Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dolgozik
Tanul. (tanulgat)
Simson klubbon nyomul.
Sokat dolgozik a srác. A neten csak olvasgatni szokott.
A profnetes GSX oldalra gondolsz? Oda sszem egyszer írt, utána megújult a fórum, és annyiban maradt. Hogy működik a dolog? Oda kell képet küldeni a mociról meg egy leírást, és be is került?
Tárgyalok a bratyóval.
Meg van az nevelve.
F.....a "gyerek".
Meg kell nevelni a srácot...
Safee! A bratyesz hogy-hogy nincs belépve a GSX 1400 klubba?
Csapd nyakon ha nem akar
Na!!
Majd jól elolvassa és kapok a pofámba
Úgyvolt, de úgyis maradt
Az előző képen már ott van az Ő Kymko-ja.
Menjen azzal, azzal talán nem töri össze úgy magát. (Merthogy féltem a kis hülyét)
Rendes vagy, helyre hoztad a topikot.
Mikor adtad el? Múltkor azt hittem, hogy tovább adtad a "gyerek"-nek.
Talán ezt:
Nem ezt akartam !
Mindárt jól kimoderálnak minket.
Itt egy kép a volt Mito-mrol
Na ugye hogy ugye?
A Goodyearról is az a véleménye általában az embereknek, hogy csak jó lehet, mert Goodyear. Pedig ékszíjban egy nagy rakás sz.r.
Az elhiszem!
Értem én, de nem mindegy, hogy minek az árában van egy tankolási különbözet.
Tudnék olyan árakat mondani gyári és utángyártott alkatrészek között, hogy a szemed ketté állna.
Vagy még egy. A jelenlegi vasamba az első fékbetét eredeti 18.000 / pár (2 pár kell előre)
A Lucas 10.000 / pár. Már kipróbáltam a Lucas jobb!
Az egy tankolás ára még bőven belefér
De amikor többszöröse (lásd tömítés 2.000 v. 14.000)
csak érted itt veszel/kapsz egy fél milliós, millás vagy több millás gépet akkor ezen sztem nem kéne kiakadni h az eltérés kb egy tankolás ára...
Neten minden van.
Hát, ha tud olyan boltot az ember... Nálunk ilyen nem van..
nem tudom ki hogyvan vele az öntött kb/2x3x nehezebb mint a gyári...biztos szereti a hajtokar...anyagárol ne is beszéljünk De majd ha gázlesz mindenki rájön hol hibázot...
Bowdent meg nem csak biciklihez lehet kapni, hanem bármilyen vastagságban és egyebekben, ja és méterre.
Akarom mondani: NEM biciklibowden! Hanem a bla...bla...
A Gilerámba kellett hátulra. És biciklibowden került bele, hanem a "gyári" vastag duplán sodort.
A bovden belsőnek valóban a sodrására, vastagságára és az egyedi szálak vastagságára kell figyelni, egyébként had szóljon.
Én egy velem egykorú sráchoz viszem, nagyon vágja a dolgot, és jó lassan dolgozik. Mármint nekikészül és akkor elvan. Azt mondja ezeket csak ugy lehet szépen ha van rá ideje az embernek, ha siet vagy ideges akkor nem lesz belőle semmi. elmondom mi a gond, azokat mindig szépen megcsinálja, lefotózza, és utána hozzáteszi h kicserélte még itt meg ott a csavarokat mert ronda volt vagy hiányzott, meg csinált ide oda távtartókat mert nem volt meg bla bla ergo az olyan dolgokat is amire más szerelő leszarna... szóval nagyon meg vagyok vele elégedve.