tegyél inkűbb a jövöben te is a váltódba
Most olvastam itt-ott.
Hány kilóméterenként kell cserélni?
Hát 15-nél már keményen kapaszkodni kell, ugyanis a mandulaszeműek
nem gondoltak a szélvédelemre!!! Rakjunk rá Mito idomot?
Feltotod a gázkart nyuszi állásba aztán hűűűűűűűűűű!
Ez hogy tetszik? Honda 160ccm 4T! Lazán gyün ki a trágyábul!
Keresztapámé. 1 óra alatt kiér vele a hegybe" és mindenhol fötör!