joi
a kiégetés nem hülyeség, az hogy nyélgázon mész nem sokat használ ha már le van ülve.(hidd el tapasztalat)
a sthil olaj kurvajó, csak nem különolajzésos rendzsrebe való mert olyan sürü hogy a pumpa nem birja nyomni.
ha külön kevered akkor kibaszott jó.
Kiégetni a kipufot??? Öcsémm menj egy kicsitt többet nyélgázon majd kiég az magától!!!! Az én kipufom olyan száraz mint a sivatag
Jézusom Arol 2T-t rak a gyerek a motorba..... Azt a moslékot egy szerencsétlen Simóval sem eteném meg nemhogy egy sportmotorral.... Csoda hogy nem állt be még neki!!!???? A haver rakott egyszer RX Apriliába mert elfogyott neki a szintetikus belerakta csapta neki és még aznap beállt mint a sz@r.
Stihl olaj az egy nagy sz@r olyan sürü mint a málnaszörp és nem sportmotorba való!!!!!
Aki sokáig akarja élvezni motorját az ne spóroljon az olajon!!!! Ilyen pörgős gépbe már csak full szintetikusat!!!
95-ös benyával simán elmennek ezek a gépek nincs nagy külömbség 95-98 között.
Fullsyntetic! köszi az infót, tudsz akokr ajánlani egy olyan olajat ami nem marha drága de nem is szar?és amit akármelyik kúton tudok venni? én 98-at használok me gezt az olajat...eddig semmi gixxer nemvolt, de bármikor lehet ugye.......
15-16:1-hez kompresszió felett már illik a 98-as, mert 95-tel csöröghet, de kétüteműeknél nem jellemző ilyen magas kompót, egy Freccia vagy egy Mito is csak 13:1. an Prima meg csak 11,5:1-hez és amikor tervezték ezeket a blokkokat akkor még a 92-est hívták szuperbenzinnek! a 86-os rettenetes meg volt a normál!!!
A sthil olaj nem jó mocorba, mert alacsony fordulaton/nagy terhelésen nem ken rendesen. Ugyanis nem erre találták ki. A pörgést bírja, de kigyorsításko kenés nélkül maradsz. Motorkerékpárolaj! Nem véletlenül fejlesztik és adalékolják máshogy! Nekem elhiheted.
Te Rabó! Attól, hogy a pakurábol ácsolt szutyok helyett rendes olajjal hajtod a gépsárkányt abból bajod nem lesz! Abból lehet katasztófa, ha a pörgős ötvenesnek vígan tekergeted a szarvát, közben meg melegszik és nincs kenésed!!! Az ÁFOR!!! (a MOL szoci őse) az Arol 2T-t a 60-as évek színvonalára találta ki! Tudod, Riga, Schwalbi, Star, Romet.... A Babetta már túl komoly volt az résszintetikus olajjal 10km/h-val többet ment! A másik dolog meg a sok dzsuva ami lerakódik abból a mocsokból... Tehát (nem reklámozni akarom magam a fóruman csak mert olajjal foglalkozok) tessék gyorsan elmenni venni alacsony füstképzésű fél(rész)szintetikus olajat a Primába, az szépen kipucolja neked aztán ha elpöfögted a litert akkor tessék bele onnantól bármilyen rendeset használni. ARAL,OMV,AGIP, stb de alegjobb akkoris az IGOL. A félszinti antismoke-os olaj egyébként 1990.
Engedd le az olajat, teljesen ürüljön ki a tartály. Az, hogy jobb olajat teszel bele attól nem lesz baja a motornak. Felsoroltak most is jó pár olajat, de ha kicsit visszaolvasol már régebben is volt szó kenőanyagokról. Az hogy Igol, Castrol, Motul.....stb. már csak a te döntésed. Nagyjából az összes u.azt tudja!
Fullsyntetic-nek igaza van!
Tényleg jó olaj, az IGOL! Én kéket használok a TZR-embe és full jó, néhanapján a simson is kap belőlle És ha nem sajnáljátok a zsét, akkor a pirosat vegyétek!
a kiégetés nem hülyeség, az hogy nyélgázon mész nem sokat használ ha már le van ülve.(hidd el tapasztalat)
a sthil olaj kurvajó, csak nem különolajzésos rendzsrebe való mert olyan sürü hogy a pumpa nem birja nyomni.
ha külön kevered akkor kibaszott jó.