Sokat dolgozik a srác. A neten csak olvasgatni szokott.
A profnetes GSX oldalra gondolsz? Oda sszem egyszer írt, utána megújult a fórum, és annyiban maradt. Hogy működik a dolog? Oda kell képet küldeni a mociról meg egy leírást, és be is került?
Tárgyalok a bratyóval.
Értem én, de nem mindegy, hogy minek az árában van egy tankolási különbözet.
Tudnék olyan árakat mondani gyári és utángyártott alkatrészek között, hogy a szemed ketté állna.
nem tudom ki hogyvan vele az öntött kb/2x3x nehezebb mint a gyári...biztos szereti a hajtokar...anyagárol ne is beszéljünk De majd ha gázlesz mindenki rájön hol hibázot...
Én egy velem egykorú sráchoz viszem, nagyon vágja a dolgot, és jó lassan dolgozik. Mármint nekikészül és akkor elvan. Azt mondja ezeket csak ugy lehet szépen ha van rá ideje az embernek, ha siet vagy ideges akkor nem lesz belőle semmi. elmondom mi a gond, azokat mindig szépen megcsinálja, lefotózza, és utána hozzáteszi h kicserélte még itt meg ott a csavarokat mert ronda volt vagy hiányzott, meg csinált ide oda távtartókat mert nem volt meg bla bla ergo az olyan dolgokat is amire más szerelő leszarna... szóval nagyon meg vagyok vele elégedve.
Tanul. (tanulgat)
Simson klubbon nyomul.