Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rabó: Megpróbáltad már szétszedni az önindítót, mert lehet, hogynem kell másik. Egy alapos benzines átmosás, a kommutátor szeletek közötti hézagok kitisztítása és már megy is.
nem cagiva de olasz:ez sem sürü tipus:Eladó Moto Morini Dart 350ccm "88- as évjárat, teleidomos sportmotor, 35LE, végsebesség 170km/h, kitűnő állapotban, friss műszakival. Aproneten egyéb motornál találtam
van valakinek neon a motorján???jól tudom hogy meglehet csinálni egy kinti 12voltos csővel?
hát ha megragatt,dugód tuti meghalt,leeht a henger is..felvetelek msn re,maj ott dumálunk
cső
Még csak ma vittem szerelőhöz a mitót.
Azt mondta, hogy értesíteni fog a fejleményekről (telefonál).

Fireball! Engem lehet érdekelne, ha kiderül, hogy szar az egész hengerem (dugót, valószínű cserélni kell).
HALI
NEM AKAR VKI MITOT TUNINGOLNI?
VAN 1 POLINI KIT EM,HENGER,HENGERFEJ,POWERREL 1ÜTT,MEGRAGATT,ÚJ DUGÓ KELL BELE+NIKASILOZÁS,NIKASIL 35,DUGÓ 20KÖRÜL VAN...
SOKAL OLCSÓBAN JÖSZ KI,MINTHA ÚJONNAN VENÉL POLINIT,ÉS AZ EREDMÉNY UGYANAZ
NAH,HA VKIT ÉRDEKEL,NEM KÉREK ÉRTE SOKAT,AKIT ÉRDEKEL A DOLOG ÍRJON,AZTÁN ÜZLETELÜNK...
AMÚGY PÁR EZER KM ET MENT A HENGER,NEMSOKAT...KÉPET KÜLDÖK RÓLA,KIT ÉRDEKEL..
ÜDV
95-ös.. de már rég eladtam.
NEm tudjavalaki a Kiskunhalasi motorbontó telefonszámát??vagy nem tudja valaki hogy hol tudokvenni a primámhoz önindítót előre is köszi...
Ha ugyanaz a két mito evo akkor már elkelt! :)
motoring: na mivan jó már a gép???
Ja az lehet, hogy 210ezer volt de rá kell még költeni 300-at

Biztos nem volt benne blokk
Bocs, a 1995-ös sárga motor ami 230-ezer volt (motor.hu-n még mindig) az most a hasznaltauto.hu-n 289-ezer és 1996-os . Bocs ha valakit lebuktattam .
Üdv all!
Cagiva Prima-hoz mennyi CASH egy első- hátsó fogaskerék, és hol lehet beszerezni olcsón, persze utángyártottat?
Naon kellene...
210-ért? Kérdéses hogy milyen állapotú.
Én is láttam 1998-ast 169.000ft-ért.
Csak kisebb hibák voltak vele ; a tank szét volt verve, hiányoztak az idomok, rozsdás, volt, nem volt ülés, a vízhűtő szinte félbe volt hajtva, folyt belőle a benzin, nem volt benne aksi, a műszerfal se működött...stb.
Mondjuk beindult (apám fogta a tankot, én a szívatót, a tulaj rácsatlakoztatott egy aksit és húzta a gázt, közen indítózott, közben ömlött a benzin,olaj,stb. ).
A használtauto-n volt még 1 hónapja . Szerintem az is megérte, mert beindult csak sokat kellet volna rá költeni, hogy tip-top legyen.
Most 230-ért van egy sárga a leírás szerint ramaty állapotban (még nem láttam).
Van valaki motorján neon?
ha ennyiért láttál evo-t akkor rohanj érte (de ennek vajmi kevés az esélye)
210-ért akkor célszerű kettőt is venned!Tehát 420-ba van egy tuti zsír Evod
evo-t láttál 210-ért?
De mégis. Árban mennyiért lehet kapni, mert multkor láttam egy Mitót 210 ezerét és 1999-es modell volt. Szerintetek megéri?
Meg villa miatt geometria.
Szerintem is, márcsak a külső miatt:D
És gondolj bele, hogy 12 éves fejlesztés még ma is hogy megállja (esetleg lefölözi) a mai modelleket.
(a 2005-ös aprilia Rs-nél jobb )
A Mito I és II között csak az a különbség hogy a Mito II fordított teleszkópos és 4 dugatyús féke van. A Mito Evo és a Mito II, között legfőképp csak optikai különbség van... asszem.
Sokkal jobb....
Csá mindenki! Érdemes- e Cagiva Mitót venni és kétszáz környékén kapok-e megbízahtót? Az EVO sokkal jobb mint a régi?
Jah, sürgős lenne, és előre is köcc!